deze begon met H.
zij is geen sexwerker...gewoon studente die verveelde
Oke komt niet overeen gelukkig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendeze begon met H.
zij is geen sexwerker...gewoon studente die verveelde
Typisch vrijdag vandaag. Ik heb zojuist zitten geilen op een klaarkomende webcam dame uit Utrecht. Ik heb een paar leuke jonge dingen met grote tieten hier vlakbij op het oog. Altijd lastig kiezen als het de eerste keer wordt. Tenzij ze mij echt wil en ik in de auto naar Utrecht stapzojuist geil gevideobeld met n studentje uit Warffum
ken dr van insta
Gewoon Forumlurker en geen Laylalurker.Waar blijft Gaston nou met zijn miljoen? Ik wil veel vaker dan financieel mogelijk en de laatste tijd ben ik weer wat over het randje aan het kukkelen van wat ik eigenlijk zou moeten doen.
Dus de komende twee weken eigenlijk niet wandelen, maar ik vrees dat ik dat niet ga volhouden.
Studentje voor een momentjeja warffum gr
is studentje..deelt dr gegevens niet ..was gewoon geile momentje
Toch niet bij mijn On? Want volgens mij staat er niks in de agenda.Morgen ga ik n date doen bij privé dame in centrum van Gouda. 2 uur 200€
@neukpop Ik zie net dat die klaarkomende webcam dame me vanmorgen vroeg om 1/2 8 heeft gevraagd of ik flink geneukt heb! (nee, nog niet, dat ene tietenmeisje van kinky is net verhuisd).Typisch vrijdag vandaag. Ik heb zojuist zitten geilen op een klaarkomende webcam dame uit Utrecht. Ik heb een paar leuke jonge dingen met grote tieten hier vlakbij op het oog. Altijd lastig kiezen als het de eerste keer wordt. Tenzij ze mij echt wil en ik in de auto naar Utrecht stap
Hahaha is On beschikbaar daarvoor dan???Toch niet bij mijn On? Want volgens mij staat er niks in de agenda.
Helaas geen dates meer dit jaar maar mijn planning voor januari staat als vast.Oftewel neukend het nieuwe jaar in met je favoriete of vaste dame.
Precies dat! Haha!Oftewel neukend het nieuwe jaar in met je favoriete of vaste dame.
Have funHeb een hele leuke, lange date gepland op 31/12. Perfecte afsluiter van een topjaar voor mij.
Ja goed idee om champagne te kopen. Ga ik ook doen!Precies dat! Haha!
Mét champagne uiteraard...
Drink eigenlijk geen alcohol, met een overnight laatst flesje sekt er bij besteld. Na een slok had ik genoeg. Maar ja, ik ben geen mooie vrouwTrouwens... persoonlijk vind ik dat champagne en mooie vrouwen érg goed samengaan!
Oh! Maak je vooral geen zorgen, ik heb voor de gelegenheid een mooie vrouw gevonden die wél champagne lust!Drink eigenlijk geen alcohol, met een overnight laatst flesje sekt er bij besteld. Na een slok had ik genoeg. Maar ja, ik ben geen mooie vrouw
Laat me eens raden wie dat zou kunnen zijnOh! Maak je vooral geen zorgen, ik heb voor de gelegenheid een mooie vrouw gevonden die wél champagne lust!
Precies!Laat me eens raden wie dat zou kunnen zijn
Dus dinsdag een dvp bezoeken en woensdag start je een relatie. Goed geplandEr staat voor morgen nog een date gepland, met een dame welke ik regelmatig zie, zoals het er nu uitziet de laatste voordat voorlopig de wandelschoenen aan de wilgen gaan. Wellicht gaan ze ooit weer aan, maar vanaf woensdag gaat mijn status veranderen van "vrijgezel" naar "in een relatie".
Had nog wel de nodige ideeën voor 2023, maar wie weet kan ik ze gebruiken in de relatie of als het geen succes wordt, dan heb ik alvast wat ideeën om alles snel te vergeten.
Tja planning is key ;-)Dus dinsdag een dvp bezoeken en woensdag start je een relatie. Goed gepland
1 minuut voor 12 erin en spuitend het nieuwjaar inOftewel neukend het nieuwe jaar in met je favoriete of vaste dame.
Dat is snel geklonken1 minuut voor 12 erin en spuitend het nieuwjaar in
Als ik terug denk aan je warm poesje, dan moet het binnen een minuut lukkenDat is snel geklonken