Eeuwige vrijgezel
Stamgast
En nu droom je ervan?
Ik zou wel seks kunnen hebben met sommige vrouwen van 40+, maar ik heb nog steeds de voorkeur voor een twintigjarige.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn nu droom je ervan?
Hij is 40
Dan had ik in jouw geval toch voor een wat "rijpere" dame gekozen. Zij had je misschien wat meer rust kun geven tijdens je inwijding. Had je er meer lol van gehad!Maar ik heb dus pas 29 dagen geleden voor het eerst datgene gedaan wat de meesten ergens tussen hun vijftiende en hun twintigste voor het eerst doen. Je kunt toch aannemen dat die eerste keer voor de meeste jongens níet met een 40+ dame is, toch?
Misschien is bij de tweede keer de moeder van het meisje aan de beurtJe kunt toch aannemen dat die eerste keer voor de meeste jongens níet met een 40+ dame is, toch?
Dan had ik in jouw geval toch voor een wat "rijpere" dame gekozen. Zij had je misschien wat meer rust kun geven tijdens je inwijding. Had je er meer lol van gehad!
Dat is een link naar een topic maar niet naar de Evelyne.Die staat in #277!
Ik ben nu 40 jaar, maar vind een dame van 20 jaar, louter lichamelijk gezien, toch aantrekkelijker dan een van 40 hoor.
Wij mannen worden alleen maar knapperDat zullen die dames van 20 ook van 40+ mannen vinden en de dames van 40 zijn weer een stuk minder kieskeurig.
Kan je zeggen: ze krijgt er geld voor dus moet ze niet zeuren dat ik minder mooi ben ( subtiel he )
Maar denk als er gekozen zou mogen worden uit een 40 jarige minder mooie man en een lekker ding van 25 jaar.. dan kan die 40 jarige vast naar huis.
Yess ik heb nog hoopWij mannen worden alleen maar knapper
Als een jonger persoon vind ik dat een dame van 40 ook voordelen heeft. Ze zijn meer volwassen, hebben meer ervaring, zijn meer open minded.Dat zullen die dames van 20 ook van 40+ mannen vinden en de dames van 40 zijn weer een stuk minder kieskeurig.
Kan je zeggen: ze krijgt er geld voor dus moet ze niet zeuren dat ik minder mooi ben ( subtiel he )
Maar denk als er gekozen zou mogen worden uit een 40 jarige minder mooie man en een lekker ding van 25 jaar.. dan kan die 40 jarige vast naar huis.
Haha ik had hetzelfde dat ik ook bij de oudere leraressen daar niet aan moest denken, maar met 1 uitzondering. De lerares Frans was tussen 40 en 50 en dat was echt een super mooie vrouw, zowel gezicht als haar figuur. Nou daar had ik geen nee tegen gezegd, en de meerderheid van de jongens ook niet!Ik had in mijn tienerjaren soms ook leraressen van 40+, ik moest er in die tijd écht niet aan denken met zo een naar bed te gaan hoor. Zelfs een vrouw van 28 jaar vond ik toen véél te oud.
Nou, twee van de juffen die ik op de middelbare school had waren in mijn ogen MILFs - ook al bestond dit woord toen nog niet. Menig avond waren ze in mijn bed, ok in de mentale versie dan.Ik had in mijn tienerjaren soms ook leraressen van 40+, ik moest er in die tijd écht niet aan denken met zo een naar bed te gaan hoor. Zelfs een vrouw van 28 jaar vond ik toen véél te oud.
Leeftijd is maar een getal. Ik wou vroeger sex met mijn ex godsdienst lerares. Zij was 50+ en ik 21. En ze wou niet omdat ze haar te oud vond. Volgens haar was haar lichaam niet meer strak genoegen .Ik had in mijn tienerjaren soms ook leraressen van 40+, ik moest er in die tijd écht niet aan denken met zo een naar bed te gaan hoor. Zelfs een vrouw van 28 jaar vond ik toen véél te oud.
Ok, maar ik zie hier een probleem: als jullie bezig zijn en zij: "Oh mijn God" roept, is het dan omdat jij zo goed bent, of geeft ze op dit moment bijles?Leeftijd is maar een getal. Ik wou vroeger sex met mijn ex godsdienst lerares.
IK vermoed dat het is om dat ze in de 7de hemel zal zijnOk, maar ik zie hier een probleem: als jullie bezig zijn en zij: "Oh mijn God" roept, is het dan omdat jij zo goed bent, of geeft ze op dit moment bijles?
Evelyn is ongeveer 35 jaar oud!Haar leeftijd exact schatten lijkt me nogal moeilijk, ben niet sterk in leeftijden schatten.
Evelyn is ongeveer 35 jaar oud!