Die had je er voor haar toch wel ff met je nagel vanaf kunnen krabben. Zaten natuurlijk te vast met een wasje.
Gatver... vies man! Iewwww
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie had je er voor haar toch wel ff met je nagel vanaf kunnen krabben. Zaten natuurlijk te vast met een wasje.
Dat zou zo maar eens kunnen, was donker maar las later zoiets op hookersWas dat die meid die een stuk van één van haar vingers miste?
Gewoon je naam eer aan doen..Keer dame hondjes genomen en zag zwarte puntjes stront langs haar poepertje zitten, gelukkig op moment dat ik klaar kwam anders was dat niet meer gelukt
Idd Joke ranzig dat, denk de voorganger een ander gaatje gebruikt hadGatver... vies man! Iewwww
In wc's op de Wageningen Universiteit zaten stickers aan de binnenkant van de wc deur, dat je niet op de wc bril mocht met je voetenEen tijdje terug ook zoiets op een (bedrijfs)toilet gezien; voetafdrukken op de bril en alles smerig.
De schoonmaakster heeft geweigerd het op te kuisen en geef haar eens ongelijk.
Het feit dat iemand op de bril is gaan staan, geeft al aan dat het iemand is die niet weet hoe een westers toilet gebruikt moet worden.
(Hotel in Volendam had exact hetzelfde probleem)
Sommige culturen doen dat overal hoorde ikHet gaat over hurken op de wc, niet staan. In sommige streken zijn hurk-wc's gebruikelijk. Vroeger kwam je die op Franse campings nog wel eens tegen.
Iets wat mannen in de jaren '60 al ondervonden:Bij een privehuis in Breda 10 jaar terug ofzo, komen we op de kamer en dame doet bh uit heeft ze maar 1 tiet andere was ontstoken door silicone en er hing naast 1 mooie tiet een goor theezakje met pleisters. Gadverdamme. Andere dame gevraagd en was geen probleem. Bij t voorstelrondje zag je dit niet want was opgevuld met handdoekje.
In die tijd hadden meisjes van die hele rare bh's. Die waren met schuimrubber gevuld en daar waren kringetjes in gestikt. Concentrische cirkels. Kegels. Een soort ronde piramides. Je wist daardoor nooit zeker hoe een meisje d'r tieten er in werkelijkheid uitzagen.
Ja dacht wat een warme sappen komen vrij.Wat dacht jij....wat is ze toch lekker nat
Wat dacht jij....wat is ze toch lekker nat
Zeg maar jij....mevrouwLol.. u bent op dreef vandaag. Dat mag ik wel
Het gaat over hurken op de wc, niet staan. In sommige streken zijn hurk-wc's gebruikelijk. Vroeger kwam je die op Franse campings nog wel eens tegen.
Dat zijn toch de bosn-woord?Volgens schijten de meeste daar gewoon in de bosjes
Een krekel? Geeft wel een landelijk gevoel
Afwas in de badkamer is wel een vreemde plek!
Die variant bestaat of bestond ook nog. Als schoonmaker in deeltijd kwam iets dergelijks voor het eerst tegen.
Het was te vinden naast een regulier toilet en ik vroeg me toen af hoe je dat in vredesnaam moest gebruiken als je bedenkt dat de werknemers aldaar een overall droegen.
Precies hoe dan??? De bloemenwinkel iets voorbij waar ik vroeger werkte. Ik moest daar even wachten en ik gniffelde wat toen ik een briefje las waarop stond: nee u kunt geen gebruik maken van ons toilet. Wat bleek nu, exact wat jij net verteld Joke. Tot op de dag van vandaag, hoe in vredesnaam???Ik werkte ooit in een banketbakkerij waar een bezoeker letterlijk de hele wc, muren en de grond ( zelfs achter de wc rol ) onder had gescheten.
Stront zat echt overal. Vraag mij nog steeds af: hoe dan
En de enige die geen kotsneigingen kreeg was ik, dus mocht ik de zooi opruimen. Er kwam nog een collega helpen, maar die zag op een gegeven ogenblik groen.. dus heb die maar weggestuurd en in mijn eentje verder gegaan.
En ja... het stonk best wel hoor.