Bij mij precies hetzelfdeHet is in mij ogen geen scheiding waard. We hebben het verder goed samen. In het weekend musea, terrasje pakken, samen fietsen…
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij mij precies hetzelfdeHet is in mij ogen geen scheiding waard. We hebben het verder goed samen. In het weekend musea, terrasje pakken, samen fietsen…
Dit is het beste advies van alles. Een relatie is gebaseerd op communicatie met elkaar. Als je niet met elkaar kunt communiceren is er geen relatie. Het is echt zo zwart en wit.Maak dit in elk geval bespreekbaar. Als dat al niet lukt, dan wordt het wellicht tijd een punt te zetten achter je relatie.
Ook DVP bezoek kan voor beiden een geaccepteerde optie zijn, misschien tijdelijk, misschien permanent. En hoe je dat dan invult, daar zou ik wel verdomd goede afspraken over maken.
Klopt. Maar soms is beginnen aan communicatie al onmogelijk. Omdat de ander vastzit in denkbeelden. Zoals: een prostituee is zondig/zielig/slachtoffer. Of: hoerenlopers zijn losers/viezerikken. Soms is een discussie niet mogelijk daarover.Naar DVPs gaan is een goede tussen oplossing. Vele doen het helaas stiekem en dat komt doordat er geen goede communicatie is.
Er heerst - denk ik - nog steeds een taboe op het bezoeken van een DVP. Zeker in religieuze kringen is het een absoluut taboe. Dan worden gespreken als: "Jij wilt geen sex meer, ik wel. Daarom wil een DVP bezoeken" lasig, zoniet onuitvoerbaar.Dit is het beste advies van alles. Een relatie is gebaseerd op communicatie met elkaar. Als je niet met elkaar kunt communiceren is er geen relatie. Het is echt zo zwart en wit.
Naar DVPs gaan is een goede tussen oplossing. Vele doen het helaas stiekem en dat komt doordat er geen goede communicatie is.
Inderdaad, aan de lijve ondervonden met een ex-vriendin van me waar ik regelmatig toch nog wel eens het bed mee kon delen. Ze moet er nu niks meer van hebben en heeft me dat ook duidelijk te kennen gegeven.Vrouwen in de overgang hebben er vaak last van.
En dat is een taboe dat doorbroken kan worden als je dingen rustig opbouwt. Niet meteen erover beginnen natuurlijk.Klopt. Maar soms is beginnen aan communicatie al onmogelijk. Omdat de ander vastzit in denkbeelden. Zoals: een prostituee is zondig/zielig/slachtoffer. Of: hoerenlopers zijn losers/viezerikken. Soms is een discussie niet mogelijk daarover.
Religie maakt dingen altijd lastigEr heerst - denk ik - nog steeds een taboe op het bezoeken van een DVP. Zeker in religieuze kringen is het een absoluut taboe. Dan worden gespreken als: "Jij wilt geen sex meer, ik wel. Daarom wil een DVP bezoeken" lasig, zoniet onuitvoerbaar.
En dat is juist het goede begin.Mijn lief deelt gelukkig mijn mening dat prostituees heel nuttig werk verrichten, en aan een belangrijke behoefte voldoen. Alleen wel mits zij dat vrijwillig doen natuurlijk.
Mooi! Dank voor deze woorden!Wat vaak over het hoofd wordt gezien, is dat de hersenen van een vrouw na een zwangerschap of tijdens de overgang ingrijpend veranderen. Deze veranderingen zijn zo drastisch dat ze te vergelijken zijn met de puberteit – een fase waarin alles opnieuw ontdekt moet worden, zowel fysiek als emotioneel. Dit vraagt om geduld, begrip en vooral steun van haar omgeving.
Wat voor mij werkt, is er bewust meer voor haar te zijn. Niet alleen door haar emotioneel te steunen, maar ook door zichtbaar en structureel taken over te nemen. Dat betekent niet dat je haar 'helpt', maar dat je je verantwoordelijkheid neemt in het gezamenlijke leven. Wees begripvol en laat haar voelen dat ze er niet alleen voor staat.
Intimiteit kan in deze periode een andere betekenis krijgen. In plaats van het te zien als iets dat moet leiden tot seks, is het waardevol om opnieuw samen te ontdekken wat nabijheid betekent. Plan een avondje uit, geniet van elkaar en wees speels – bijvoorbeeld door spontaan op straat een intense zoen te delen, zonder verwachtingen. Laat intimiteit niet draaien om penetratie, maar om verbinding: een goede massage zonder verplichting tot meer, een knuffel zonder bijbedoelingen. Dit zorgt ervoor dat haar lichaam andere hormonen vrijmaakt, die haar beter laten voelen en de band tussen jullie versterken.
Daarnaast is beweging essentieel. Ga samen wandelen, niet alleen voor haar, maar ook voor jezelf. Bewegen helpt bij ontprikkeling, stimuleert positieve emoties en geeft ruimte voor gesprekken. Uren wandelen per week doet meer voor een relatie dan eindeloos door je telefoon scrollen. Sporten is een volgende stap – niet alleen voor fysieke gezondheid, maar ook omdat het de aanmaak van testosteron stimuleert, wat zowel mannen als vrouwen helpt om zich sterker en energieker te voelen.
En mocht je overwegen om je behoeften elders te vervullen, bijvoorbeeld door een bezoek aan een dvp, besef dan dat dat een keuze is die je zelf maakt. Verwacht niets van haar in ruil daarvoor en leg geen druk op haar om 'terug te geven' wat jij mist. Werk liever aan de connectie tussen jullie, zodat de weg naar boven iets is dat jullie samen bewandelen.
Zo een boek zou nochtans geen slecht idee zijn. Jouw gedachtengoed is realistischer dan vooroordelen en taboes. Het zal alleen een heel moeilijke taak zijn, want het bestaan van een taboe, betekent net dat veel mensen niet rijp zijn om hierover logisch na te denken, zonder hun vooroordelen.Ik zou het soms wel van de daken willen schreeuwen. Ik zou er een boek over willen schrijven met daarin alle vooroordelen ontkracht. Dat er wel degelijk genoeg dames zijn die het plezier doen. Dat sekswerkers bezoeken en liefde voor je partner hebben wel met elkaar samen kunnen gaan. Dat wandelaars geen losers zijn. Dat ik oneindig respect heb voor de dames die ik bezoek, dat hun grenzen heilig zijn voor mij. Ja, ik kom bij ze omdat ik seks wil, maar ik zie hen niet als objecten die maar moeten doen wat ik wil. Ik ben geen viezerik, geen verkrachter.
Het is een groot taboe nog.
Dat is in dit geval niet zo erg als het leien kan ,want hij lost een gedeelte van zijn probleem er mee op , liefde en zorgzaamheid krijgt hij thuis ,dus is hij een goeie partner en vader anders was dat ook nietHet kost alvast wél een (stevige) extra duit! Al helemaal in combinatie met een gezin met kinderen...
Niemand kan hier nog beter uiting aangeven als jij ,ik vind het zeer emotioneel ,maar veel waarheid in deze textWat vaak over het hoofd wordt gezien, is dat de hersenen van een vrouw na een zwangerschap of tijdens de overgang ingrijpend veranderen. Deze veranderingen zijn zo drastisch dat ze te vergelijken zijn met de puberteit – een fase waarin alles opnieuw ontdekt moet worden, zowel fysiek als emotioneel. Dit vraagt om geduld, begrip en vooral steun van haar omgeving.
Wat voor mij werkt, is er bewust meer voor haar te zijn. Niet alleen door haar emotioneel te steunen, maar ook door zichtbaar en structureel taken over te nemen. Dat betekent niet dat je haar 'helpt', maar dat je je verantwoordelijkheid neemt in het gezamenlijke leven. Wees begripvol en laat haar voelen dat ze er niet alleen voor staat.
Intimiteit kan in deze periode een andere betekenis krijgen. In plaats van het te zien als iets dat moet leiden tot seks, is het waardevol om opnieuw samen te ontdekken wat nabijheid betekent. Plan een avondje uit, geniet van elkaar en wees speels – bijvoorbeeld door spontaan op straat een intense zoen te delen, zonder verwachtingen. Laat intimiteit niet draaien om penetratie, maar om verbinding: een goede massage zonder verplichting tot meer, een knuffel zonder bijbedoelingen. Dit zorgt ervoor dat haar lichaam andere hormonen vrijmaakt, die haar beter laten voelen en de band tussen jullie versterken.
Daarnaast is beweging essentieel. Ga samen wandelen, niet alleen voor haar, maar ook voor jezelf. Bewegen helpt bij ontprikkeling, stimuleert positieve emoties en geeft ruimte voor gesprekken. Uren wandelen per week doet meer voor een relatie dan eindeloos door je telefoon scrollen. Sporten is een volgende stap – niet alleen voor fysieke gezondheid, maar ook omdat het de aanmaak van testosteron stimuleert, wat zowel mannen als vrouwen helpt om zich sterker en energieker te voelen.
En mocht je overwegen om je behoeften elders te vervullen, bijvoorbeeld door een bezoek aan een dvp, besef dan dat dat een keuze is die je zelf maakt. Verwacht niets van haar in ruil daarvoor en leg geen druk op haar om 'terug te geven' wat jij mist. Werk liever aan de connectie tussen jullie, zodat de weg naar boven iets is dat jullie samen bewandelen.
Indd want dan is het echt ellende en zie je dan pas wat je weggooit ,en is het dit dan waard ,geluk ligt niet op elke hoek van de straat ,heb geduld valt niet altijd mee als die kleine begint te kriebelen ,maar ga ook gesprek met elkaar aan zorg voor een ontspannen moment ,en laat duidelijk met woorden weten wat je mist en verlangt jullie houden van elkaar dus een breuk is er niet zo maar ,maar voor je verkeerde dingen doet praat met elkaar .en zeg ook dat er niet gelijk geneukt moet worden maar strelen en knuffelen is een beginBij mij precies hetzelfde
En nu open ik ineens een topic die eigenlijk vrij weinig met DVP te maken heeft. Maar ik weet, mede door het lezen van de posts van andere gebruikers, dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Ik ben gelukkig getrouwd en wil mijn vrouw en kinderen voor een geld missen. Er is maar één dingetje in ons huwelijk wat mij heel erg zwaar ligt. Mijn vrouw heeft nooit zin in seks. nooit. Sinds de geboorte van ons jongste kind kan ik het aantal keer dat wij seks hebben -per jaar- op één hand tellen. Het vergt van mijn kant zo veel 'moeite' om haar zo ver te krijgen dat het gewoon niet leuk meer is. En als er dan een mogelijkheid zou kunnen bestaan tot een fijne avond samen, dan wordt de moeite wel teniet gedaan door een miniscule tegenslag. Een kind wat water gaat drinken in de badkamer, de buren die geluid maken, de verkeerde film opgezet of wat ook. Leuk zo'n rant natuurlijk, maar wat is nou het punt waarom ik dit topic open? Heren in gelijke situaties, wat doen jullie om je vrouw zo ver te krijgen? Natuurlijk heb ik zelf ook wel pogingen ondernomen hoor.
Complete huishouden doen zodat er 's avonds letterlijk niets meer te doen was.. Eindigde in Holland's got talent kijken
Erotiserende film (50 shades) opzetten? Ze viel in slaap
Massage geven? Wil ze niet meer (Hernia), werkte vroeger nog wel eens.
Praten? Ja, ze geeft alles toe, maar komt niet zelf met een idee voor oplossing
Ruzie? in Jochem Meyer stijl: ik slaap weer op de bank vannacht! niks goedmaakseks
(erotisch) Cadeau? Die van kerst 2019 liggen nog ongeopend in de kast. Geen interesse.
Hele dag liever woordjes, kusjes, strelingen? Ik voel me net een aanrander, ze wijkt / ketst alles af. Maar ze zegt niet 'vies' van me te zijn ofzo
Help!?