Heb ik wel 2 componenten spul voor.. 5 minuten en gas erop weerals t bij neukpop uit de tenen komt zit er een lekkage
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb ik wel 2 componenten spul voor.. 5 minuten en gas erop weerals t bij neukpop uit de tenen komt zit er een lekkage
Gewoon afvegen aan de gordijnen , niet te moeilijk doenWat we daarna met het zooitje doen zien we dan wel
Been there, done that.In het poesje en dan uitlikken.
je weet niet wat je mist johNiet vies van mijzelf, maar m'n eigen kwakkie uit een volgespoten poes lebberen, gaat me wat te ver
het is wel recyclen in zijn meest extreme vorm.Niet vies van mijzelf, maar m'n eigen kwakkie uit een volgespoten poes lebberen, gaat me wat te ver
Als je dit volgende keer bij anale sex doet neem ik mijn spreekwoordelijke hoed voor je af…..@ho walker Of nog beter.....spuiten in het poesje.....uitlikken en dan tongzoenen.
Zal hij vast geen moeite mee hebben.Als je dit volgende keer bij anale sex doet neem ik mijn spreekwoordelijke hoed voor je af…..
Als je dit volgende keer bij anale sex doet neem ik mijn spreekwoordelijke hoed voor je af…..
Gaat snel hoor , Ik zat een jaar geleden nog op het niveau waarbij ik "dankjewel" zei bij het klaarkomen "buitenshuis"Tja, ik weet niet, zit nog niet op dat niveau
inderdaadNiet vies van mijzelf, maar m'n eigen kwakkie uit een volgespoten poes lebberen, gaat me wat te ver
Op mijn wensenlijst zonder condoom:
1. Kutje, maar dat ga ik achteraf heel raar vinden denk ik.
2. Mond.
3. Gezicht, hoewel ik dat tegelijk vervelend voor de dame vind.
Fijnste wat al wel gebeurd is:
1. Mond met condoom.
2. Kutje met condoom in doggy.
3. Op haar lichaam
Dat is overigens een bestaand fenomeen en heet 'felching'.Als je dit volgende keer bij anale sex doet neem ik mijn spreekwoordelijke hoed voor je af…..
Snap ik, ik lebber er ook liever andermans kwakkie uit....Niet vies van mijzelf, maar m'n eigen kwakkie uit een volgespoten poes lebberen, gaat me wat te ver
nog altijd beter dan het kwakkie van je voorganger uit haar poes likkenNiet vies van mijzelf, maar m'n eigen kwakkie uit een volgespoten poes lebberen, gaat me wat te ver
Net nietnog altijd beter dan het kwakkie van je voorganger uit haar poes likken
sorry er staat copyright opEigenlijk zou er een poll voor de dames, moeten zijn.
Dan weten we ineens wat zij verkiezen.