Wat is er toch gebeurd met sexjobs/kinky?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zowel SJ als Kinky zijn Nederlandse meiden en studentes te vinden. Echter je moet er alleen wat harder je best voor doen. Het aanbod van mannen is groot. Echter als ik de verhalen hoor zitten er ook een groot aantal idiote kerels op het internet die het verpesten voor de anderen. Afdingen, disrespectvol, vies, aan het lijntje houden, drooggeilen, 90 van de contacten die niet leidt tot een afspraak etc. En dan heb ik nog niet eens over het niveau. Veel kerels zijn niet in staat een normaal gesprek te voeren en willen er gelijk op tegen zo weinig mogelijk geld. Kansloos!
Maar als je je zeer hoffelijk gedraagt als man , wil dat niet zeggen dat je goedkoper uitbent.
Het kan leiden tot een date.
Bij studentes ben ik altijd wel op mijn hoede dat het geen dure praatjes date wordt met een vluggertje van 10 minuten.
 
Bedenk dat die meisjes er wel zijn, maar dat ze vaak ook worden geronseld, door de gevestigde orde. Ik heb tot 3 keer toe een leuke ervaring gehad.

Zelfs een keer dat de dame aangaf de hele dag al zin te hebben. En tijdens de kennismaking al aandrong om naar boven te gaan.

Ze vertlde geen ervaring te hebben, nooit te hebben gefaan. Ze liet haar tas en portemonnee slingeren. Ze vroeg niet eens eerst naar het geld.

Ze is een hele nacht gebleven.

Dit soort dames worden snel bedreigd, en stoppen dan ermee.

Heel jammer.

Daar is het aanbod Ze schaars
 
Bedenk dat die meisjes er wel zijn, maar dat ze vaak ook worden geronseld, door de gevestigde orde. Ik heb tot 3 keer toe een leuke ervaring gehad.

Zelfs een keer dat de dame aangaf de hele dag al zin te hebben. En tijdens de kennismaking al aandrong om naar boven te gaan.

Ze vertlde geen ervaring te hebben, nooit te hebben gefaan. Ze liet haar tas en portemonnee slingeren. Ze vroeg niet eens eerst naar het geld.

Ze is een hele nacht gebleven.

Dit soort dames worden snel bedreigd, en stoppen dan ermee.

Heel jammer.

Daar is het aanbod Ze schaars
Door wie worden de dames bedreigd?
 
Maar als je je zeer hoffelijk gedraagt als man , wil dat niet zeggen dat je goedkoper uitbent.
Het kan leiden tot een date.
Bij studentes ben ik altijd wel op mijn hoede dat het geen dure praatjes date wordt met een vluggertje van 10 minuten.
Je hoeft je niet hoffelijk te gedragen strooi een beetje met geld en de studentes komen zelf op je af. Wtf denkt omdat hij zich netjes gedraagt de studentes hem daarom accepteren als klant, nee ze kijken eerst naar de centen die je bereid bent te betalen. Ik had vorig jaar een hele knappe studente aan de haak geslagen eerst behoorlijk wat moeten betalen maar daarna voor minder geld seks gehad omdat het tussen ons klikte.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan