Zaterdag laatsleden had ik een worst en 2 balletjes bij, en heb dit ter plaatse afgewerkt met een romig sausje
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHey @Sharon , wat leuk je hier ook te zien! Het word dringend tijd om terug een date af te spreken!Moet je echt eens doen @Bodylover5 !
Je weet dat ik verschrikkelijk graag eet en kook, ik kan daar echt in opleven. Dat is naast goede seks het beste wat het leven te bieden heeft. Met veel plezier zou ik jou van mijn kookkunsten laten genieten maar dat wordt bijzonder lastig op mijn hotelkamer!
@belleds, idem hier! Gastronomie is decennialang mijn beroep geweest.
oh je bedoelt die mini borrel worstjes en kleine gehaktballetjes van de UnoxZaterdag laatsleden had ik een worst en 2 balletjes bij
idd. Snap ook heel dat gedoe niet. Ik heb wel eens een fles bij maar als ik wil eten met een dvp. Dan neem ik haar uitgebreid mee op restaurant ipv tussen de lakens liggen smossen.Ik neem niks mee. Geen eten, geen kledij, geen parfum. Geven jullie ook bonbons aan jullie garagist? Alsjeblieft zeg.
Het leuke is tijd doorbrengen met de DVP welke je een goede klik mee hebt, kan ze ook wel meenemen naar elk restaurant wat ze wil, maar vind persoonlijke aandacht ook wel iets waard, dan plat neuken alleenidd. Snap ook heel dat gedoe niet. Ik heb wel eens een fles bij maar als ik wil eten met een dvp. Dan neem ik haar uitgebreid mee op restaurant ipv tussen de lakens liggen smossen.
Idd voor de dvp echt wel waarde aan persoonlijke aandacht en dat maakt de services die je krijgt alleen maar beter.Het leuke is tijd doorbrengen met de DVP welke je een goede klik mee hebt, kan ze ook wel meenemen naar elk restaurant wat ze wil, maar vind persoonlijke aandacht ook wel iets waard, dan plat neuken alleen
Dat zijn die éénhapsworst met miniballletjes toch?Zaterdag laatsleden had ik een worst en 2 balletjes bij, en heb dit ter plaatse afgewerkt met een romig sausje
Uiteraard, maar daar betaal ik niet voor. Ben al met verschillende dvp's gaan eten, bij hen thuis geweest ook. Daarvoor ga ik ze echter niet betalen.Het leuke is tijd doorbrengen met de DVP welke je een goede klik mee hebt, kan ze ook wel meenemen naar elk restaurant wat ze wil, maar vind persoonlijke aandacht ook wel iets waard, dan plat neuken alleen
Twee keer witte sausBroodje shoarma met knoflooksaus
Slagroom van de borsten en billen likken... leuk!Slagroom om haar kutje helemaal uit te likken
vaginaspoeling dus? klinkt echt niet geil hoor!Euhm.. dames wassen vast vooraf en achteraf.
Champagne van haar kutje likken daarentegen...Slagroom van de borsten en billen likken... leuk!
Maar van haar kutje??? De meeste dames willen dat niet! Er is immers gevaar voor infectie, je weet nooit hoeveel slagroom er achter blijft... en jij dat daarna dan enthousiast nog wat dieper duwen!
Aaggh waar heb je het over… dames wassen toch hun vagina na elk intieme seks.vaginaspoeling dus? klinkt echt niet geil hoor!
Nee, ik bef mijn garagist ook niet!Ik neem niks mee. Geen eten, geen kledij, geen parfum. Geven jullie ook bonbons aan jullie garagist? Alsjeblieft zeg.
Als de service beter wordt omdat je eten bij hebt wat moet dat dan zijn bij echt grote cadeaus?Idd voor de dvp echt wel waarde aan persoonlijke aandacht en dat maakt de services die je krijgt alleen maar beter.
Das voor mij een weet en voor jou een groot ? Hè ombudsmanAls de service beter wordt omdat je eten bij hebt wat moet dat dan zijn bij echt grote cadeaus?
Altijd al top service gehad en gegeven.....Das voor mij een weet en voor jou een groot ? Hè ombudsman
ik heb ook altijd een top service gekregen en gegeven maar een kleine attentie extra mag altijd hoeft niet maar persoonlijk vindt ik dat ongemakkelijkAltijd al top service gehad en gegeven.....
Dat klopt. Natuurlijk mag dat.ik heb ook altijd een top service gekregen en gegeven maar een kleine attentie extra mag altijd hoeft niet maar persoonlijk vindt ik dat ongemakkelijk