Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

• Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen zonder laat ik niet doen om risico en ook omdat het extra kost
Hah, meeste vragen geen extra voor omdat anders klanten moeilijk doen ik weet nog toen ik extra vroeg voor pzc, altijd maar discussie daarover, of ze zijn meteen terug weg bij de afspraak als blijkt dat pzc extra betalen is dan had ik zoiets van helemaal geen pzc dan als mensen toch moeilijk doen voor bijbetalen, denk dat dvp's meestal wat slimmer zijn en vaste klanten willen blijven houden dus geen extra's vragen voor zo een dingen want als ik daar al extra voor vraag word ik 9 van de 10 keer afgewezen

Je moet lichaamsgewicht niet vergelijken met geld uitgeven
Vergunning v privehhus waarin is opgenomen dat dames zelfstand werken en zelf bepalen wat ze wel of niet doen, en privehuizen in NL mogen ook niet met onveilige sex adverteren. Jaren geleden is een bekend privehuis in Amsterdam gesloten omdat ze allin prijs hanteerde met pijpen zonder in de standaard prijs

Laatst bewerkt:
Je moet lichaamsgewicht niet vergelijken met geld uitgeven

Vergunning v privehhus waarin is opgenomen dat dames zelfstand werken en zelf bepalen wat ze wel of niet doen, en privehuizen in NL mogen ook niet met onveilige sex adverteren. Jaren geleden is een bekend privehuis in Amsterdam gesloten omdat ze allin prijs hanteerde met pijpen zonder in de standaard prijs
Wat is/was de naam van dat Amsterdamse prive huis.

Dus betekent het dat je niet moet uitkijken voor gezondheid of wat, hoe vaak zijn mensen wel niet besmet geraakt door soa in keel of mond heb meerdere klanten besmet zonder ik het wist omdat ze telkens pijpen zonder condoom willen
Risico's zitten overal. Zelfs vingeren houdt gevaren in. Maar zoals hier gezegd werd, auto rijden is ook gevaarlijk. Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken.

Toen ik tien, vijftien jaar geleden voor het eerst ging wandelen deed ik niks bij een dame die bare aanbied. Ook niet als het bij mij gewoon veilig zou zijn. Na een paar jaar verviel die 'regel'. Nog een paar jaar later vond ik pijpen zonder eigenlijk wel okay. Nu een vereiste. Sinds twee jaar geleden (bij die top dame in Vaassen voor t eerst. Zit nu in Spanje) staat bare wel eens op het menu. Dus ik ben in de loop der jaren wel wat in mn standaarden veranderd.

Na de meest recente NZC acties toch wel dikke paniek omdat ik opeens oog ontsteking kreeg een weekje daarna. De eerste hit op google voor oog infectie was dat het Chlamydia kan zijn 🙈

Ik wil dit risico niet meer lopen. Maar ben soms een slappe lul en weet niet of ik mezelf tegenhouden kan als de dame het aanbiedt....

Chlamydia in het oog kan veroorzaakt worden door dat je eerst bv je pik vast houdt en daarna in het oog wrijft.
Chlamydia is een besmettelijke bacteriele SOA. heb je chlamydia in je oog, dan krijg je een behandeling tegen deze SOA en je krijgt oogdruppels en/of oogzalf mee. Indien je te laat bent of geen behandeling ondergaat, kan blindheid aan het besmette oog het gevolg zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan