Wat is het smerigste wat je hebt meegemaakt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kende een Dame lang geleden. Ze werkte in de Bloedstraat en begon later met privéontvangst.

Ze deed ook aan p&p. Een golden shower zie ik zo voor mij. Nieuwschierig als ik ben vroeg ik hoe de andere p in zijn werk ging. Madam grijnste van oor tot oor en deed het in geuren en kleuren uit de doeken. Uiteindelijk was xxxx, viespeuk mijn reactie. We hebben zo gelachen.

Een keer werd ze geboekt voor dit geintje, maar haar klant bedacht zich. 'Tsja, dat is nu jammer want ik heb al een laxeermiddel ingenomen' jongens, ik zag het voor mij

Laatst bewerkt:
Had een vaste dame die normale sex deed maar ook SM. Ze kreeg soms vreemde verzoeken. Zo maakte ze op verzoek ijsjes van haar urine die een klant dan op kwam opeten.

Verder zoals al vaker genoemd dames met slechte hygiene. Vreemd genoeg zat er 1 dame tussen die achter de ramen werkte en dat was prima. Bij haar thuis was een ander verhaal. Ze had meerdere honden en vermoed dat door de vele afspraakjes ze niet altijd op tijd was met de honden uitlaten. Het Huis stonk en zag een hondendrol liggen op de begane grond. Gelukkig werd de daad op eerste estage gedaan.

Een paar jaar geleden bij een hier bekende dame (naam begint met L). Een geile donder waar alles mogelijk was ... tijdens de hete sex steekt ze mijn lul in haar kontje ... na een tijd trek ik hem er uit en hangt helemaal vol stront. Ik moest kokhalzen maar na wat er dan gebeurde kon ik het niet meer houden en moest ik snel naar de badkamer om over te geven ... Ze keek eens naar mijn lul vol stront en begon er toen alles af te likken .... er zijn grenzen ... na het overgeven ben ik onder de douche gesprongen, kleren aan en wegwezen ... Ben er nooit meer bij geweest, de gedachte alleen maakt me misselijk
Gatverdamme , moet echt wat mis zijn in haar bovenkamer.

Iemand deed zn broek naar beneden, onderbroek nog aan, en ik verging van de stank. Toen zn onderbroek naar beneden ging, zat het smegma en etter zelfs in zn broekkie. Ik heb die man gelijk weggestuurd.

Ooit een man anaal genomen en toen de strapon eruit ging, kwam er een hele lading stront mee naar buiten. Ik kon de kamer de hele dag niet gebruiken.

Ook vaak meegemaakt dat mannen nog wc papier en stront resten tussen hun billen hadden.

Laatst via de cam meegemaakt dat een man zichzelf aftrok en spoot over een kinder bueno. Toen ik voor de grap zei "eet op dan", at hij hem ook echt op. Heb een maand geen bueno gegeten.

Ohja er is mij ook wel eens betaald om mijn tampon te mogen uitzuigen vol bloed. Vinden er ook genoeg lekker.

Heb ook wel eens een man bijna laten verdrinken. Of KO laten gaan door extreme facesitting met smothering.

Ookwel eens een man mogen verkrachten 3 uur lang. Tot bloedens toe, dat was wel ff andere koek 🫠

Ik zou een boek moeten schrijven 😂

Ohja er is mij ook wel eens betaald om mijn tampon te mogen uitzuigen vol bloed. Vinden er ook genoeg lekker.

Heb ook wel eens een man bijna laten verdrinken. Of KO laten gaan door extreme facesitting met smothering.

Ookwel eens een man mogen verkrachten 3 uur lang. Tot bloedens toe, dat was wel ff andere koek 🫠

😅 zo das nog eens kinky , zo'n boek zou nog best eens goed kunnen verkopen .jij hebt nog eens wat meegemaakt 🤭

Vraag me af hoe je tegen dit soort mensen aankijkt als je dit soort activiteiten hebt verricht , kan het na afloop over iets gewoons gaan?

Terug
Bovenaan Onderaan