Nee, ik bedoel beffen. Is toch ook niet zonder gevaar, maar iedereen doet het zonder bescherming.Als je met je kleine koppie gaat denken, is niets teveel
Ik vermoed dat @Pallieter hier rimmen bedoeld.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, ik bedoel beffen. Is toch ook niet zonder gevaar, maar iedereen doet het zonder bescherming.Als je met je kleine koppie gaat denken, is niets teveel
Ik vermoed dat @Pallieter hier rimmen bedoeld.
Doe dat al 30 jaar ca 8x p mnd , nooit wat opgelopenNee, ik bedoel beffen. Is toch ook niet zonder gevaar, maar iedereen doet het zonder bescherming.
Zelfde hier. Maar neemt niet weg dat het gevaren inhoud, toch?Doe dat al 30 jaar ca 8x p mnd , nooit wat opgelopen
Ja autorijden ookZelfde hier. Maar neemt niet weg dat het gevaren inhoud, toch?
Absoluut! Ik begrijp volledig uw punt en kies ook voor orale seks zonder bescherming hoor.Ja autorijden ook
Ik heb uit de 'vrij veilig' campagnes altijd begrepen dat het condoom bescherming biedt, mocht je in bed belanden met een dame die het niet zo nauw neemt.
Dus betekent het dat je niet moet uitkijken voor gezondheid of wat, hoe vaak zijn mensen wel niet besmet geraakt door soa in keel of mond heb meerdere klanten besmet zonder ik het wist omdat ze telkens pijpen zonder condoom willenAbsoluut! Ik begrijp volledig uw punt en kies ook voor orale seks zonder bescherming hoor.
Hah, meeste vragen geen extra voor omdat anders klanten moeilijk doen ik weet nog toen ik extra vroeg voor pzc, altijd maar discussie daarover, of ze zijn meteen terug weg bij de afspraak als blijkt dat pzc extra betalen is dan had ik zoiets van helemaal geen pzc dan als mensen toch moeilijk doen voor bijbetalen, denk dat dvp's meestal wat slimmer zijn en vaste klanten willen blijven houden dus geen extra's vragen voor zo een dingen want als ik daar al extra voor vraag word ik 9 van de 10 keer afgewezenPijpen zonder laat ik niet doen om risico en ook omdat het extra kost
Ja daar wel maar heb het over thuisontvangst daar doen de meeste moeilijk overBij de meeste raamdames en privehuisdames is dat extra hoor
In België meestal standaard pzc in privehuizenBij de meeste raamdames en privehuisdames is dat extra hoor
Wow . 3000 beffingen.Doe dat al 30 jaar ca 8x p mnd , nooit wat opgelopen
Nou, van drinken en restaurantbezoek kwam ik meer bij dan dat ik kwijtraakte …Zo reken ik nooit , over 30 jaar zijn veel dingen veel, reken maar eens uit als je rookt, drinkt, restaurants bezoekt wat je over 30 jaar kwijtbent
Vergunning v privehhus waarin is opgenomen dat dames zelfstand werken en zelf bepalen wat ze wel of niet doen, en privehuizen in NL mogen ook niet met onveilige sex adverteren. Jaren geleden is een bekend privehuis in Amsterdam gesloten omdat ze allin prijs hanteerde met pijpen zonder in de standaard prijsWelke wet?
Wat is/was de naam van dat Amsterdamse prive huis.Je moet lichaamsgewicht niet vergelijken met geld uitgeven
Vergunning v privehhus waarin is opgenomen dat dames zelfstand werken en zelf bepalen wat ze wel of niet doen, en privehuizen in NL mogen ook niet met onveilige sex adverteren. Jaren geleden is een bekend privehuis in Amsterdam gesloten omdat ze allin prijs hanteerde met pijpen zonder in de standaard prijs
Een huisregel van een privé huis maakt het geen wet. Dat de gemeente dit huis heeft gesloten heeft een hele andere reden, namelijk dat de dvp's werden gedwongen tot onveilige sex.Of het oud nieuws is of niet dat doet niet terzake
Risico's zitten overal. Zelfs vingeren houdt gevaren in. Maar zoals hier gezegd werd, auto rijden is ook gevaarlijk. Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken.Dus betekent het dat je niet moet uitkijken voor gezondheid of wat, hoe vaak zijn mensen wel niet besmet geraakt door soa in keel of mond heb meerdere klanten besmet zonder ik het wist omdat ze telkens pijpen zonder condoom willen
Kreeg je dan haar kutjessap in je oog of zo?Na de meest recente NZC acties toch wel dikke paniek omdat ik opeens oog ontsteking kreeg een weekje daarna. De eerste hit op google voor oog infectie was dat het Chlamydia kan zijn
Dames zouden er dan wel zelf mee mogen adverteren.Vergunning v privehhus waarin is opgenomen dat dames zelfstand werken en zelf bepalen wat ze wel of niet doen