Wat is het smerigste wat je hebt meegemaakt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een tijdje terug ook zoiets op een (bedrijfs)toilet gezien; voetafdrukken op de bril en alles smerig.
De schoonmaakster heeft geweigerd het op te kuisen en geef haar eens ongelijk.
Het feit dat iemand op de bril is gaan staan, geeft al aan dat het iemand is die niet weet hoe een westers toilet gebruikt moet worden.
(Hotel in Volendam had exact hetzelfde probleem)
In wc's op de Wageningen Universiteit zaten stickers aan de binnenkant van de wc deur, dat je niet op de wc bril mocht met je voeten

Als eerstejaars uit 'de provincie' dacht ik eerst dat het als grap bedoeld was.

Edit - zo'n soort sticker zonder verdere uitleg
No-Standing-Squat-on-toilet-seat-Sticker-warning-sticker-popular.jpg

Laatst bewerkt:
Bij een privehuis in Breda 10 jaar terug ofzo, komen we op de kamer en dame doet bh uit heeft ze maar 1 tiet🥴 andere was ontstoken door silicone en er hing naast 1 mooie tiet een goor theezakje met pleisters. Gadverdamme. Andere dame gevraagd en was geen probleem. Bij t voorstelrondje zag je dit niet want was opgevuld met handdoekje.
Iets wat mannen in de jaren '60 al ondervonden:
In die tijd hadden meisjes van die hele rare bh's. Die waren met schuimrubber gevuld en daar waren kringetjes in gestikt. Concentrische cirkels. Kegels. Een soort ronde piramides. Je wist daardoor nooit zeker hoe een meisje d'r tieten er in werkelijkheid uitzagen.

Het gaat over hurken op de wc, niet staan. In sommige streken zijn hurk-wc's gebruikelijk. Vroeger kwam je die op Franse campings nog wel eens tegen.

De franse 'voetstappen naast een gat' inderdaad.

De hurk-WC heb je mn in Azie (India,China, deels Japan, als het geen volautomatische douche WC is, etc).

Ze hebben ook studenten die blijkbaar nooit de cursus 'westers toilet gebruiken' gehad hebben.

https://www.wikihow.com/Use-a-Squat-Toilet

De hurk-WC heeft een veel langwerpiger gat - en dat moet wel, gezien de afstand tussen waar je voeten staan en waar de boel in de pot valt.

Hurken op een westerse WC en de boel in de pot laten vallen gaat je niet lukken, dat komt op de rand en de vloer .

Ook wel een kans dat de bril breekt omdat het volle gewicht alleen maar op twee stukjes voet drukt, en niet verspreid is over een twee dijen.

Ik herinner mij nog steeds toen ik bij het leger ging om mijn verplichte dienstjaar te doen, ik in de kazerne de eerste keer deze type squat-wc zag en dacht hoe moet ik hier in godsnaam zorgen dat ik niet op mijn eigen voeten schijt, op zijn minst had ik dan gedacht dat er iets zou zijn om je vast te houden.....

Die variant bestaat of bestond ook nog. Als schoonmaker in deeltijd kwam iets dergelijks voor het eerst tegen.
Het was te vinden naast een regulier toilet en ik vroeg me toen af hoe je dat in vredesnaam moest gebruiken als je bedenkt dat de werknemers aldaar een overall droegen.

In Suriname in Paramaribo op weg van de stad naar men resort. Het laatste stuk te voet door een dorpswijk. Ik moest gaan en had last van reizigers diaree. Gewoon gegaan tussen de huizen op een stukje onbebouwd terrein. Maar niemand die het zag of er erg in had. Ik haalde de resort niet en kon niet meer ophouden.

Die variant bestaat of bestond ook nog. Als schoonmaker in deeltijd kwam iets dergelijks voor het eerst tegen.
Het was te vinden naast een regulier toilet en ik vroeg me toen af hoe je dat in vredesnaam moest gebruiken als je bedenkt dat de werknemers aldaar een overall droegen.

Bij een 'normale' WC heb je met overall natuurlijk hetzelfde probleem, in elk geval voor de grote boodschap.

Mijn zorg bij de hurk-WC zou zijn dat de boel precies in de broek/onderbroek valt,. of tenminste de achterkant ervan raakt.

Ik werkte ooit in een banketbakkerij waar een bezoeker letterlijk de hele wc, muren en de grond ( zelfs achter de wc rol ) onder had gescheten.
Stront zat echt overal. Vraag mij nog steeds af: hoe dan

En de enige die geen kotsneigingen kreeg was ik, dus mocht ik de zooi opruimen. Er kwam nog een collega helpen, maar die zag op een gegeven ogenblik groen.. dus heb die maar weggestuurd en in mijn eentje verder gegaan.

En ja... het stonk best wel hoor.

💩💩 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Precies hoe dan??? De bloemenwinkel iets voorbij waar ik vroeger werkte. Ik moest daar even wachten en ik gniffelde wat toen ik een briefje las waarop stond: nee u kunt geen gebruik maken van ons toilet. Wat bleek nu, exact wat jij net verteld Joke. Tot op de dag van vandaag, hoe in vredesnaam???

Terug
Bovenaan Onderaan