Wat is er toch gebeurd met sexjobs/kinky?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er vanuit deze site geen interesse in een podium voor adverteren voor dames? 2 vliegen in één klap, weet niet wie maar wil best betalen als gebruiker voor zuivere content

Goed idee maar wat ik heb gelezen vandaag hier acht ik die kans klein, kinky heeft gewoon een monopolie positie en is op dit moment het platform! idealistische ideeën in dit geval zou ik te gek vinden en wil best dan lidmaatschap betalen om het te ondersteunen.

misschien petitie op de website starten?

Het is tegenwoordig helaas altijd zo, de hard werkende ondernemer moet risico nemen en fysiek werk uitvoeren en zijn best doen om wat over te houden. De tussenliggende partij hoeft alleen maar zijn hand op te houden en die vangt nog het meeste.
Kijk maar naar BOL, Amazon, Uber, Booking etc.

Is er vanuit deze site geen interesse in een podium voor adverteren voor dames? 2 vliegen in één klap, weet niet wie maar wil best betalen als gebruiker voor zuivere content
Waarom zou je van een goedlopende hoerenlopers forum een advertentie site voor dvp's maken? En hoe wil je het samen gaan combineren? Een forum met een advertentie site gaat toch niet samen kan alleen apart. En denk je dat je hier een negatieve recensie nog kan plaatsen als dezelfde dvp's hier mogen adverteren, die gaan het meteen rapporteren daar kun je op rekenen net als bij kinky.

Het is tegenwoordig helaas altijd zo, de hard werkende ondernemer moet risico nemen en fysiek werk uitvoeren en zijn best doen om wat over te houden. De tussenliggende partij hoeft alleen maar zijn hand op te houden en die vangt nog het meeste.
Kijk maar naar BOL, Amazon, Uber, Booking etc.

Waar is het hoofdkantoor van kinky.nl gaan we ff babbelen namens girlsreview 😁 neem ik @jumpstreet mee als bodyguard die kan goed meppen geloof ik als het nodig is.

zonder dollen zou dat nog niet eens zo'n slecht plan zijn, als wij dankzij die site afspreken met een Dvp en zij krijgen een aandeel daarvan door de hoge kosten op de website door te rekenen....

Sinds je verplicht bent bij sexjobs een account aan te maken met diverse gegevens is het zwaar kut....de echte amateur dames konden vroeger makkelijker reageren met een anoniem emailadres...de meeste gaan echt geen account aanmaken..
Ben ik het mee eens de meeste dames willen net als wij wandelaars toch redelijk anoniem blijven. Het wordt ze nu te moeilijk gemaakt.l met het nieuwr systeem. Ook zijn er rubrieken verdwenen. In de goede ouden tijden kon ik te minste mijn vvv bonnen nog slijten op SJ.

Gelukkig heb ik nog met genoeg dames afgesproken via SJ. Er zaten leuke amateur vrouwen tussen.

Maar we kunnen vanuit hier (meeste dames of planners lezen echt wel mee) een nieuwe site promoten toch? Misschien dat het dan een kans van slagen heeft. Meer de omgekeerde wereld, de dames plaatsen gratis en de heren betalen per maand een fee of moeten minimaal 3 jaar lid zijn van GR 🤗 om hoge betrouwbaarheid score te verkrijgen

Maar we kunnen vanuit hier (meeste dames of planners lezen echt wel mee) een nieuwe site promoten toch? Misschien dat het dan een kans van slagen heeft. Meer de omgekeerde wereld, de dames plaatsen gratis en de heren betalen per maand een fee of moeten minimaal 3 jaar lid zijn van GR 🤗 om hoge betrouwbaarheid score te verkrijgen
Droom maar lekker verder niemand wil betalen, er blijft dan niets meer van girlsreview over.

Als er een concurrent komt moet dat gewoon een onafhankelijke site zijn. Niet iets dat aan GR gerelateerd is.
Totaal geen zin in om daar extra voor te betalen. Dan maar geen concurrent. Maar er is sowieso ruimte in de markt voor iemand die het goed aanpakt.

Terug
Bovenaan Onderaan