Waarom heet dit forum girlsreview?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar hoer was niet de standaard benoeming, het heeft voornamelijk een denigrerende intentie.

Aanpassing: Nou nee, net uit gezocht. Het is blijkbaar een van de ouste termen voor een prostituee. Zou ik moeten weten aangezien het ook in het Engels voorkomt in de vorm van "whore"
 
Laatst bewerkt:
De dames die gaan uit hun kleren, openen hun kut voor onbekende mannen voor geld, kortom een hoertje, of hoer. Niets lelijks aan. Niet moeilijk over doen.
Dan nog kan men alsnog op een vriendelijke manier over de dames praten.
Ja hoer is de standaard term voor dames in het wereldje. Maar zoals Najib Amhali liet zien kan hoer ook huur betekenen.
Even los daarvan heeft het te maken met respect naar een dame toe.
Een dame als hoer bestempelen hoewel taal technisch misschien correct is toch wel marginaal.
Dat kan ook veel vriendelijker. Helemaal omdat ze JOU ten dienst is en niet andersom
 
Dan nog kan men alsnog op een vriendelijke manier over de dames praten.
Ja hoer is de standaard term voor dames in het wereldje. Maar zoals Najib Amhali liet zien kan hoer ook huur betekenen.
Even los daarvan heeft het te maken met respect naar een dame toe.
Een dame als hoer bestempelen hoewel taal technisch misschien correct is toch wel marginaal.
Dat kan ook veel vriendelijker. Helemaal omdat ze JOU ten dienst is en niet andersom
Hahaha wat een onzin. Hoer is super vriendelijk. Ik wordt boer genoemd en dat klopt ook precies. Ik betaal de hoer en praat super aardig tegen de hoer, ben beleefd en doe geen dingen tegen haar zin.
Ik noem de bakker overigens ook bakker en de slager .. 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan