Vrouwonvriendelijke recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het prima dat we hier onderling open bespreken wat wel en niet kan.

Maar er is ook ene Rick de R die mij via PB hier op dit forum boos en dreigend benaderd, geen idee waarom eigenlijk, want dat zegt hij er niet bij, maar elkaar bedreigen vind ik persoonlijk weer fout
 
Ik vind het prima dat we hier onderling open bespreken wat wel en niet kan.

Maar er is ook ene Rick de R die mij via PB hier op dit forum boos en dreigend benaderd, geen idee waarom eigenlijk, want dat zegt hij er niet bij, maar elkaar bedreigen vind ik persoonlijk weer fout
Wat heb jij hem geflikt dat hij jou zo agressief benaderd toch niet iets over ze favoriete dvp gezegd want sommigen kunnen dat niet hebben.
 
Ik wil geen intense discussie tussen mezelf en anderen hier op gang brengen, maar ik ben het op zicht wel met de topicstarter eens.

Alles wat we hier lezen op het forum betreft, behoudens de rubriek 'Dames aan het woord' een vrij eenzijdige kant van het verhaal, namelijk die van ons wandelaars en wij zijn bijna allemaal man, net als de dvp's bijna allemaal vrouw zijn. Er zijn dus veel berichten van en tussen mannen onderling hier, maar waar vrouwen daar in het echte leven nooit bij zijn c.q. veel van meekrijgen ligt dat hier anders. Het is alleen om die reden goed dat wij hier onszelf als wandelaar van bewust zijn en hier in de toon die we aanslaan rekening mee houden.

Verder geldt veel dames voor hun klandizie wel degelijk mede afhankelijk van wat wij hier over ze schrijven, over ervaringen die per definitie heel subjectief zijn, afhankelijk van de klik die je met een dame hebt. Ook daarom is het wel zo netjes om met respect over een dame te praten, ook al heb je een klote ervaring gehad. Oftewel een kritische recensie mag zeker, maar wel op een respectvolle manier en rekening houdend met de privacy van de dames.
 
Wat heb jij hem geflikt dat hij jou zo agressief benaderd toch niet iets over ze favoriete dvp gezegd want sommigen kunnen dat niet hebben.

Ik zeg enkel goede dingen 🌞

Maar ik heb hem nog gevraagd om wie het specifiek ging, geen antwoord.

Hij had het over ons allen..

"jullie op deze site te janken maar maak je niet druk we zijn er mee bezig niks blijft ongestraft en dan heb ik het netjes gezegd"

Afijn, zijn Nederlands was ondermaats, een bedreiging blijft een bedreiging. We worden gestraft.
 
Ik zeg enkel goede dingen 🌞

Maar ik heb hem nog gevraagd om wie het specifiek ging, geen antwoord.

Hij had het over ons allen..

"jullie op deze site te janken maar maak je niet druk we zijn er mee bezig niks blijft ongestraft en dan heb ik het netjes gezegd"

Afijn, zijn Nederlands was ondermaats, een bedreiging blijft een bedreiging. We worden gestraft.
En... mag je die 'straf' ook laten uitvoeren door een DVP van jou keuze?
 
Oh nu we het topic toch breder trekken naar respect tussen leden onderling, deze beauty heb ik ooit gehad van een forumlid. En net als Seth weet ook ik na navraag nog steeds niet waarvoor. Vond het een hele eer eigenlijk.

"Wat denk jij eigenlijk dat een vrouw denkt als een vrouw de deur open doet en JOU ziet staan?

Je bent of te dik, de dun, flinke spiermassa is helaas ver te zoeken. Behaard, fatsig, een slap handje en een onzeker gezichtje van een gepest jongetje met 0(!) uitstraling.

Een vrouw plezieren… nah dat woord ken je niet eens en al was je goed dan krijg geen vrouw van jouw verschijning echt geen nat poesje.

Dus ongelofelijke trieste kneus….houd jij vooral die grote kankerbek van je dicht als het gaat over de mening over andere vrouwen. Kom terug als je hetzelfde per maand verdiend, je haarlijn weer wat naar voren getrokken is, je een six pack hebt en je er bij staat en gedraagt als een vent in plaats van een zak aardappelen. Toetsenbordridder, stoer hoor!! En maar rukken achter je schermpje. Whahaha! Gore tyfushond."
 
Ze willen gewoon deze site uit de lucht halen daarom ook deze nutteloze topic de topicstarter wil hier negativiteit creëren dat is de bedoeling. Vaak zijn het dvp's of hun pooiers die niet tegen kritiek kunnen je mag hun slechte service niet ontmaskeren sneue gasten.
 
Laatst bewerkt:
ik ben het helemaal met je eens.
Ik weiger te geloven dat een groot deel van de mannen vrouwonvriendelijk zijn, maar soms lijkt het wel zo.
Als mannen onder elkaar gaat het al snel wat platter, maar laten we een beetje oppassen, zonder WOKE te worden (gatver... ga je mond spoelen!)
Over het algemeen krijg je in het leven terug wat je geeft, dus behandel een vrouw met respect en de hemel gaat vanzelf open 🤣
Welke hemel gaat dan vanzelf open? :love: :love:
 
Oh nu we het topic toch breder trekken naar respect tussen leden onderling, deze beauty heb ik ooit gehad van een forumlid. En net als Seth weet ook ik na navraag nog steeds niet waarvoor. Vond het een hele eer eigenlijk.

"Wat denk jij eigenlijk dat een vrouw denkt als een vrouw de deur open doet en JOU ziet staan?

Je bent of te dik, de dun, flinke spiermassa is helaas ver te zoeken. Behaard, fatsig, een slap handje en een onzeker gezichtje van een gepest jongetje met 0(!) uitstraling.

Een vrouw plezieren… nah dat woord ken je niet eens en al was je goed dan krijg geen vrouw van jouw verschijning echt geen nat poesje.

Dus ongelofelijke trieste kneus….houd jij vooral die grote kankerbek van je dicht als het gaat over de mening over andere vrouwen. Kom terug als je hetzelfde per maand verdiend, je haarlijn weer wat naar voren getrokken is, je een six pack hebt en je er bij staat en gedraagt als een vent in plaats van een zak aardappelen. Toetsenbordridder, stoer hoor!! En maar rukken achter je schermpje. Whahaha! Gore tyfushond."
Dat is inderdaad een pareltje, Roba. Ik kan me voorstellen dat je vereerd was dat een dergelijk hoogintelligente persoon zijn tijd aan jou besteedt. Inlijsten die handel! 🤣

Welke hemel gaat dan vanzelf open? :love: :love:
Dat laat ik een je eigen verbeelding over. Hangt ook een beetje van de persoonlijke definitie van 'hemel' af.
 
Ze willen gewoon deze site uit de lucht halen daarom ook deze nutteloze topic de topicstarter wil hier negativiteit creëren dat is de bedoeling. Vaak zijn het dvp's of hun pooiers die niet tegen kritiek kunnen je mag hun slechte service niet ontmaskeren sneue gasten.
Lijkt me best vervelend zo overal complotten en doemscenario's zien. Geloof jij dit zelf?
 
Terug
Bovenaan Onderaan