In deze branche zijn de dames ook lustobjecten. Of kies jij ze uit na een iq test? Daarnaast verkopen de meeste dames zich in de meest geile lingerie, maar daar let jij niet op?Ik schaam mij als man soms wat er over vrouwen hier wordt geschreven. Het is soms zo vrouwonvriendelijk waarbij vrouwen tot lust object worden gedegradeerd. Ook schrijven sommige mannen nogal privacygevoelige zaken op. Ik heb weleens moeite met het niveau hier. De vrouwen doen impactvol werk daarbij past respect. Zijn er meer mannen die dit opvalt of ben ik een zeikerd?
Je bent inderdaad een zeikerd. De vrouwen verkopen zich zo goed mogelijk met schaarse geklede foto's, stellen zich bijna naakt voor of staan achter de ramen te schudden met hun borsten/billen. Dit is om in te spelen van de lusten van ons hoerenlopers. Oftewel ze degraderen zichzelf tot lustobject.
Je kan beter een andere hobby zoeken of geen recencies meer lezen. Hoerenlopers zoals jij zien het spel in deze branche niet en roepen gelijk respect dit, respect dat. Je betaald voor diensten bij een dvp waar je geil van wordt en daarna ga je weer verder.