Dan heb je aan 1 optie genoeg: niet op of in mij.Eigenlijk zou er een poll voor de dames, moeten zijn.
Dan weten we ineens wat zij verkiezen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan heb je aan 1 optie genoeg: niet op of in mij.Eigenlijk zou er een poll voor de dames, moeten zijn.
Dan weten we ineens wat zij verkiezen.
Ik heb weer wat geleerd……Dat is overigens een bestaand fenomeen en heet 'felching'.
In de mond en doorslikken!Kutje maar ik wil geen babys
In de mond is ook wel geil, alleen jammer als ze het uitspugen
Of gewoon op de buik ofzo
Tot het einde in het mondje zonder condoom kan ik je aanraden……is echt zalig…..helemaal als de (jonge)dame de laatste druppel eruit zuigt…..hmmmmmmmmmmmmIk ben nog nooit tot het eindje gepijpt. Dat lijkt me echt wel iets. Helaas doet lang niet elke dame dit.
Het gezicht of eigenlijk elk deel van het lichaam onder kliederen vind ik nogal denigrerend naar de vrouw dus doe ik zelf liever niet.
Thuis in de poes.
Verder is het meestal handjob omdat het anders de dame te lang duurt.
Dat lijkt me supergeil….ga ik ook een keer proberen. Laatst heb ik wel in een dame haar mondje gespoten en gevraagd of ze niet alles wilde doorslikken, om vervolgens heerlijk te tongen…….was heerlijk!Als je dit volgende keer bij anale sex doet neem ik mijn spreekwoordelijke hoed voor je af…..
Moet nog een dame in de buurt tegenkomen die dat doet inderdaad. Helaas niet echt veel voorkomend. Maar we blijven zoeken, da's op zich ook al leuk somsTot het einde in het mondje zonder condoom kan ik je aanraden……is echt zalig…..helemaal als de (jonge)dame de laatste druppel eruit zuigt…..hmmmmmmmmmmmm
CIM en CIF zijn toch veel voorkomende betaalde extra opties bij DVP's?Moet nog een dame in de buurt tegenkomen die dat doet inderdaad. Helaas niet echt veel voorkomend. Maar we blijven zoeken, da's op zich ook al leuk soms
Mondje heeft de voorkeur omdat mevrouw melkje niet pijpt. En gezien de keren dat neuken wel mag zeer zeer laag is prefereer ik wanneer ik naar een dame/meisje van plezier ga om te genieten van oraale speelerijtjesBen oprecht verbaasd dat meer mannen liever in de mond klaarkomen dan in een kutje! Da's toch het lekkerste gevoel ever - met of zonder condoom
Dan snap ik niet waarom je bij mevrouw melkje blijft. Of er überhaupt ooit mee bent samen gaan leven. Want orale seks is toch een normale component van een relatie. Ik zou dat echt een dealbreaker vinden als ik een meisje leerde kennen. Zo bevreemdend om te lezen op deze site waar mannen zich allemaal bij neerleggen. Alsof ze geen eigen wil hebben.Mondje heeft de voorkeur omdat mevrouw melkje niet pijpt. En gezien de keren dat neuken wel mag zeer zeer laag is prefereer ik wanneer ik naar een dame/meisje van plezier ga om te genieten van oraale speelerijtjes
Ik ben nog een tijd bij mijn ex gebleven toen het seksuele vuur bij haar gedoofd was - waar medische redenen voor waren. Uiteindelijk zijn we toch te ver uit elkaar gegroeid, dus afscheid genomen. Maar, Deug-genietje, je kunt niet voor een ander bepalen wat wel en geen 'normale component' van een relatie is. En sommige mensen blijven bij een relatie die niet ideaal is uit, bijvoorbeeld, trouw, liefde, genegenheid, of omdat er andere aspecten zijn dan seks die het de moeite waard houden.Dan snap ik niet waarom je bij mevrouw melkje blijft. Of er überhaupt ooit mee bent samen gaan leven. Want orale seks is toch een normale component van een relatie. Ik zou dat echt een dealbreaker vinden als ik een meisje leerde kennen. Zo bevreemdend om te lezen op deze site waar mannen zich allemaal bij neerleggen. Alsof ze geen eigen wil hebben.
Het verbaast me dat je meteen zo persoonlijk in de aanval gaat, maar goed, het zal zo moeten.Ik ben nog een tijd bij mijn ex gebleven toen het seksuele vuur bij haar gedoofd was - waar medische redenen voor waren. Uiteindelijk zijn we toch te ver uit elkaar gegroeid, dus afscheid genomen. Maar, Deug-genietje, je kunt niet voor een ander bepalen wat wel en geen 'normale component' van een relatie is. En sommige mensen blijven bij een relatie die niet ideaal is uit, bijvoorbeeld, trouw, liefde, genegenheid, of omdat er andere aspecten zijn dan seks die het de moeite waard houden.
Het verbaast me dat je dat zelf niet bedenken kunt.
Waar ik op aansla, is dat jouw commentaar in mijn ogen nogal generaliserend is. Dat vind ik ook van deze reactie. Alsof je niet inziet dat iemand een beleving kan hebben die anders is dan de jouwe zou zijn in een bepaalde situatie. Het komt op mij over alsof jij meteen een oordeel klaar hebt over andere mensen wiens situatie je nauwelijks kent, maar misschien zie ik dat verkeerd.Het verbaast me dat je meteen zo persoonlijk in de aanval gaat, maar goed, het zal zo moeten.
Als er sprake is van medische redenen zoals jij benoemt, vind ik dat een ander verhaal, da's noodgedwongen. Maar ik lees hier ook zo vaak over "mijn vrouw heeft besloten dat ze nooit meer seks wil" etc en die schrijven dat op met bitterheid, teleurstelling en boosheid. Niet met liefde, genegenheid enz En ja, dan vraag ik mij af waarom je erbij zou blijven. Dat is toch triest?
Nee, ik zei niet dat ik voor iedereen kan bepalen wat normaal is. Maar de poster gaf duidelijk aan dat orale seks voor hem wel belangrijk is, dus voor hem wél een normale component. Over het algemeen wordt het toch wel verwacht in een (seksuele) relatie. "Mijn vrouw pijpt niet" klinkt voor mij als zo'n karikatuur uit een schuine mop van 40 jaar geleden. Dat dat nog bestaat, zeg. En daarom vraag ik mij af waarom je bij iemand blijft waar elk seksueel contact mee is opgehouden. Seks is en blijft belangrijk voor het onderhouden van relaties, dat blijkt wel (zijn ook vele onderzoeken naar gedaan).