Nog nooit zonder condoom geneukt met een prostituee, tot het moment zo geil als een beer zij een prachtige dame alles klikte en ze zakt zo over mijn pik. Ik die altijd voorzichtig ben. En door mijn wilde sexvolle leven waarin ik heel veel heb gezien en meegemaakt . Party,s, clubs, swingers, bdsm bisexule vriendinnen etc.
Maar ook kennissen die in de jaren 80 / 90 sero positief werden.
Ik vroeg nog aan haar ben je gezond als mosterd na de maaltijd. Ze zei overtuigend ja getest en gezond.
Kreeg ik in de week erna warme wangen en slecht slapen en steken in mijn kruis.
Ik durfde na dit gebeuren geen sex meer te hebben met mijn partner. Zij weet niets van.mijn avonturen. En dat wil ik zo houden ik heb een prima relatie alleen een flink hogere sex drive.
Joh wat een klote weken door een bare date. Gedachte aan een vriend die aan aids is overleden. En oud collega die vele ongemakken door syfilis heeft.
Angst voor ellende met mijn partner.
Ik naar mijn huis arts open kaart gespeeld.
Alles getest en alles prima.
Waarschijnlijk corona gehad of een lichte griep.
Bare neuken kan heerlijk zijn, maar je hebt geen idee wat er voor jou gebeurt is en zij weet niet wat jij allemaal hebt uitgevreten.
Een prostituee heeft toch heel veel meer seksuele contacten dan dat de gemiddelde man/vrouw heeft in zijn leven, op een enkeling na ha ha.