Wat geef je per maand uit aan de hobby?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Idd het mag nooit een dwang zijn. Ik heb ook wel heel graag sex. Maar het kan ook te veel zijn.

Je betaald er ook voor ( met een dvp). Dan zou ik het jammer vinden om (bijna ) alles wat ik over heb per maand daar aan uit te geven. Ik hou ook graag iets over voor andere dingen en voor later.
Vroeger ook elke week nu om de 2 weken werkt prima tot nu toe. Was een beetje te duur aan het worden. Is ook leuker vind ik persoonlijk je loopt lekker geil dan.

Nu... iedereen doet wat hij wil natuurlijk. Leven en laten leven. En naast wat 'verboden pretjes' zijn er echt ook nog heel wat andere financiële verplichtingen... en rekeningen te betalen.

Maar... deze rubriek is echt wel een 'eye opener'!
Hoeveel van die 'commentaar-gevers'... die dus -als puntje bij paaltje komt- zowat alles doen... behalve geld spenderen aan betaalsex! Hylarisch!

Nu... iedereen doet wat hij wil natuurlijk. Leven en laten leven. En naast wat 'verboden pretjes' zijn er echt ook nog heel wat andere financiële verplichtingen... en rekeningen te betalen.

Maar... deze rubriek is echt wel een 'eye opener'!
Hoeveel van die 'commentaar-gevers'... die dus -als puntje bij paaltje komt- zowat alles doen... behalve geld spenderen aan betaalsex! Hylarisch!
Op wie heb je dat misschien?

Dit jaar nog niets, eind vorig jaar ook weinig. Wel geïnvesteerd in gereedschap - zo'n bouwstof zuiger had ik eerder moeten kopen.

Lang gedacht om te kopen, maar ze zijn best duur vond ik. Terwijl je meer dan de helft wat zo'n ding kost wel betaalt voor twee uurtjes...

Terug
Bovenaan Onderaan