Wat is er toch gebeurd met sexjobs/kinky?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Simpel gewoon goede ervaringen met jonge nederlandse meiden....sommige studenten,.....andere met gat in hun hand,.....of..zeer jonge alleenstaande moeders....ik heb nooit te klagen gehad...en bijna allemaal via sexjobs.

En er zaten echt HELE mooie bij.............................

Precies dit, ooit eens een date gehad met het prototype stundentikoos hockey meisje, hees stemmetje, blond haar blauwe ogen. Die heeft mij op een goede manier echt alle hoeken van de kamer laten zien. Nu jaren later krijg ik nog steeds slappe knieën ervan als ik er aan terug denk.

Was helaas een eenmalige actie van haar kant gok ik daarna nooit meer contact kunnen krijgen. Voor mij zijn die dates juist de meest spannende en die zijn nu veel moeilijker te vinden dan pak hem beet 10 jaar geleden.
 
Laatst bewerkt:
Simpel gewoon goede ervaringen met jonge nederlandse meiden....sommige studenten,.....andere met gat in hun hand,.....of..zeer jonge alleenstaande moeders....ik heb nooit te klagen gehad...en bijna allemaal via sexjobs.

En er zaten echt HELE mooie bij.............................


Maar nu met dat verplicht registratie is het veelllllllllllllllllllllll minder...
Is er iets dat wel nog werkt? Tinder ofzo? (ik heb serieus geen idee 🤷‍♂️)
 
Was dat toevallig Eindhoven of omgeving..komt mij bekend over....studeerde ze rechten?? in Tilburg
Nee dit was in Groningen, bij uitstek een studentenstad natuurlijk dus het kwam nogal eens voor dat er een leuk studentje reageerde die of iets wilde proberen of gewoon wat makkelijke centjes wilde verdienen.

Dat is nu echt een stuk minder, ergens ook wel logisch natuurlijk. Als ik de keuze zou hebben om 4 setjes foto's/filmpjes te verkopen a 50 euro per set of een uur lang een vreemde vent bovenop mij hebben te liggen voor 200 dan is die keuze als vrouw zijnde snel gemaakt. Ik begrijp de keuze maar vind het wel enorm balen haha
 
Laatst bewerkt:
Simpel gewoon goede ervaringen met jonge nederlandse meiden....sommige studenten,.....andere met gat in hun hand,.....of..zeer jonge alleenstaande moeders....ik heb nooit te klagen gehad...en bijna allemaal via sexjobs.

En er zaten echt HELE mooie bij.............................


Maar nu met dat verplicht registratie is het veelllllllllllllllllllllll minder...
Omdat ze zo makkelijker te traceren zijn ik snap het dus dat ze geen risico's meer willen nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan