Waarom heet dit forum girlsreview?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn hier trouwens ook genoeg lieden... die niet hebben begrepen waarom dit forum GirlsReview heet!

Velen hebben nog nooit een recensie gepost! Waar wel overal vragen stellen... en commentaar op geven!

Maar dat is dan weer een ander topic.
Klopt
Op de homepagine kan je een rubriek aanklikken "wie op dit moment de site bezoekt." Dat zijn er vaak honderden op één moment. Maar het grootste deel hiervan zijn simpelweg bezoekers die dus geen lid zijn en dus ook niets schrijven en dan een groep leden met werkelijk minimale activiteit.
Vind dit niet meer logisch om voor al die mensen recencies te schrijven
Ik had nog twee andere accounts, machiavelli en marcus d b die heb ik al stopgezet. Deze van Johannus nu ook gevraagd stop te zetten.
Lijkt mij logischer dat als je zo een forum op zet er misschien wat regels moeten zijn over minimale activiteit wil je ervan gebruikmaken. Lijkt mij niet moeilijk te organiseren. Zoiets als minimum één recencie per jaar of zo.
 
Klopt
Op de homepagine kan je een rubriek aanklikken "wie op dit moment de site bezoekt." Dat zijn er vaak honderden op één moment. Maar het grootste deel hiervan zijn simpelweg bezoekers die dus geen lid zijn en dus ook niets schrijven en dan een groep leden met werkelijk minimale activiteit.
Vind dit niet meer logisch om voor al die mensen recencies te schrijven
Ik had nog twee andere accounts, machiavelli en marcus d b die heb ik al stopgezet. Deze van Johannus nu ook gevraagd stop te zetten.
Lijkt mij logischer dat als je zo een forum op zet er misschien wat regels moeten zijn over minimale activiteit wil je ervan gebruikmaken. Lijkt mij niet moeilijk te organiseren. Zoiets als minimum één recencie per jaar of zo.
Nu... elk forum heeft een (belangrijk) deel 'meelezers'. Op zich geen probleem... zolang er ook maar voldoende actieve leden zijn.

Maar... die velen die overal commentaar op hebben... en steeds maar (dezelfde) vragen stellen over deze en gene DVP's... zonder zelf een bijdrage te leveren in de vorm van recensies ... Tsja!

Voor een actief lid zouden 3-4 recencies per jaar toch echt wel wenselijk zijn!
Zo heeft iedereen er wat aan.
 
Klopt
Op de homepagine kan je een rubriek aanklikken "wie op dit moment de site bezoekt." Dat zijn er vaak honderden op één moment. Maar het grootste deel hiervan zijn simpelweg bezoekers die dus geen lid zijn en dus ook niets schrijven en dan een groep leden met werkelijk minimale activiteit.
Vind dit niet meer logisch om voor al die mensen recencies te schrijven
Ik had nog twee andere accounts, machiavelli en marcus d b die heb ik al stopgezet. Deze van Johannus nu ook gevraagd stop te zetten.
Lijkt mij logischer dat als je zo een forum op zet er misschien wat regels moeten zijn over minimale activiteit wil je ervan gebruikmaken. Lijkt mij niet moeilijk te organiseren. Zoiets als minimum één recencie per jaar of zo.
Er is ook een regel, dat je maar één account mag hebben ...
 
Klopt
Op de homepagine kan je een rubriek aanklikken "wie op dit moment de site bezoekt." Dat zijn er vaak honderden op één moment. Maar het grootste deel hiervan zijn simpelweg bezoekers die dus geen lid zijn en dus ook niets schrijven en dan een groep leden met werkelijk minimale activiteit.
Sterker nog, rechtsboven is dat al te zien:


... en 104 meer.
Totaal: 742 (leden: 179, gasten: 563)
 
je hebt overal meelopers/meelezers die niks bijdragen..
en dan terstond ineens WEL iets mededelen als je een keer iets over een dame schrijft.
bijvoorbeeld als je zelf in je recensie schrijft 'mooi donker haar,halverwege haar rug'..
en meneer die al jaren lid is met 0 recensies reageert..;'niet waar, de laatste 2 keer dat ik er was,was ze blond'..
schrijf dan ,dan ook niks..
ik 'zit' ook op een paar auto en motorfiets gerelateerde fora..
en bij enkelen is het zo dat je eerst in algemene rubrieken 5 of 10 posts moet hebben ,voordat je in 'vraag en aanbod' iets kunt plaatsen..
of jezelf eerst voorstellen in die rubriek..
dit om te voorkomen dat mensen enkel lid worden om hun troep meteen aan de juiste doelgroep te slijten..en verder niks bijdragen..
er was er op een gegeven moment 1 bij die een bepaald merk Italiaanse motorfietsen sloopt .die had meer dan 100 advertenties..maar 0 bijdragen in het technische forum..
terwijl hij bepaalde modellen door en door kent omdat ik hem persoonlijk ken en dit weet..
ik zie hier ook wel eens het commentaar 'ik heb geen tijd en interesse om recensies te schrijven'..
dus een middag vrijnemen om naar een dame te gaan kan wel?..urenlang meelezen en eventueel in of topic meedoen is ook geen issue..
maar een dame beschrijven zodat de rest er iets aan heeft is teveel gevraagd?
eventjes de mannen buiten beschouwing houdend die jaren bij dezelfde komen natuurlijk..
het is 5 minuten werk ,en de doelstelling van dit forum..
 
Er is ook een regel, dat je maar één account mag hebben ...
ik weet het
zijn dus ook verwijderd
dat was stom
in totaal heb ik in de tijd van die accounts (één jaar)40 keer als eerste over een dame geschreven dwz 20 keer een recensie rubriek gestart en evenzogoed 20 keer als eerste iets over een dame geschreven op een WHEM vraag
dacht dat dat wat ongeloofwaardig over zou komen vandaar een extra account
maar goed heb ze al weggehaald
 
Terug
Bovenaan Onderaan