Wat is er toch gebeurd met sexjobs/kinky?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Velen dwarrelen door het hele land heen en hebben niet echt een vaste klantenkring. Om toch gezien te worden hebben ze de exclusive nodig aangezien je anders pas ergens op pagina 20 zichtbaar bent. Zelfs als je de advertentie omhoog zet zonder exclusive blijf je nog steeds onder elke exclusive ad staan, dus hoger dan die advertentie pagina van rond de 20 kom je niet zonder.

Welke man kijkt nou 20 paginas diep in de ads? Natuurlijk als de man op locatie etc zoekt dat het beter wordt voor de niet exclusive, maar de ad blijft er hoe dan ook onder staan.

Dat omhoog zetten is alleen maar bedoeld om weer bovenaan tot waar je dagelijkse abonnement toe rijkt (gratis, premium, exclusive).

De advertentie is en blijft zichtbaar. Maar om echt gezien te worden moet je veel betalen.
Wie betaald die bepaald, dat gebeurt overal zo

Velen dwarrelen door het hele land heen en hebben niet echt een vaste klantenkring. Om toch gezien te worden hebben ze de exclusive nodig aangezien je anders pas ergens op pagina 20 zichtbaar bent. Zelfs als je de advertentie omhoog zet zonder exclusive blijf je nog steeds onder elke exclusive ad staan, dus hoger dan die advertentie pagina van rond de 20 kom je niet zonder.

Welke man kijkt nou 20 paginas diep in de ads? Natuurlijk als de man op locatie etc zoekt dat het beter wordt voor de niet exclusive, maar de ad blijft er hoe dan ook onder staan.

Welke man zoekt niet op locatie? Waarom zou je in hemelsnaam heel Nederland (en België) doorzoeken? Als ik mijn redelijk drukke regio (Amsterdam e.o.) doorzoek zijn er op dagbasis een dame of 200 beschikbaar. Dat is voordat ik ook maar wat voor filter dan ook toepas. Daar blijven er maar 50 van over als ik de latina's eruit filter (bijvoorbeeld).

Met alle respect, als ik op zoek ben naar een dame, dan scroll ik voorbij alle advertenties in mijn regio. En ik denk dat vrijwel iedereen dat doet. Waarom zou ik alleen kijken naar de dames die hun advertentie bovenaan zetten? En ja, soms zijn er wat advertenties die al maanden niet meer omhoog gezet zijn die dan nog te zien zijn voor de 'gratis' advertenties. Maar zoveel zijn dat er niet.

Dit klinkt een beetje als iemand die in het pand van de Bijenkorf wil zitten met de bijpassende huur om broodjes te verkopen terwijl je net zo goed naast de andere bakkers kan gaan zitten omdat er genoeg mensen honger hebben.
Niemand dwingt je vriendin om deze prijzen te betalen, ze doet het omdat ze denkt dat ze er een concurrerend voordeel van krijgt ten opzichte van andere dames (terecht of onterecht). Dan dient het zijn doel omdat ze er graag extra aan uitgeeft om dat gevoel te bevredigen. Andere dames zetten hun ad 1x per dag online en zijn alsnog te druk.

Welke man zoekt niet op locatie? Waarom zou je in hemelsnaam heel Nederland (en België) doorzoeken? Als ik mijn redelijk drukke regio (Amsterdam e.o.) doorzoek zijn er op dagbasis een dame of 200 beschikbaar. Dat is voordat ik ook maar wat voor filter dan ook toepas. Daar blijven er maar 50 van over als ik de latina's eruit filter (bijvoorbeeld).

Met alle respect, als ik op zoek ben naar een dame, dan scroll ik voorbij alle advertenties in mijn regio. En ik denk dat vrijwel iedereen dat doet. Waarom zou ik alleen kijken naar de dames die hun advertentie bovenaan zetten? En ja, soms zijn er wat advertenties die al maanden niet meer omhoog gezet zijn die dan nog te zien zijn voor de 'gratis' advertenties. Maar zoveel zijn dat er niet.

Dit klinkt een beetje als iemand die in het pand van de Bijenkorf wil zitten met de bijpassende huur om broodjes te verkopen terwijl je net zo goed naast de andere bakkers kan gaan zitten omdat er genoeg mensen honger hebben.
Niemand dwingt je vriendin om deze prijzen te betalen, ze doet het omdat ze denkt dat ze er een concurrerend voordeel van krijgt ten opzichte van andere dames (terecht of onterecht). Dan dient het zijn doel omdat ze er graag extra aan uitgeeft om dat gevoel te bevredigen. Andere dames zetten hun ad 1x per dag online en zijn alsnog te druk.
Iets wat ik haar ook al meerdere malen heb verteld. Laatste maanden is het gezakt naar bijna nul euro aangezien kinky zo goed als overbodig is geworden.

Als je naar de statistieken kijkt vanuit kinky dan heeft het wel zin om naar boven te doen als je prive ontvangst hebt zonder vaste klantenkring.

De meeste mannen op dit forum kijken verder dan hun neus lang is. Dat is helaas de kleine minderheid. Het overgrote deel kijkt alleen naar de directe omgeving en wie er op dat moment hoog in de lijst staan. Dat heeft weinig met sex te maken maar met hoe mensen tegenwoordig denken (alles direct voorgeschoteld willen hebben zonder er moeite voor te doen).

Waarom zou ik alleen kijken naar de dames die hun advertentie bovenaan zetten?
Deze dames kun je beter vermijden hebben het vaak drukker dan andere dames omdat ze in de spotlights staan. De kans op een slechte date is bij dit soort dames dan ook groter, verder reageren ze niet snel genoeg waardoor je langer moet wachten tot je eindelijk een bericht terug krijgt, komt omdat ze de klanten voor het uitkiezen hebben en ze dan kieskeuriger worden.

Laatst bewerkt:
Als je naar de statistieken kijkt vanuit kinky dan heeft het wel zin om naar boven te doen als je prive ontvangst hebt zonder vaste klantenkring.

Welke statistieken? En waarom zou Kinky ooit statistieken vrijgeven die dat tegenspreken? Beetje het 'Wij van WC-eend' -effect. Ze willen immers die dure overbodige opties blijven verkopen.

Je hebt volgens mij wel goed door hoe het werkt, alleen de indruk werd eerder gewekt dat dames deze kosten hebben als standaard. Terwijl dit echt volledig optionele kosten zijn die totaal niet vergelijkbaar zijn met de basis kosten waar iedere DVP mee te maken heeft.

Welke statistieken? En waarom zou Kinky ooit statistieken vrijgeven die dat tegenspreken? Beetje het 'Wij van WC-eend' -effect. Ze willen immers die dure overbodige opties blijven verkopen.

Je hebt volgens mij wel goed door hoe het werkt, alleen de indruk werd eerder gewekt dat dames deze kosten hebben als standaard. Terwijl dit echt volledig optionele kosten zijn die totaal niet vergelijkbaar zijn met de basis kosten waar iedere DVP mee te maken heeft.
Statistieken die de DVP zelf kan inzien over hun profiel. Kan per uur, per dag en per maand zien hoeveel views etc. Het is natuurlijk bedoeld om ze te manipuleren tot meer geld te investeren aangezien als ze omhoog plaatsen de views omhoog gaan.

Ik ben meer thuis in de wereld van de transen en daarbij zie ik dat er enorme concurrentie is. Je ziet dat ze elkaar zo veel mogelijk tegen werken en constant hun profiel omhoog gooien. Dit is ten voordele van Midhold.

Natuurlijk zijn het optionele kosten, maar wel nodige investeringskosten als je bij het rondreizend circus hoort en dus geen vaste klantenkring hebt

Als jouw vrouw lage prijzen hanteert komt ze echt wel in mijn zoekresultaten voor, ook al is de advertentie een jaar oud.
Dan kom ik gerust meerdere keren in de maand, en anders slecht een enkele keer per jaar of helemaal niet.
De meeste wandelaars kijken naar de eerste pagina op kinky en maken dan hun keuze, dus als je pagina's verder pas te zien bent als dvp loop je veel potentiële klanten mis. Gelijk op de eerste pagina gezien worden wekt ook de indruk dat je beschikbaar en populair bent als dvp, alleen maar voordelen dus.

Laatst bewerkt:
De meeste wandelaars kijken naar de eerste pagina op kinky en maken dan hun keuze, dus als je pagina's verder pas te zien bent als dvp loop je veel potentiële klanten mis. Gelijk op de eerste pagina gezien worden wekt ook de indruk dat je beschikbaar bent als dvp alleen maar voordelen dus.
Dit is dus precies mijn punt. De kleine minderheid kijkt verder dan hun neus lang is. De mensen hier doen hun onderzoek naar een geschikte DVP. De meeste doen dat niet.

Kijk maar in het topic "een kijkje in mijn telefoon". Dat soort berichten krijgen DVPs vrij standaard en dagelijks.

En dan niet te vergeten dat de meeste niet echt het profiel van een DVP lezen en dingen vragen die in de advertentie al beantwoord zijn.

De mensen hier zijn, over het algemeen, van een goed educatief niveau. Helaas geldt dat niet voor de gemiddelde DVP bezoeker.

De mensen hier zijn, over het algemeen, van een goed educatief niveau. Helaas geldt dat niet voor de gemiddelde DVP bezoeker.
En welke (terugkerende) bezoeker zou je willen denk ik dan?
Het gaat alleen om snel veel geld?

Ik ken DVP's die nooit meer adverteren maar een vaste klantenkring hebben opgebouwd van nette, betrouwbare en interessante klanten. Volgens die vrouwen verdient dat erg goed en kost dus nauwelijks iets. En de prettige band met de klanten is een heel fijn extraatje.

De meeste wandelaars kijken naar de eerste pagina op kinky en maken dan hun keuze, dus als je pagina's verder pas te zien bent als dvp loop je veel potentiële klanten mis. Gelijk op de eerste pagina gezien worden wekt ook de indruk dat je beschikbaar en populair bent als dvp, alleen maar voordelen dus.
Klik altijd door om te kijken wat er nog meer voor een lekkers is. Dat kinky hier nog niet loopt te promoten/adverteren 🙄

Dit is dus precies mijn punt. De kleine minderheid kijkt verder dan hun neus lang is. De mensen hier doen hun onderzoek naar een geschikte DVP. De meeste doen dat niet.

Kijk maar in het topic "een kijkje in mijn telefoon". Dat soort berichten krijgen DVPs vrij standaard en dagelijks.

En dan niet te vergeten dat de meeste niet echt het profiel van een DVP lezen en dingen vragen die in de advertentie al beantwoord zijn.

De mensen hier zijn, over het algemeen, van een goed educatief niveau. Helaas geldt dat niet voor de gemiddelde
De meeste wandelaars hebben ook geen geduld als het op afspreken aankomt, ze zijn te geil om fatsoenlijk na te denken en kiezen de eerste beste dvp die ze kunnen vinden. Je leest het ook in de recensies terug, de dame was niet de dame van de foto's maar ik was geil en ben toch naar binnen gegaan.

Laatst bewerkt:
En welke (terugkerende) bezoeker zou je willen denk ik dan?
Het gaat alleen om snel veel geld?
Ik weet wel wat ik zou willen maar iedereen is anders. Kijk maar naar het rondreizend circus. De meeste mannen blijven niet bij 1 DVP maar gaan van de één naar de ander. Dus daar wordt voornamelijk op ingespeeld.

De DVPs met een vaste klantenkring zijn over het algemeen wel het beste om naartoe te gaan.

Statistieken die de DVP zelf kan inzien over hun profiel. Kan per uur, per dag en per maand zien hoeveel views etc. Het is natuurlijk bedoeld om ze te manipuleren tot meer geld te investeren aangezien als ze omhoog plaatsen de views omhoog gaan.

Ik ben meer thuis in de wereld van de transen en daarbij zie ik dat er enorme concurrentie is. Je ziet dat ze elkaar zo veel mogelijk tegen werken en constant hun profiel omhoog gooien. Dit is ten voordele van Midhold.

Natuurlijk zijn het optionele kosten, maar wel nodige investeringskosten als je bij het rondreizend circus hoort en dus geen vaste klantenkring hebt

Ik denk dat dat dus voornamelijk mentaal is. Zoals anderen ook al aangeven zit er een groot verschil tussen het 'gezien' worden en bezocht worden. Dat kan Kinky ook nooit weten. Je kan daar ook nooit zelf achter komen omdat je dat niet kan testen door wisselende omstandigheden.

Iemand die je profiel bekijkt betekent ook vrij weinig. Ik bezoek bijvoorbeeld nooit een trans, maar toch heb ik wel eens op zo een profiel geklikt (expres of per ongeluk). Dan draag ik bij aan de Kinky statistieken, maar zou ik toch niet op bezoek gaan. Ik denk dat de meeste mannen die geen vaste dame hebben toch echt wel het volledige aanbod bekijken in hun regio (binnen hun opties) voor ze hun zuurverdiende euro's uitgeven. Browsen is gratis en kost vrij weinig moeite, dat is vaak al deel van het voorspel.

Maar goed, misschien zijn wij een minderheid en gaan de meeste klanten naar de dame die het eerst te zien is op Kinky.

Als het omhoog plaatsen niet zou werken en geen klanten zou opleveren dan hadden de dvp's het ook niet gebruikt. Al zijn er ook dvp's die het niet nodig hebben hun advertentie spreekt voor zich de klanten komen uiteindelijk toch wel langs zeker als ze mooie uiterlijk hebben.

Laatst bewerkt:
Precies dit, ooit eens een date gehad met het prototype stundentikoos hockey meisje, hees stemmetje, blond haar blauwe ogen. Die heeft mij op een goede manier echt alle hoeken van de kamer laten zien. Nu jaren later krijg ik nog steeds slappe knieën ervan als ik er aan terug denk.

Was helaas een eenmalige actie van haar kant gok ik daarna nooit meer contact kunnen krijgen. Voor mij zijn die dates juist de meest spannende en die zijn nu veel moeilijker te vinden dan pak hem beet 10 jaar geleden.
Oh heerlik! Ja daar kick ik ook mega op, echte studentjes. Toch is dat vreemd want omdat vrijwel iedereen er met deze fantastische regering op achteruit gaat zou je verwachten dat er ook onder studenten meer behoefte is om tijdelijk een dvp te zijn.

Oh heerlik! Ja daar kick ik ook mega op, echte studentjes. Toch is dat vreemd want omdat vrijwel iedereen er met deze fantastische regering op achteruit gaat zou je verwachten dat er ook onder studenten meer behoefte is om tijdelijk een dvp te zijn.
Die dames adverteren nu virtueel op kinky daar zijn ze vooral te vinden. Ik denk als je paar keer met ze virtuele seks hebt gehad er best een kans bestaat dat ze in het echt met je willen daten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan