Een latrine?Het gaat over hurken op de wc, niet staan. In sommige streken zijn hurk-wc's gebruikelijk. Vroeger kwam je die op Franse campings nog wel eens tegen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen latrine?Het gaat over hurken op de wc, niet staan. In sommige streken zijn hurk-wc's gebruikelijk. Vroeger kwam je die op Franse campings nog wel eens tegen.
Een paar jaar geleden bij een hier bekende dame (naam begint met L). Een geile donder waar alles mogelijk was ... tijdens de hete sex steekt ze mijn lul in haar kontje ... na een tijd trek ik hem er uit en hangt helemaal vol stront. Ik moest kokhalzen maar na wat er dan gebeurde kon ik het niet meer houden en moest ik snel naar de badkamer om over te geven ... Ze keek eens naar mijn lul vol stront en begon er toen alles af te likken .... er zijn grenzen ... na het overgeven ben ik onder de douche gesprongen, kleren aan en wegwezen ... Ben er nooit meer bij geweest, de gedachte alleen maakt me misselijk
Kinky! ;-)...Een scheet tijdens het beffen...
zo ver heb ik het niet laten komen maar aangezien ze een beetje van de wereld was zou het me niet verbazenZe keek eens naar mijn lul vol stront en begon er toen alles af te likken ....
En daarna wilde ze vast en zeker nog een lange TZ.
Dat kun je wel stellen. Als jij tijdens je reizen per trein ooit van de WC gebruik hebt moeten maken, weet je wat voor een slagveld het daar soms kan zijn.Gatverdamme, wat heb je toch idioten op de wereld!
In ieder geval de verkeerde hobbyDat kun je wel stellen. Als jij tijdens je reizen per trein ooit van de WC gebruik hebt moeten maken, weet je wat voor een slagveld het daar soms kan zijn.
Alleen al die idioten die het nodig vinden met viltstift of spuitbus de boel onder te kalken.
Wat voor kronkel heeft zo iemand in de bovenkamer?
Dat is volgens mij meer een zelfgegraven gat in de grond.Een latrine?
De dames die jij bezocht hebt...die kunnen dat spijtig genoeg welIk kan mij niks smerigs herinneren
Sneu en triest geval, hulp nodig en hopelijk geen kinderen in het spelEen amateur dame die adverteerde op afspraakjes van een jaar of 25.
Ik kom toe bij haar appartement en ze was duidelijk beschonken en haar appartementje was ranzig vuil en vies.
Was eigenlijk heel triestig, een jonge vrouw die duidelijk in een slechte situatie zat.
Het was onmiddellijk duidelijk dat ik niet verder wilde afspreken.
Toen ik het liet weten dat ik vond dat ze niet in een staat was om een afspraak mee te hebben kwam ze boos en begon ze me te bedreigen.
Ik heb nog proberen wat te praten met haar dat ze misschien best hulp zocht maar ze kwam bijna hysterisch.
Dan maar voorzichtig naar buiten geschuifeld terwijl ze de politie ging bellen omdat ik niet met haar wou afspreken .
Ze wou me toen nog achtervolgen naar mijn auto om mijn nummerplaat te noteren maar ze was te zat om mij te kunnen bijbenen.
Keer dame hondjes genomen en zag zwarte puntjes stront langs haar poepertje zitten, gelukkig op moment dat ik klaar kwam anders was dat niet meer gelukt
Met condoom wil ik het wel eens proberen. Elk zijn meug. Kun je de naam doorgeven in privé aub?Een paar jaar geleden bij een hier bekende dame (naam begint met L). Een geile donder waar alles mogelijk was ... tijdens de hete sex steekt ze mijn lul in haar kontje ... na een tijd trek ik hem er uit en hangt helemaal vol stront. Ik moest kokhalzen maar na wat er dan gebeurde kon ik het niet meer houden en moest ik snel naar de badkamer om over te geven ... Ze keek eens naar mijn lul vol stront en begon er toen alles af te likken .... er zijn grenzen ... na het overgeven ben ik onder de douche gesprongen, kleren aan en wegwezen ... Ben er nooit meer bij geweest, de gedachte alleen maakt me misselijk
Schrijf een paar recensies en ik laat het je wetenMet condoom wil ik het wel eens proberen. Elk zijn meug. Kun je de naam doorgeven in privé aub?
Heb de de kop van het onderwerp niet gelezen of ben je er juist een liefhebber van, kan ook maar mij niet gezienKontgaatje likken moest je wellicht bijbetalen zeker?
Doe ik regelmatig maar als ik ze vind schrijf ik er weer een…Schrijf een paar recensies en ik laat het je weten
Op deze site?Doe ik regelmatig maar als ik ze vind schrijf ik er weer een…
Tip van de dag. Wordt graag geneukt door en neuk ze ook graag Trans/Ladyboys…… welkome tip om het een beetje schoon te houdenWaar je ook voor moet opletten: als je een dame in de kont geneukt hebt (uiteraard met condoom) en je hebt hem lekker volgespoten, dat je je vriend rustig terugtrekt en dat gedeelte met je sperma wat altijd bij een strak kontje blijft steken, rustig terugtrek anders is de kans dat je onder onder de bruine sputters komt te zitten
Toch wel. Ben geen pc expert en geen veel wandelaar maar ik doe mijn best voor beide.Op deze site?