Waar kun je nog leuke contacten vinden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

girlsontop

Newbie
1
03/11/24
0
Even een vraagje aan de mensen die ervaring hebben. Wij zijn twee meiden van midden twintig die graag betaalde trio dates willen gaan doen. Super spannend maar ook echt zoeken!

We hebben nu een tijdje een advertentie op sexjobs gehad maar alleen maar fake mensen tegen gekomen. Hele gesprekken, afspreken en niet opkomen dagen. Wij elke keer reizen voor niets. We wilde vragen of dit geen betrouwbare site meer is? Is er iets anders waar mensen op kijken of waar dit minder voor komt?

Wij hadden gewoon duidelijke foto's en waren/zijn goed bereikbaar.

Graag tips!
Kusjess.

Je kunt via Kinky een pagina aanmaken als individu / stel. Redlights durf ik dit niet te zeggen.

Echter is het met trio's, uit ervaring, echt vissen tussen de zee van fakers en rukkers. Ik en mijn vriendin hadden eigenlijk de vuistregel dat er voor de 1e date €50 aanbetaald moest worden en de dates daarop was dit niet meer nodig, mits er een goed gevoel bij zat.

Heb vooral geduld en ben heel duidelijk in wat je aanbied en voor hoeveel je het aanbied.

Succes ladies 💕

Edit; Als je een DvP badge aanvraagt, zouden jullie hier ook een topic kunnen openen en jullie zelf hierin aanbieden ;)

Laatst bewerkt:
Maak niet uit waar je adverteert er zullen altijd mannen zijn die niet op komen dagen , net zoals de dames die niet komen dat zal 50/50% zijn. Stuur maar ff linkje van jullie advertentie kijk ik ff wat er mis mee is.

Terug
Bovenaan Onderaan