Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
een vrouw met wie ik regelmatig sekscontact heb: tongzoenen mag, maar zodra ik haar gebeft heb, blijft haar mond dicht. Want dat is vies.

Ik baal echt van die houding. Waarom is ze nou toch vies van zichzelf?

een vrouw met wie ik regelmatig sekscontact heb: tongzoenen mag, maar zodra ik haar gebeft heb, blijft haar mond dicht. Want dat is vies.

Onbegrijpelijk , want *iedere* man proeft toch graag z'n eigen sperma in de mond van een vrouw ?

Ik zou het ook jammer vinden - als ik d'r lekker vindt moet ze dat zelf ook vinden - , maar goed, met bovenstaand in gedachten heb je dat blijkbaar ook bij een deel van de vrouwen.

Onbegrijpelijk , want *iedere* man proeft toch graag z'n eigen sperma in de mond van een vrouw ?

Ik zou het ook jammer vinden - als ik d'r lekker vindt moet ze dat zelf ook vinden - , maar goed, met bovenstaand in gedachten heb je dat blijkbaar ook bij een deel van de vrouwen.
Nou, snowballing daar ben ik echt niet stuk van. En als een vrouw net een hele lading in haar mond heeft gekregen, plakkerig en slijmerig, vind ik dat een heel ander verhaal dan dat ik misschien haar kutjessmaak in mijn mond heb.

Laat ik hem anders stellen om te kijken of je hem dan wel snapt.

Je hebt 2 dames die je heel graag zou willen ontmoeten voor een date. Dame A zoent niet (maar deze had je 1e keus) en dame B zoent wel (je 2e keus/backup).

Ga je dan toch naar dame A omdat dit je 1e keus is of ga je dan toch naar dame B omdat tongzoenen een must is voor je?
Ik bedoelde meer van om een keer langs de andere te gaan die wel wil op z'n Frans.
Natuurlijk in goed overleg eventueel.

Niet zoals in een kroeg van als de ene vrouw niet wilt.. Haar keus.
Ga ik naar iemand die wel graag wilt.

Vind ik ook een afknapper, als een vrouw haar eigen kutje vies vindt wordt het niks. Seks moet een klein beetje vies zijn, heerlijk 😋

Vind ik ook een afknapper, als een vrouw haar eigen kutje vies vindt wordt het niks. Seks moet een klein beetje vies zijn, heerlijk 😋
Wat je over het hoofd ziet, is natuurlijk dat de dames hun werk doen en niet geil staan. Een man die naar de meisjes gaat, staat geil en veronderstelt al bijna automatisch dat zo een dame dus ook geil staat. Want zij speelt hopelijk inderdaad die rol, om haar klant een goede service te geven. Zij is eerst schaars gekleed, toont zich dan naakt, en ze laat seks toe. Dan is zij toch geil? Of niet soms? Voor een man is het moeilijk om dat correct te interpreteren als hij zelf in vuur en vlam staat. Ikke geil, zij ook geil :)

En ja, als je geil bent, mag het al wat 'viezer' zijn dan wanneer je je werk doet dus. Ik weet het, het komt minder goed over, maar zo is het nu eenmaal.

Terug
Bovenaan Onderaan