Oké even het geruzie hierboven negeren en bewust terug naar het topic gaan.
Ooit een date gehad met een man die 2 dochters heeft en natuurlijk ook een vrouw. (Wat 98% van mijn cliënteel heeft)
Normaal gezien maak ik altijd een praatje, zo leer ik die persoon wat beter kennen. Ik hoef geen details hè, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Toen hij over zijn gezin begon was het duidelijk dat er tussen die 2 al lang geen intimiteit meer was. Hij gaf de schuld aan zijn jongste dochter. Want zij was geboren met een afwijking aan de longen en liep rond met een zuurstoffles.
Nadien brak hij een half uur zijn vrouw en dochter af. Boorde ze de grond in met zinnen zoals 'mijn vrouw is niet meer even mooi als voor de zwangerschappen' 'Julie had nooit geboren moeten worden' 'het leven was veel makkelijker zonder haar' 'Vrouwen in het algemeen zijn hun beste tijd na de 30 gepasseerd' etc etc
Ik was in shock! Schaamte, verdriet en vooral woede raasden door mij heen maar ik kreeg geen woord meer uit mijn strot.
Die man was op die korte tijd in mijn ogen 1 van de lelijkste personen op Aarde geworden.
Denk dat dit de grootste afknapper is bij mij. Je partner en kinderen beledigen.
Dat er iets mist in het huwelijk en dat de man daarom bij mij is. Dat weet ik. Dan is de sleur er gekomen of heeft mevrouw vaak last van een menopauze. Dus voor de duidelijkheid, die situaties bedoel ik niet! Wat die man zei was gewoon zo erg… Date was in 2018. Man bezocht mij nog eens in 2021. Kon nog steeds niet 100% mijn lieve vrolijke zelf zijn.