o.a.
- Vieze geurtjes en smaken waar ze niet horen, of wanneer ze er niet horen te zijn... Soms is alles eerst ok maar ben je even bezig en komt er plots een
doordringende walm uit haar... (vul in naar believen).
- Massa's make-up of een sterk parfum.
- Vieze geuren of sterk geparfumeerde kamer/huis.
- Ne vent (of sporen van) aan telefoon of in huis of erover praten of weet ik veel. 'k Betaal voor een vrouw en wil enkel een vrouw zien, voel, horen, ruiken...
Anders was ik wel bi of homo.
- Een conversatieniveau waarbij je je afvraagt of ze eigenlijk wel zonder begeleiding vreemde mensen mag zien.
- ...
In advertenties en op foto's zijn er ook wel bepaalde zaken die mij afstoten...
o.a.
- Grote sier maken op foto's met allerlei designerprullen en andere overpriced materialiistische nonsens, "Reisje naar Dubai" foto's enz...
- Nederlandstalig zijn maar volop taalfouten maken.
- Foto's van "Ma Flodder" types.
- Zichzelf als "mollig" omschrijven terwijl ze echt dik zijn. Er is een groot verschil tussen beide begrippen en die 2de vind ik totaal niet opwindend.
- Foto's waarop duidelijk te zien is dat de persoon onverzorgd is.
- Benen en vagina open foto's/close-ups. (dikwijls zie je dat zelfs bij zelfverklaarde zogezegde klassevrouwen)
- Rommelige kamers, vuile kamers/lakens,...
- Last but not least: (deze snap al ik helemaal niet...) een foto naast of met op de achtergrond een wc-pot met als kers op de taart
die met een openstaande, al dan niet doorgespoelde pot!
Hoe komen ze erbij om dat te doen? Dikwijls zie je dat ook bij dames thuis of in salons...
Dan zijn ze net gaan plassen (dikwijls ook al zonder op te frissen...bah) en staat de pot nog open, niet doorgespoeld.
- ...
Enfin, dat zijn maar enkele van die zaken wat het ofwel verpesten tijdens de date of me snel naar een andere advertentie doen kijken.