ThomasSlank
Wandelaar
Ik denk tussen de 250 en 300 ik ga niet vaak maar af en toe.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou is toch geld zat vind ik ,er zijn er genoeg die hebben te bestedenIk denk tussen de 250 en 300 ik ga niet vaak maar af en toe.
Ja das Niet persee maandelijk zo rijk ben ik zelf ook weer niet.Nou is toch geld zat vind ik ,er zijn er genoeg die hebben te besteden
Vroeger ook elke week nu om de 2 weken werkt prima tot nu toe. Was een beetje te duur aan het worden. Is ook leuker vind ik persoonlijk je loopt lekker geil dan.Idd het mag nooit een dwang zijn. Ik heb ook wel heel graag sex. Maar het kan ook te veel zijn.
Je betaald er ook voor ( met een dvp). Dan zou ik het jammer vinden om (bijna ) alles wat ik over heb per maand daar aan uit te geven. Ik hou ook graag iets over voor andere dingen en voor later.
Plus je hebt ook iets om naar uit te kijken.Vroeger ook elke week nu om de 2 weken werkt prima tot nu toe. Was een beetje te duur aan het worden. Is ook leuker vind ik persoonlijk je loopt lekker geil dan.
Op wie heb je dat misschien?Nu... iedereen doet wat hij wil natuurlijk. Leven en laten leven. En naast wat 'verboden pretjes' zijn er echt ook nog heel wat andere financiële verplichtingen... en rekeningen te betalen.
Maar... deze rubriek is echt wel een 'eye opener'!
Hoeveel van die 'commentaar-gevers'... die dus -als puntje bij paaltje komt- zowat alles doen... behalve geld spenderen aan betaalsex! Hylarisch!