Waar kun je nog leuke contacten vinden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

girlsontop

Newbie
1
03/11/24
0
Even een vraagje aan de mensen die ervaring hebben. Wij zijn twee meiden van midden twintig die graag betaalde trio dates willen gaan doen. Super spannend maar ook echt zoeken!

We hebben nu een tijdje een advertentie op sexjobs gehad maar alleen maar fake mensen tegen gekomen. Hele gesprekken, afspreken en niet opkomen dagen. Wij elke keer reizen voor niets. We wilde vragen of dit geen betrouwbare site meer is? Is er iets anders waar mensen op kijken of waar dit minder voor komt?

Wij hadden gewoon duidelijke foto's en waren/zijn goed bereikbaar.

Graag tips!
Kusjess.

Je kunt via Kinky een pagina aanmaken als individu / stel. Redlights durf ik dit niet te zeggen.

Echter is het met trio's, uit ervaring, echt vissen tussen de zee van fakers en rukkers. Ik en mijn vriendin hadden eigenlijk de vuistregel dat er voor de 1e date €50 aanbetaald moest worden en de dates daarop was dit niet meer nodig, mits er een goed gevoel bij zat.

Heb vooral geduld en ben heel duidelijk in wat je aanbied en voor hoeveel je het aanbied.

Succes ladies 💕

Edit; Als je een DvP badge aanvraagt, zouden jullie hier ook een topic kunnen openen en jullie zelf hierin aanbieden ;)

Laatst bewerkt:
Maak niet uit waar je adverteert er zullen altijd mannen zijn die niet op komen dagen , net zoals de dames die niet komen dat zal 50/50% zijn. Stuur maar ff linkje van jullie advertentie kijk ik ff wat er mis mee is.

Lezen mannen, lezen. De advertentie hebben ze niet meer. En ze willen er uiteraard zelf wat aan verdienen.🤦‍♂️

Het is gewoon een schijtmentaliteit die aan allebei de kanten voorkomt. Maar zet eens wat op marktplaats het is echt verschrikkelijk. Ik ben zelf totaal niet zo en kan er echt heeeeel slecht tegen!

Als je vraagt aan de date's die wel goed gingen of zij een review willen schrijven kan je daarna wel snel met een aanbetaling gaan werken. De meeste mannen willen wel graag eerst lezen dat het goed zit voor ze dit doen.

Of begin hier een topic van Dames aan het woord en filter ze er tussenuit waarvan je verwacht dat ze serieus zijn. Maar je krijgt wel een berg berichten te verwerken waarschijnlijk.

Succes meiden, dat jullie maar hele mooie geile date's mogen beleven!

Laatst bewerkt:
En... zo'n (kleine) aanbetaling voor een eerste afspraak... schrikt de 'goofs' wel af!

Schrikt ook heel wat goed willende en wel serieuze mannen af denk ik. De hoeveelheid fakers en oplichters die na een aanbetaling nooit meer 'de telefoon opnemen' is echt minstens net zo groot als de hoeveelheid mannen die niet op komt dagen. De eerste reactie op ongeveer elke post in dit forum over aanbetalingen is: begin er niet aan

Ik denk dat het vooral een kwestie is van volhouden en via bijv chat (kik, telegram, etc) de tijd nemen om elkaar wat beter te leren kennen en wat meer vertrouwen te winnen. Ja dat kost tijd en levert in eerste instantie niet direct geld op, maar de contacten die de moeite nemen om wat uitgebreider kennis te maken zijn meestal wel serieuzer dan de contacten die even snel dezelfde middag nog een wippie willen maken. Op de langere termijn levert het je waarschijnlijk ook meer terugkerende, vaste klanten op en hoef je niet eens meer te adverteren.

Zelf heb ik op die manier ook een paar leuke, vast contacten opgedaan... nog geen trio-girls dus mochten jullie weer adverteren, wie weet...

Aanbetaling vragen kan, maar er zijn ook serieuze klanten die bij een aanbetaling vlug afhaken, omdat daar genoeg mee opgelicht wordt. Dat werkt beter nadat je al een goede reputatie hebt opgebouwd.

Is misschien een idee om ontvangst locatie bij kamerverhuur bedrijf te zoeken en het reizen zo veel mogelijk aan de klanten over te laten. Dan verspil je in ieder geval minder van je eigen tijd.
En misschien is het dan ook makkelijker om impusieve klanten binnen te halen: locatie regelen, adverteren met "dan en dan beschikbaar, kom vrijblijvend langs of bel als je afspraak vast wil leggen"

Maar hou er ook gewoon rekening mee dat veel klanten om verschillende redenen minder snel voor een trio kiezen dan voor een 1-op-1 date. Ik doe zelf wel graag trios, maar het past meestal gewoon niet in het budget.

De 'toegevoegde waarde' -uit het oogpunt van de klant dan- is ook vaak een (groot) vraagteken, zeker bij twee meiden die je niet kent! Hoe is hun interactie? Hoe ervaren ze het spel?

Want... als klant betaal je natuurlijk wel voor twee!

Even een vraagje aan de mensen die ervaring hebben. Wij zijn twee meiden van midden twintig die graag betaalde trio dates willen gaan doen. Super spannend maar ook echt zoeken!

We hebben nu een tijdje een advertentie op sexjobs gehad maar alleen maar fake mensen tegen gekomen. Hele gesprekken, afspreken en niet opkomen dagen. Wij elke keer reizen voor niets. We wilde vragen of dit geen betrouwbare site meer is? Is er iets anders waar mensen op kijken of waar dit minder voor komt?

Wij hadden gewoon duidelijke foto's en waren/zijn goed bereikbaar.

Graag tips!
Kusjess.
Hallo dames,
Waar wonen jullie (ergens in de buurt)?
Greetz,
Assman

Terug
Bovenaan Onderaan