maar die clown neukt toch hoeren zonder? En dan BEN Je toch risicogroep? Of mis ik iets?
Natuurlijk heeft ie ff slim zichzelf op de lijst gezet.. tja
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee Gerard, risicogroepen zijn volgens het aidsfondsmaar die clown neukt toch hoeren zonder? En dan BEN Je toch risicogroep? Of mis ik iets?
Terecht? Het is jouw keuze om geen condoom te gebruiken. Logischerwijs zouden de gevolgen ook jouw kosten moeten zijn, niet die van de gemeenschap.
Het systeem grondig leegmelken... lekker egoistisch bezig zijn... de kantjes eraf lopen...
De volgende generaties zullen onze rekening wel maken... als zij de rekeningen van het failliete zorgsysteem gepresenteerd krijgen!
Ja je hebt gelijk.
Autogordels, kreukelzones.. allemaal afschaffen! Moeten mensen maar netjes gaan rijden....
Knipperlicht? Ook weg ermee!
Anyway Prep aanbieden vind ik goede zaak want de kosten voor behandeling van HIV zijn hoger. Dus risicogroepen preventief medicatie geven make sense.
de gemiddelde Nederlander die ik ken stoort zich wel degelijk aan belastingontduikende miljardenbedrijven of aan de kosten van het koningshuis...De gemiddelde Nederlander maakt het niet uit wanneer er miljarden aan subsidies naar belastingontduikende miljardenbedrijven gaan of miljoenen verdwijnen naar het koningshuis, maar ik ben de boosdoener die de rug van onze gemeenschap doet breken met m'n PREP
Er gaan altijd mensen klagenDit zei m'n dokter dus ook. De kosten voor PREP zijn vele malen lager dan een levenslange HIV patient. Netto winnen we er dus geld mee op de lange termijn.
Dan bescherm ik mezelf en is het nog niet goed
deze opmerking snap ik niet zo goedEr gaan altijd mensen klagen
koningwillempie zei dan bescherm ik mijn zelf en dan is het ook niet goed . Waarop ik zeg er gaan altijd iemand klagendeze opmerking snap ik niet zo goed
de gemiddelde Nederlander die ik ken stoort zich wel degelijk aan belastingontduikende miljardenbedrijven of aan de kosten van het koningshuis...
...inclusief ikzelf
Ja, ik denk resistentievorming? Misschien dat @VixenandherStag hier misschien iets over kan zeggen? Ik heb het vermoeden dat als men het maar lukraak zo nu en dan inslikt zo rond de sex, het meer schade toebrengt. Het is volgens mij niet de bedoeling dat je het maar af en toe slikt als het je uitkomt. Een beetje 'at random'. Maar dat weet uk nuet zeker en moet ik even uitzoeken. Dus hoe meer mensen maar een beetje aanrommelen met die medicatie, des te groter de kans op resistentievorming.Heb even gegoogled. Maar het enige wat ik krijg gevonden is, dat het maar een kleine groep is die baad heeft bij het nemen van prep en dat het daarom niet algemeen verzekerd word.
Is dit echt de enige reden?
Of zijn er ook echte na delen als er steeds meer mensen prep gaan gebruiken?
Ja, ik denk resistentievorming? Misschien dat @VixenandherStag hier misschien iets over kan zeggen? Ik heb het vermoeden dat als men het maar lukraak zo nu en dan inslikt zo rond de sex, het meer schade toebrengt. Het is volgens mij niet de bedoeling dat je het maar af en toe slikt als het je uitkomt. Een beetje 'at random'. Maar dat weet uk nuet zeker en moet ik even uitzoeken. Dus hoe meer mensen maar een beetje aanrommelen met die medicatie, des te groter de kans op resistentievorming.
Heb even gegoogled. Maar het enige wat ik krijg gevonden is, dat het maar een kleine groep is die baad heeft bij het nemen van prep en dat het daarom niet algemeen verzekerd word.
Is dit echt de enige reden?
Of zijn er ook echte na delen als er steeds meer mensen prep gaan gebruiken?
Straks krijgen we excuses en een standbeeld en kranslegging en een vrije dag.Wij de tot belastingbetaler gemaakten dus.
Het is maar waneer je het nodig hebt dat je beseft waarom je socialezekerheid betaaldBelasting betalen moet je toch.... Vind dat ergens geen argument.
Meestal lig ik er niet wakker van , en betaal ik mijn aanslag direct. Even goed mijn ziektekostenverzekering. Ik heb er nog nooit veel van terug gezien. Dus maar afwachten of ik nog ergens recht op heb als ik het nodig heb.
Snap ook best dat sommige compleet fobisch zijn over NZC . Dat kan en dat mag en als je het nooit doet of gedaan heb wordt het schijnbaar iets mythisch.
Ik begrijp t niet maar ik accepteer het.
Het moet alleen geen taboe of politieke oncorrecte bezigheid worden gemaakt.
Er bestaat nog zoiets als vrijheid he.
maar dat is wat anders dan het te verheerlijken wat sommigen hier doen.Denken dat NZC niet bestaat of uitgebannen kan worden is hopeloos naïef.
Maar ik nietmaar dat is wat anders dan het te verheerlijken wat sommigen hier doen.
Sommigen hier doen ook alsof seks iets heerlijks zou zijn! Dat mag ook weleens afgelopen zijn.maar dat is wat anders dan het te verheerlijken wat sommigen hier doen.
GweldigSommigen hier doen ook alsof seks iets heerlijks zou zijn! Dat mag ook weleens afgelopen zijn.
Je kan van andere dingen zo als tattoo´s of een bloeds transfusie. Als je hiv hebt kan je het best een condoom gebruiken om anderen te beschermen. Ik ben zelf voorstander om altijd een condoom te gebruiken. Maar er gaan altijd wandelaars en dvps zijn die het ook zonder zullen doen. Dan is het beter dat de mensen die prep kunnen gebruiken het gebruiken. Het is beter dan niets doen.Als men in de risicogroep valt dan is het goedkoper om Prep te verstrekken kijkend naar de samenleving. Anders volgt meer verspreiding en meer kosten ivm behandeling.
Er zitten tussen ons 'hoerenlopers' ook mensen uit de risicogroepen (sex man to man of trans, sommigen doen ook sexwerk, drugsgebruik). Daar hoeven we onze ogen niet voor te sluiten.
Deze groepen overlappen met de 'nette hoerenlopers'. Hen beschermen is dus ook in het belang van de 'nette hoernlopers'.
Denken dat NZC niet bestaat of uitgebannen kan worden is hopeloos naïef.
Eens! Heb in dit onderwerp al genoeg hersenloze reacties gelezen.maar dat is wat anders dan het te verheerlijken wat sommigen hier doen.
Daar houd ik je aan !Ik stop met het volgen van dit onderwerp, geen nuttige discussies of gesprekken.
Dat is een oud cultureel probleem , iets wat je zelf niet mag en / of wil aan een ander willen verbieden.NZC is gewoon lekker, net als PZC. Mooi dat dit tegenwoordig met een extra beschermingslaag kan. Vreemd dat jullie dit zo diep raakt, bijna emotioneel lijkt het wel.
Laten we wel zijn, in Duitsland is betaalde seks zonder condoom gewoon verboden, https://nos.nl/op3/artikel/2017279-condoomplicht-voor-duitse-hoerenlopers .
In Frankrijk worden condooms wel vergoed. Ik keek laatst een video waarin Rutte de vraag kreeg of hij hier ook naar zou kijken, maar hij vertelde de journalist dat er grote problemen zijn in het land en dit dus even geen prioriteit is. Zal in de toekomst vast veranderen.Wat ik me dan toch afvraag, waarom zouden mensen in welke risicogroep dan ook wel prep vergoed krijgen maar niet condooms? Ik snap dat onze koningwillempie daar niet mee geholpen is met z'n bare sex hobby, maar uiteindelijk gebruik ik die condooms net zo goed voor m'n gezondheid en om hogere zorgkosten later te voorkomen, en ik denk dat iedere expert ook condooms zou aanbevelen over prep, of mis ik nou iets?