Wat is het smerigste wat je hebt meegemaakt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een paar jaar geleden bij een hier bekende dame (naam begint met L). Een geile donder waar alles mogelijk was ... tijdens de hete sex steekt ze mijn lul in haar kontje ... na een tijd trek ik hem er uit en hangt helemaal vol stront. Ik moest kokhalzen maar na wat er dan gebeurde kon ik het niet meer houden en moest ik snel naar de badkamer om over te geven ... Ze keek eens naar mijn lul vol stront en begon er toen alles af te likken .... er zijn grenzen ... na het overgeven ben ik onder de douche gesprongen, kleren aan en wegwezen ... Ben er nooit meer bij geweest, de gedachte alleen maakt me misselijk

Een paar jaar geleden bij een hier bekende dame (naam begint met L). Een geile donder waar alles mogelijk was ... tijdens de hete sex steekt ze mijn lul in haar kontje ... na een tijd trek ik hem er uit en hangt helemaal vol stront. Ik moest kokhalzen maar na wat er dan gebeurde kon ik het niet meer houden en moest ik snel naar de badkamer om over te geven ... Ze keek eens naar mijn lul vol stront en begon er toen alles af te likken .... er zijn grenzen ... na het overgeven ben ik onder de douche gesprongen, kleren aan en wegwezen ... Ben er nooit meer bij geweest, de gedachte alleen maakt me misselijk

Wil altijd eens meemaken hoe anaal is.
Maar van alles wat ik er over lees hoeft dat voor mij niet zo meer.

Laatst bewerkt:
Waar je ook voor moet opletten: als je een dame in de kont geneukt hebt (uiteraard met condoom) en je hebt hem lekker volgespoten, dat je je vriend rustig terugtrekt en dat gedeelte met je sperma wat altijd bij een strak kontje blijft steken, rustig terugtrek anders is de kans dat je onder onder de bruine sputters komt te zitten 🤗

Gatverdamme, wat heb je toch idioten op de wereld!
Dat kun je wel stellen. Als jij tijdens je reizen per trein ooit van de WC gebruik hebt moeten maken, weet je wat voor een slagveld het daar soms kan zijn.
Alleen al die idioten die het nodig vinden met viltstift of spuitbus de boel onder te kalken.
Wat voor kronkel heeft zo iemand in de bovenkamer?

Een amateur dame die adverteerde op afspraakjes van een jaar of 25.
Ik kom toe bij haar appartement en ze was duidelijk beschonken en haar appartementje was ranzig vuil en vies.
Was eigenlijk heel triestig, een jonge vrouw die duidelijk in een slechte situatie zat.
Het was onmiddellijk duidelijk dat ik niet verder wilde afspreken.
Toen ik het liet weten dat ik vond dat ze niet in een staat was om een afspraak mee te hebben kwam ze boos en begon ze me te bedreigen.
Ik heb nog proberen wat te praten met haar dat ze misschien best hulp zocht maar ze kwam bijna hysterisch.

Dan maar voorzichtig naar buiten geschuifeld terwijl ze de politie ging bellen omdat ik niet met haar wou afspreken .

Ze wou me toen nog achtervolgen naar mijn auto om mijn nummerplaat te noteren maar ze was te zat om mij te kunnen bijbenen.

Een amateur dame die adverteerde op afspraakjes van een jaar of 25.
Ik kom toe bij haar appartement en ze was duidelijk beschonken en haar appartementje was ranzig vuil en vies.
Was eigenlijk heel triestig, een jonge vrouw die duidelijk in een slechte situatie zat.
Het was onmiddellijk duidelijk dat ik niet verder wilde afspreken.
Toen ik het liet weten dat ik vond dat ze niet in een staat was om een afspraak mee te hebben kwam ze boos en begon ze me te bedreigen.
Ik heb nog proberen wat te praten met haar dat ze misschien best hulp zocht maar ze kwam bijna hysterisch.

Dan maar voorzichtig naar buiten geschuifeld terwijl ze de politie ging bellen omdat ik niet met haar wou afspreken .

Ze wou me toen nog achtervolgen naar mijn auto om mijn nummerplaat te noteren maar ze was te zat om mij te kunnen bijbenen.
Sneu en triest geval, hulp nodig en hopelijk geen kinderen in het spel

Smerigste... niet echt heel smerig maar bij een gangbang spoot ik als eerste op 1 van de meiden. Ze wou alles graag in haar mond en deed het zelf wel op haar tieten als ze wou. Na mij nog 7 mannen die in haar mond spoten en 1 andere jonge kerel smeerde alles wat ernaast gespoten werd met zijn pik in haar mond. Kan je smerig vinden of juist geil. Of bij een creampie gangbang een volgespoten kut waar het zaad uit stroomt neuken en alle zaad van je voorgangers met je kale pik terug diep in haar kut neuken ipv lube gebruiken.

Met condoom wil ik het wel eens proberen. Elk zijn meug. Kun je de naam doorgeven in privé aub?

Waar je ook voor moet opletten: als je een dame in de kont geneukt hebt (uiteraard met condoom) en je hebt hem lekker volgespoten, dat je je vriend rustig terugtrekt en dat gedeelte met je sperma wat altijd bij een strak kontje blijft steken, rustig terugtrek anders is de kans dat je onder onder de bruine sputters komt te zitten 🤗
Tip van de dag. Wordt graag geneukt door en neuk ze ook graag Trans/Ladyboys…… welkome tip om het een beetje schoon te houden

Terug
Bovenaan Onderaan