Wandelaar1982
Wandelaar
Dat is niet heel bijzonder hoor. Dat heb ik al heel wat keren meegemaakt. Is bij 69 het vervelendst, dan blaast ze hem zo je neus in .Kinky! ;-)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is niet heel bijzonder hoor. Dat heb ik al heel wat keren meegemaakt. Is bij 69 het vervelendst, dan blaast ze hem zo je neus in .Kinky! ;-)
Ik heb helaas geen partner die van enig sexueel standje houdt, laat staan van orale seks.Dat is niet heel bijzonder hoor. Dat heb ik al heel wat keren meegemaakt. Is bij 69 het vervelendst, dan blaast ze hem zo je neus in .
Ik heb het dan over dvp bezoekjesIk heb helaas geen partner die van enig sexueel standje houdt, laat staan van orale seks.
Hoort er ook bij lachen is ook wel eens leuk, niet altijd serieus ik kan er smakelijk om lachenWat een verhalen hier
100% eens en knallend 2025 inHoort er ook bij lachen is ook wel eens leuk, niet altijd serieus ik kan er smakelijk om lachen
Gatverdamme , moet echt wat mis zijn in haar bovenkamer.Een paar jaar geleden bij een hier bekende dame (naam begint met L). Een geile donder waar alles mogelijk was ... tijdens de hete sex steekt ze mijn lul in haar kontje ... na een tijd trek ik hem er uit en hangt helemaal vol stront. Ik moest kokhalzen maar na wat er dan gebeurde kon ik het niet meer houden en moest ik snel naar de badkamer om over te geven ... Ze keek eens naar mijn lul vol stront en begon er toen alles af te likken .... er zijn grenzen ... na het overgeven ben ik onder de douche gesprongen, kleren aan en wegwezen ... Ben er nooit meer bij geweest, de gedachte alleen maakt me misselijk
Heel eerlijk, toen ik zag dat hetgeen waar hij over spoot begon met "kinder" dacht ik dat het erger zou zijn dan dit.Laatst via de cam meegemaakt dat een man zichzelf aftrok en spoot over een kinder bueno.
Nou het doet me nogsteeds pijn dat buenos zo verpest zijn voor meHeel eerlijk, toen ik zag dat hetgeen waar hij over spoot begon met "kinder" dacht ik dat het erger zou zijn dan dit.
Was zeker een bejaarde vampier....zonder tanden.Ohja er is mij ook wel eens betaald om mijn tampon te mogen uitzuigen vol bloed.
zo das nog eens kinky , zo'n boek zou nog best eens goed kunnen verkopen .jij hebt nog eens wat meegemaaktOhja er is mij ook wel eens betaald om mijn tampon te mogen uitzuigen vol bloed. Vinden er ook genoeg lekker.
Heb ook wel eens een man bijna laten verdrinken. Of KO laten gaan door extreme facesitting met smothering.
Ookwel eens een man mogen verkrachten 3 uur lang. Tot bloedens toe, dat was wel ff andere koek
Ik zou een boek moeten schrijven
Vraag me af hoe je tegen dit soort mensen aankijkt als je dit soort activiteiten hebt verricht , kan het na afloop over iets gewoons gaan?Ohja er is mij ook wel eens betaald om mijn tampon te mogen uitzuigen vol bloed. Vinden er ook genoeg lekker.
Heb ook wel eens een man bijna laten verdrinken. Of KO laten gaan door extreme facesitting met smothering.
Ookwel eens een man mogen verkrachten 3 uur lang. Tot bloedens toe, dat was wel ff andere koek
Ik zou een boek moeten schrijven
Zal ik een doos Kinder Bueno's naar het jouw paradijs opsturen?Laatst via de cam meegemaakt dat een man zichzelf aftrok en spoot over een kinder bueno. Toen ik voor de grap zei "eet op dan", at hij hem ook echt op. Heb een maand geen bueno gegeten.
Jawelhoor, gewoon weer koetjes, kalfjes en het gezinslevenVraag me af hoe je tegen dit soort mensen aankijkt als je dit soort activiteiten hebt verricht , kan het na afloop over iets gewoons gaan?
Kan me er weinig bij voorstellen als iemand net in zijn porem is gezeken of iets dergelijks om het dan over de premie van de zorgverzekering te hebben of iets dergelijks maar ieder zijn ding.Jawelhoor, gewoon weer koetjes, kalfjes en het gezinsleven