Vrouwonvriendelijke recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze geven alleen hun mening moet kunnen in een vrij land als Nederland vind ik.
Ja er zijn er die over alles hun mening moeten geven maar haalt de Review essentie van dit forum wel onderuit. Heeft niets met vrij land te maken .
Komt voor mij een beetje over zoals een vegetariër die op elke recensie van een restaurant moet zeggen hoe slecht het daar is zonder er ooit geweest te zijn . 😉
 
Laatst bewerkt:
Is inderdaad zo dat ze heel onrespectvol durven zijn over dvp's, heb het zelf voorgehad op nzcforum dat ze mij zo zwartmaakten en bovendien nog toegaven tegen mijn regels in te zijn gegaan en mij zonder condoom hebben geneukt wat trouwens verkrachting is
Heb die topic moeten rapporteren en hebben het gelukkig verwijderd
 
Er zullen altijd leden zijn die moeite hebben met de prijzen daar valt nou eenmaal niet aan te ontkomen een gevoel die ze even kwijt moeten als een dvp te veel vraagt.
Dat is juist het punt , ieder bepaalt zijn eigen tarief . Wat voor de de ene " te duur is" is voor de andere niet duur . Kwestie van vraag en aanbod . Respect tegenover andere leden of forumbijdragers is wederzijds en dan hoeft je mening opdringen niet .
 
Voor klagen over de prijs is een tijd en een plaats.

De (stijgende) prijs van deze hobby is gewoon een onderdeel ervan, het zou zinloos zijn dat te ontkennen. Op fora voor treinreizigers wordt ook geklaagd over de prijs van treinkaartjes, op fora voor autofanaten wordt ook geklaagd over de prijs van benzine.

Er zijn alleen wel degelijk uitingen over de prijs die vervelend zijn. In een recensie posten om te zeggen dat die vrouw die je nog nooit gezien hebt wel erg duur is, is zinloos. En nog erger is het als een forumlid wordt aangevallen om wat hij heeft betaald.
 
Dat is juist het punt , ieder bepaalt zijn eigen tarief . Wat voor de de ene " te duur is" is voor de andere niet duur . Kwestie van vraag en aanbod . Respect tegenover andere leden of forumbijdragers is wederzijds en dan hoeft je mening opdringen niet .
Ja dat vind jij maar anderen hebben daar een andere mening over laat mensen gewoon vrij zijn leven en laten leven.
 
Ook dit topic is weer aan het verzanden naar iets wat al vaak is aangehaald,: de prijs

Klagen over de prijs hier heeft geen enkel nut.Vind je het te duur ga je gewoon niet.Gelijk een winkel waar ze product x duurder aanbieden dan elders. Dan maak je keuzes.

Anders is het voor mij als een vaste dvp aangeeft de prijs te verhogen.
Vanaf een bepaalde uurprijs is het dan een no-go voor mij.
 
Ook dit topic is weer aan het verzanden naar iets wat al vaak is aangehaald,: de prijs

Klagen over de prijs hier heeft geen enkel nut.Vind je het te duur ga je gewoon niet.Gelijk een winkel waar ze product x duurder aanbieden dan elders. Dan maak je keuzes.

Anders is het voor mij als een vaste dvp aangeeft de prijs te verhogen.
Vanaf een bepaalde uurprijs is het dan een no-go voor mij.
Jij doet er ook aan mee je laatste paar teksten zeggen al meer dan genoeg een gevoel waar niet aan valt te ontkomen die prijzen.😜
 
Er zijn ook genoeg vrouwen die zeer onvriendelijk zijn tot het strafbare aan.
Beetje de maatschappij van tegenwoordig.
Dus niet alleen sommige mannen zijn zo.
dat mag je hier niet noemen want alleen de wandelaars zijn slecht.
Ik klaag niet bij andere wandelaars
Maar gaf het op voorhand al aan bij de dvp,s.
Een wereld van verschil..
Je klaagt al voordat ze de prijzen verhogen.🤣
 
Laatst bewerkt:
Wat mij vooral verbaasd is dat sommige mannen denken dat als je betaald ook alles mag.

Ja, een vrouw laat zich betalen om sex te hebben, maar dat betekent niet dat je controle over haar hebt in de vorm van hoe snel ze moet reageren of dat ze meerdere foto's moet sturen.

Als je bepaalde zaken/handelingen afspreekt moet die worden nagekomen, maar soms klikt het niet.. en bij sex speelt dat toch mee.
Als jij ongewassen naar een paydate gaat en ze vraagt subtiel of je je even wilt wassen is dat in mijn ogen logisch, maar heb hier weleens een reactie gelezen van niveau "domme hoer" etc
 
Wat mij vooral verbaasd is dat sommige mannen denken dat als je betaald ook alles mag.

Ja, een vrouw laat zich betalen om sex te hebben, maar dat betekent niet dat je controle over haar hebt in de vorm van hoe snel ze moet reageren of dat ze meerdere foto's moet sturen.

Als je bepaalde zaken/handelingen afspreekt moet die worden nagekomen, maar soms klikt het niet.. en bij sex speelt dat toch mee.
Als jij ongewassen naar een paydate gaat en ze vraagt subtiel of je je even wilt wassen is dat in mijn ogen logisch, maar heb hier weleens een reactie gelezen van niveau "domme hoer" etc
Genoeg dates meegemaakt waarbij veel mogelijk was ook handelingen die niet afgesproken waren puur omdat het tussen mij en de dvp's klikte. Ook dates meegemaakt waarbij afspraken niet waren nagekomen maar dan wil ik wel een deel van me geld terug wel zo netjes, hou namelijk niet van leugens.
 
Genoeg dates meegemaakt waarbij veel mogelijk was ook handelingen die niet afgesproken waren puur omdat het tussen mij en de dvp's klikte. Ook dates meegemaakt waarbij afspraken niet waren nagekomen maar dan wil ik wel een deel van me geld terug wel zo netjes, hou namelijk niet van leugens.


Laatste uiteraard ook meegemaakt en met je eens, maar ik bedoel meer; als je stinkend bij een dame aankomt moet je ook snappen dat zij niet graag aan je kleine vriend sabbelt of überhaupt graag in je armen wil liggen. Wat denk je van mannen die uit hun mond ruiken…

Ik ben vrij kritisch op mezelf, maar hoor van dames soms wel hele gekke verhalen waarbij de remsporen in de onderbroek zichtbaar zijn bijv 😂 en dan een grote mond opzetten als de dame iets niet wil doen 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan