Wat neemt de mede-wandelaar mee als hapje?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren, eind deze week staat een voor mij belangrijke date van2 uur gepland over de middag. Een flesje Spaanse bubbels staat reeds koud (memo aan mezelf: vergeet de glazen niet). Daar ik geen grote ontbijter ben krijg ik meestal wel grote trek tegen de middag en ben ik dus op zoek naar iets lekkers voor de dame en mezelf. Liefst iets wat op voorhand kan klaargemaakt en koud verorberd kan worden, iets origineels en verfijnd, iets die niet te zwaar op de maag valt, iets wat de dame zeker lust, iets wat... Alle tips zijn welkom. Laat jullie maar eens goed gaan!
Maak een amuse Caprese ik ben er zeker van dat ze dit wel zal lusten, en ligt niet te zwaar op de maag.en aangezien ze wss weinig tot geen vlees eet komt dit wel goed

Laatst bewerkt:
Dat is iets wat ik regelmatig doe, een afspraak van twee uur over de middag waarbij we ook van de tijd gebruik maken om te "lunchen".
Ik haal dan allerlei tapa's, de klant zorgt voor een fles bubbels.
Omdat er veel verschillende hapjes zijn zit er altijd iets bij wat in de smaak valt. Ik besteed er niet veel tijd aan, ik koop in een warenhuis een aantal voorverpakte tapa's en toastjes, grissini of verse broodjes.
Voorbeelden:
* Blokjes kaas
* flinterdunne fijne Italiaanse charcuterie (met truffel, een echte aanrader!)
* rolletjes van gerookte zalm met kruidenkaas gevuld
* rolletjes Serranoham met roomkaas gevuld
* tapenade van olijven
* Bruschetta
* roze garnalen met cocktail dipsausje

Allemaal fingerfood, geen borden of bestek nodig. Het staat op een tafeltje ter beschikking waardoor we geen lange pauze nemen om te eten, maar tussendoor een paar korte pauzes inlassen. Die korte pauzes blijken handig om als klant je hoogtepunt uit te stellen en de twee uur durende afspraak vol te maken!

Bij 'mijn' vaste' DVP appte ik wat ze graag wilde eten, dan gaf ze aan waar ze zin in had en ik bracht allerlei ingrediënten mee, dan gingen we samen koken en eten ff afwassen en daarna bakkie en langzaam naar het sensuele gedeelte! Ik was zo een uurtje of 4/5 bezig met haar, heel chill en relaxed! Even geen stress zei ze dan en even echt een intiem moment op een andere manier

Bij 'mijn' vaste' DVP appte ik wat ze graag wilde eten, dan gaf ze aan waar ze zin in had en ik bracht allerlei ingrediënten mee, dan gingen we samen koken en eten ff afwassen en daarna bakkie en langzaam naar het sensuele gedeelte! Ik was zo een uurtje of 4/5 bezig met haar, heel chill en relaxed! Even geen stress zei ze dan en even echt een intiem moment op een andere manier
De ingredienten heb ik meestal wel maar helaas koken is niet echt aan mij besteed. Ergens een goeie kok onder de DVP's die dit wel ziet zitten? dan kom ik gelijk af.

Dat is iets wat ik regelmatig doe, een afspraak van twee uur over de middag waarbij we ook van de tijd gebruik maken om te "lunchen".
Ik haal dan allerlei tapa's, de klant zorgt voor een fles bubbels.
Omdat er veel verschillende hapjes zijn zit er altijd iets bij wat in de smaak valt. Ik besteed er niet veel tijd aan, ik koop in een warenhuis een aantal voorverpakte tapa's en toastjes, grissini of verse broodjes.
Voorbeelden:
* Blokjes kaas
* flinterdunne fijne Italiaanse charcuterie (met truffel, een echte aanrader!)
* rolletjes van gerookte zalm met kruidenkaas gevuld
* rolletjes Serranoham met roomkaas gevuld
* tapenade van olijven
* Bruschetta
* roze garnalen met cocktail dipsausje

Allemaal fingerfood, geen borden of bestek nodig. Het staat op een tafeltje ter beschikking waardoor we geen lange pauze nemen om te eten, maar tussendoor een paar korte pauzes inlassen. Die korte pauzes blijken handig om als klant je hoogtepunt uit te stellen en de twee uur durende afspraak vol te maken!
Dan zal ik dringend eens een afspraak over de middag moeten vastleggen met Sharon . Flesje kraken hebben we wel al gedaan maar hapjes eten nog niet.
moet ook wel eens kunnen . in gedachten houden dit.

Moet je echt eens doen @Bodylover5 !
Je weet dat ik verschrikkelijk graag eet en kook, ik kan daar echt in opleven. Dat is naast goede seks het beste wat het leven te bieden heeft. Met veel plezier zou ik jou van mijn kookkunsten laten genieten maar dat wordt bijzonder lastig op mijn hotelkamer!

@belleds, idem hier! Gastronomie is decennialang mijn beroep geweest.

Moet je echt eens doen @Bodylover5 !
Je weet dat ik verschrikkelijk graag eet en kook, ik kan daar echt in opleven. Dat is naast goede seks het beste wat het leven te bieden heeft. Met veel plezier zou ik jou van mijn kookkunsten laten genieten maar dat wordt bijzonder lastig op mijn hotelkamer!

@belleds, idem hier! Gastronomie is decennialang mijn beroep geweest.
Wow! Jullie zijn vrouwen naar m'n hart!

Nu ben ik heel erg van het goede eten. Maar als ik naar een DVP ga, dan is het niet voor het eten, ook al gaat er wat vlees in de mond - als je begrijpt wat ik bedoel.

Je kunt het zo gek maken als je wilt. Vraag de dame wat ze graag eet. Als je nog wilt neuken, dan is het wel aan te bevelen, om niet al te zware kost te nuttigen. Dus als je een flinke portie stoofvlees met een berg piepers eet, dan weet ik niet of je hierna nog makkelijk van bil gaat.

Ga ook naar een DVP voor de "vleselijke lusten" hoor! Maar bij een langere date kan een culinair intermezzo best leuk zijn!
En een glaasje bubbels uiteraard!

Voorbeelden genoeg zo te zien. En mss een idee voor eens op een langere afspraak te doen ook.
Ik zou wel eerst eens polsen of ze nergens alergisch voor is.
en aangezien ze wss weinig tot geen vlees eet komt dit wel goed
Ga daar maar niet van uit, dat ze allemaal weinig vlees eten. Zijn er sommige die niet lever doen en waar je je bij afvraagt waar ze het steken

Voorbeelden genoeg zo te zien. En mss een idee voor eens op een langere afspraak te doen ook.
Ik zou wel eerst eens polsen of ze nergens alergisch voor is.

Ga daar maar niet van uit, dat ze allemaal weinig vlees eten. Zijn er sommige die niet lever doen en waar je je bij afvraagt waar ze het steken
Nee mss niet maar de dvp waar ik bij ga die zijn dat wel 😉

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan