Vrouwonvriendelijke recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals @H._ al aangaf gaat het in veel gevallen over de bereidheid tot een gesprek. Plus wat je zelf in je antwoord vermeldt, er moet wel een taal zijn die je beide genoeg beheerst, anders gaat het ook niet lukken.
Heb de opmerking "Je kunt ook nog een goed gesprek met haar voeren" hier eigenlijk zelden of nooit op de door jouw omschreven manier geïnterpreteerd alsof de andere dvp's er te dom voor zouden zijn. Spijkers op laag water als je 't mij vraagt, wat dit punt betreft dan toch.
Zo zie je maar weer dat woorden verschillend geïnterpreteerd kunnen worden. Het niet kunnen voeren van een gesprek zien als het niet willen voeren van een gesprek. Dat kan inderdaad en dat zou mijn punt zeker afzwakken. Maar ik interpreteer het dus zoals ik het hier heb omschreven. Dus geen kwestie van gelijk of ongelijk hebben maar van verschillend betekenis geven aan woorden.

Psychologen halen hun kennis uit boeken, DVP's uit het leven, dan praat ik liever met DVP's :)
Ik heb heel fijne gesprekken met dvp's, ik heb min of meer vaste dames die ik regelmatig bezoek en hoe vaker je iemand bezoekt, hoe meer diepgang de gesprekken krijgen. De dames en ik kiezen ervoor deze gesprekken aan te gaan en voelen ons er goed bij. Wie bepaalt of dat normaal is of niet? Uiteraard komt het gesprek pas na een heerlijk potje seksen.
Ik toon dames openlijk mijn respect. En krijg daar heerlijke seks voor terug (mits ik betaal, natuurlijk). Zo werkt dat in de interactie tussen mensen. Wie goed doet, goed ontmoet, zeggen ze dan.

Ik vind overigens dat het hier minder vrouwonvriendelijk is geworden dan voorheen. Heeft misschien met de ophef in januari te maken.
Natuurlijk vinden sommige leden het soms nog nodig om woorden als 'sletje' te gebruiken (you know who you are). En sommige reviews lijken het relaas van een 16-jarige puber die trots aan zijn kameraadjes vertelt hoe hij het mooiste meisje van de klas heeft geneukt. Maar ik vind het oha vooruitgegaan. Zal ongetwijfeld met meer moderatie te maken hebben.

Laatst bewerkt:
De dames en ik kiezen ervoor deze gesprekken aan te gaan en voelen ons er goed bij. Wie bepaalt of dat normaal is of niet? Uiteraard komt het gesprek pas na een heerlijk potje seksen
Dat bepalen jij en de dame toch helemaal zelf of het normaal is, lijkt me? Je moet je niet laten leiden door wat de buitenwereld vindt. Ik ben wel eens voor een afspraak van 3 kwartier bij een vaste dame geweest en we spraken een half uur over een heftig probleem wat toen in haar leven speelde bij haar thuisfront. Dat vond ze fijn en ze bedankte me voor m'n geduld. Van seks kwam het niet meer in het laatste kwartier, geen zin meer in en ze bood me een koud biertje aan, en dronken samen nog wat. Haar daarna gewoon betaald en met een fijn gevoel vertrokken. Dit is me net zoveel waard als een goede vrijpartij.

Terug
Bovenaan Onderaan