in ieder geval succes.Tja planning is key ;-)
Maar zonder dollen deze date stond al even gepland, annuleren is ook niet iets wat ik 123 doe, daarnaast heb ik dan nog even om er goed over na te denken of ik deze relatie ook echt wel wil.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenin ieder geval succes.Tja planning is key ;-)
Maar zonder dollen deze date stond al even gepland, annuleren is ook niet iets wat ik 123 doe, daarnaast heb ik dan nog even om er goed over na te denken of ik deze relatie ook echt wel wil.
Misschien een hele domme vraag maar hoe weet je die status verandering van te voren? Ga je trouwen of zo?Er staat voor morgen nog een date gepland, met een dame welke ik regelmatig zie, zoals het er nu uitziet de laatste voordat voorlopig de wandelschoenen aan de wilgen gaan. Wellicht gaan ze ooit weer aan, maar vanaf woensdag gaat mijn status veranderen van "vrijgezel" naar "in een relatie".
Nee ik ga niet trouwen, ik date (niet betaald)al een tijdje een hele leuke vrouw, vorige week vroeg ze aan mij of het hiet tijd wordt dat we het officieel een relatie gaan noemen. Ik heb gezegd dat ik hier over na moest denken. Dat klinkt misschien gek, maar ik beschouw mijzelf niet als relatie materiaal en ik ben erg gesteld op mijn vrijheid. Daarnaast is het al super lang geleden dat ik een relatie heb gehad. Dus ik wilde goed nadenken over alle gevolgen en consequenties, daarbij heb ik aangegeven dat ik ga laten weten hoe ik er in sta bij onze volgende date en die is dus morgen.Misschien een hele domme vraag maar hoe weet je die status verandering van te voren? Ga je trouwen of zo?
Bij mij is dat in het verleden nooit zo "gepland" gegaan, vandaar de vraag.
Heb ze gisteren gezien was weer dik in orde topdameNog een weekje geduld en dan gaan we een nieuwtje leren kennen. Ben wel benieuwd als meerdere positieve Reviews gelezen. En uiteraard mijn vaste dame in Februari niet vergeten. En zo staat alles voor Februari weer al goed op tijd geplant.
Eu jij weet al direct over wie het gaat jij snoeperHeb ze gisteren gezien was weer dik in orde topdame
Ben er wel benieuwd naar de eerste pb's staan me IIG zeer hard aanHeb ze gisteren gezien was weer dik in orde topdame
provoceer ik deze keer dan niet ?Ik wil alles weten tot in het kleinste detail
In dit geval niet, brand losprovoceer ik deze keer dan niet ?
Als we het over een West Vlaamse blonde dame hebben dan ga je een hele mooie tijd beleven.Eu jij weet al direct over wie het gaat jij snoeper
Als we het over dezelfde dame hebben denk ik het wel ja ben er zeer benieuwd naar stay tunedAls we het over een West Vlaamse blonde dame hebben dan ga je een hele mooie tijd beleven.
Natuurlijk weten we dat! Haha!Eu jij weet al direct over wie het gaat jij snoeper
O ja een ander persoon is. Terug uit vakantie @MarcoNatuurlijk weten we dat! Haha!
Ik weet van niks.Natuurlijk weten we dat! Haha!
Kom eens. Terug onder knipoog die humor was toen zeer aangenaamIk weet van niks.
Houd dit geneuzel in PM heren. Hier heeft niemand verder iets aan.
En al zeker dat we naar jou moeten luisterenKnipoog leeft niet meer.
Ik heb zoiets van,
Of je zegt gewoon , ik heb Belle en of Sharon of weet ik wie , bezocht.
Of je zegt gewoon helemaal niks.
Net zo prettig gozer.
Bij voorbaat dank .
Dan weten ze maar al te goed hoe ze het onderbewustzijn moeten beinvloedenGeschoold als psycholoog ook nog.
Veel plezier. is ze Vlaams ? Ik ben ook nog in onderhandeling met een Vlaams/Arabische een super lieve meid uit het Gentse, dat merk ik al maar date zou ( met hotel ) op250 komen .Volgende week weer eens naar de rand rond Gent voor een hete date (recensie volgt)
Haha ja ze is Vlaams. Maar ze is ouder dan ik. Dus dat drukt de prijs ook. Ik had wel eens zin om een mooie geile mature dame te behagenVeel plezier. is ze Vlaams ? Ik ben ook nog in onderhandeling met een Vlaams/Arabische een super lieve meid uit het Gentse, dat merk ik al maar date zou ( met hotel ) op250 komen .
Ze is wel halsstarrig en ik ook , terwijl we beiden graag willen afspreken.