Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

• Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen zonder laat ik niet doen om risico en ook omdat het extra kost
Hah, meeste vragen geen extra voor omdat anders klanten moeilijk doen ik weet nog toen ik extra vroeg voor pzc, altijd maar discussie daarover, of ze zijn meteen terug weg bij de afspraak als blijkt dat pzc extra betalen is dan had ik zoiets van helemaal geen pzc dan als mensen toch moeilijk doen voor bijbetalen, denk dat dvp's meestal wat slimmer zijn en vaste klanten willen blijven houden dus geen extra's vragen voor zo een dingen want als ik daar al extra voor vraag word ik 9 van de 10 keer afgewezen

Je moet lichaamsgewicht niet vergelijken met geld uitgeven
Vergunning v privehhus waarin is opgenomen dat dames zelfstand werken en zelf bepalen wat ze wel of niet doen, en privehuizen in NL mogen ook niet met onveilige sex adverteren. Jaren geleden is een bekend privehuis in Amsterdam gesloten omdat ze allin prijs hanteerde met pijpen zonder in de standaard prijs

Laatst bewerkt:
Je moet lichaamsgewicht niet vergelijken met geld uitgeven

Vergunning v privehhus waarin is opgenomen dat dames zelfstand werken en zelf bepalen wat ze wel of niet doen, en privehuizen in NL mogen ook niet met onveilige sex adverteren. Jaren geleden is een bekend privehuis in Amsterdam gesloten omdat ze allin prijs hanteerde met pijpen zonder in de standaard prijs
Wat is/was de naam van dat Amsterdamse prive huis.

Terug
Bovenaan Onderaan