Welke man zoekt niet op locatie? Waarom zou je in hemelsnaam heel Nederland (en België) doorzoeken? Als ik mijn redelijk drukke regio (Amsterdam e.o.) doorzoek zijn er op dagbasis een dame of 200 beschikbaar. Dat is voordat ik ook maar wat voor filter dan ook toepas. Daar blijven er maar 50 van over als ik de latina's eruit filter (bijvoorbeeld).
Met alle respect, als ik op zoek ben naar een dame, dan scroll ik voorbij alle advertenties in mijn regio. En ik denk dat vrijwel iedereen dat doet. Waarom zou ik alleen kijken naar de dames die hun advertentie bovenaan zetten? En ja, soms zijn er wat advertenties die al maanden niet meer omhoog gezet zijn die dan nog te zien zijn voor de 'gratis' advertenties. Maar zoveel zijn dat er niet.
Dit klinkt een beetje als iemand die in het pand van de Bijenkorf wil zitten met de bijpassende huur om broodjes te verkopen terwijl je net zo goed naast de andere bakkers kan gaan zitten omdat er genoeg mensen honger hebben.
Niemand dwingt je vriendin om deze prijzen te betalen, ze doet het omdat ze denkt dat ze er een concurrerend voordeel van krijgt ten opzichte van andere dames (terecht of onterecht). Dan dient het zijn doel omdat ze er graag extra aan uitgeeft om dat gevoel te bevredigen. Andere dames zetten hun ad 1x per dag online en zijn alsnog te druk.