Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa dat klopt.je slaat de plank volkomen mis..
''Lekker makkelijk om iedereen op 1 hoop te gooien en te gaan sjoemelen met woorden als respect - verafgoden - uitwonen en aanbidden''
''En er zit een groot verschil tussen de dames zien als werklui waar een gat in zit of iemand gewoon waarderen om wat ie doet.''
dit zijn jouw woorden zou is het niet gebracht door collega
Ach ja, het is geen zakelijke brief die ik schrijf. Als het goed is, dan is het goed. En als het niet goed is, dan niet. In beide gevallen schrijf ik het op.Ik denk dat veel mannen het ook zat zijn om netjes te schrijven omdat ze vaak zijn bedonderd dus frustratie speelt ook een rol.denk ik.
Weet je waarom je vaak bedonderd wordt? Weinig research op voorhand. Denken met je pik ipv eerst wat recensies te lezenIk denk dat veel mannen het ook zat zijn om netjes te schrijven omdat ze vaak zijn bedonderd dus frustratie speelt ook een rol.denk ik.
En als je een topper hebt. Blijf je daar dan bij....Of is de drang om telkens iets nieuws te ontdekken aanwezig? Ik heb dat bvb niet (meer)Ja ik research me de blubber, kijk goed naar foto's en oogopslag en rare zinnen, noem het gut feeling. Gevolg: bij twijfel haal ik altijd af. Zodoende zijn bijkans al mijn dates goed.
En waar ik met 1 iemand de mist inging is dat mijn eigen schuld geweest.
Research maakt het verschil.
Misschien hebben die "aanbidders" wel een financieel belang in dit wereldje. Ik denk niet dat iedereen wandelaar is op dit forumVolgens mij hebben de meeste hier echt wel respect voor dvp's. Alleen sommige wandelaars aanbidden dvp's of het beroep dvp.
Zou goed kunnen.Misschien hebben die "aanbidders" wel een financieel belang in dit wereldje. Ik denk niet dat iedereen wandelaar is op dit forum
Inderdaad, ik kruip er weleens naartoe als ik door mijn knikkende knieën niet meer op mijn benen kan staan.Ik denk niet dat iedereen wandelaar is op dit forum
ik neem gewoon de wagen. 75km is tering ver anders.Inderdaad, ik kruip er weleens naartoe als ik door mijn knikkende knieën niet meer op mijn benen kan staan.
Vertel dat maar aan een newbie ik loop al 17 jaar mee en heb je advies niet nodig.Weet je waarom je vaak bedonderd wordt? Weinig research op voorhand. Denken met je pik ipv eerst wat recensies te lezen
En ja....de absolute top daar moet je soms een week of langer op wachten voor een plekje. Maar je snapt toch dat de meeste dvps die snel snel plaats hebben dat het niet zomaar is.
1+1 is meestal 2
Ik moet soms weken wachten, 1keer zelfs een week of 8. maar ik weet dat het aan 100 procent top gaat zijn .
Je hebt de ramen , daar kan je idd snel terecht. Maar prive ontvangst heeft me geleerd(ja ik heb het ook moeten ondervinden) dat wanneer je direct terecht kan , dat het dan meestal met een reden is.
Dan trap je mijns inziens niet snel meer in de val van een slechte date toch? Maar hey. , Het was ook geen echt raad ofzoVertel dat maar aan een newbie ik loop al 17 jaar mee en heb je advies niet nodig.
Wel als je standvastig bent aan dezelfde. Al kan dat natuurlijk ook ooit wel eens minder zijn . Maar je snapt me wel.Wat een domme reactie. Tenzij je helderziend bent, weet je van tevoren nooit of je een goede of slechte date gaat hebben.
Nee ik ook niet meer. Ik heb inmiddels een topper in Rijswijk, en als ik al een keer iets anders probeer is het altijd minder. Maar goed, de echte toppers zijn dun gezaaidEn als je een topper hebt. Blijf je daar dan bij....Of is de drang om telkens iets nieuws te ontdekken aanwezig? Ik heb dat bvb niet (meer)
Bij een en dezelfde vrouw blijven? Dat is niet wandelen, dat is een surrogaat relatie. De meeste wandelaars zullen dit niet doen. En overigens kan ook een vaste dame een mindere dag hebben, en dus een mindere 'date'.Wel als je standvastig bent aan dezelfde. Al kan dat natuurlijk ook ooit wel eens minder zijn . Maar je snapt me wel.
Ik heb wel eens meegemaakt dat een dame op whatsapp iets beloofde en het op de kamer nog een keer beloofde en na het betalen alles vergeten was..... ik had ook haar bed onder moeten zeiken..... maar ik heb het bij een glas water gehouden...... vervolgens wel het hotel een berichtje gestuurd dat er illegale prostitutie plaats vondt.......Tuurlijk. Zag het laatst nog in een recensie. Dame gaf aan dat ze squirting doet en de wandelaar betaalde er ook voor. Uiteindelijk wilde ze het niet omdat anders de lakens vies zouden worden. Geld terug? Nee, tuurlijk niet. Als dat soort dingen gebeuren moet je een recensie schrijven en als ze het te bont maakt lekker anoniem aangifte doen en het adres doorgeven. Iedereen bekritiseerde een wandelaar die dat had gedaan en hier had vermeld (@Ted geloof ik), maar ik geef hem groot gelijk. Zulke dames komen over 2 maanden terug met een ander naam en telefoonnummer en gaan vrolijk verder. Voor mij is dit een milde vorm van oplichting en diefstal.
maar is dat het geval met al die oudere dames die 50 vragen?
Ik werd een keer terug geroepen om even te komen praten toen ik langs liep, toen pakte ze mijn hoofd beet en duwde het tussen haar borstenToen ik laatst door de Doublet liep, kwam ik ergens in zo'n binnenruimte langs een stuk of vier senioren op een rij. Toen ik weer terugliep, probeerde één van hen mij te 'verleiden' door haar borsten uit haar beha te halen!
Ik zeg niet dat ze het niet mogen vragen.....ik vind de verhouding vreemd......Wel triest dat men loopt te zagen over een tientje
Je kan het ook anders zeggen..
"De jongedames zijn veel te goedkoop, die zouden gewoon 60 euro moeten vragen".
Heb je toch nog dat tientje verschil en zijn alle dames blij.
40 euro.. is echt een belachelijk bedrag! Wie dat ooit verzonnen heeft, die moeten ze een rotschop geven.
Btw.. iedereen mag vragen wat ze wilt Haar onderneming tenslotte
Bij mij deed er een haar slip opzij, ik had gelijk geen trek meer.Toen ik laatst door de Doublet liep, kwam ik ergens in zo'n binnenruimte langs een stuk of vier senioren op een rij. Toen ik weer terugliep, probeerde één van hen mij te 'verleiden' door haar borsten uit haar beha te halen!
Jou of je portemonee..maar sommige dvp zien mij graag
Beide....ik hoop voor je dat je ervaring hebt of krijgt waardoor je het onderscheid Kan makenJou of je portemonee..
Ik ben heel ervaren. Maar ik sta er vrij zakelijk in (volgens mij al vaker op dit forum geschreven). Als ik een dvp bezoek ga ik puur voor de sex, lust en evt gezelligheid. Zodra ik de deur uitstap (en ik klaargekomen ben) dan ik over tot de orde van de dag. En of de dvp mij graag ziet (wat ik snap) of mijn portemonee daar denk ik echt niet over na. Zolang ik welkom ben en de sex is goed ben.Beiden....ik hoop voor je dat je ervaring hebt of krijgt waardoor je het onderscheid Kan maken
Stoppels, vetkwabbenHing heel het kippenhok eruit of wat?