Is op voorhand al een succesU bent number 95 in wachttijd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs op voorhand al een succesU bent number 95 in wachttijd
Kunnen we ergens een link vinden toevallig?De datum is vastgelegd de locatie is bekend. Degene die lid zijn van de organisator zijn gangbangclub zullen binnenkort een uitnodiging ontvangen .
Voor de andere kandidaten aandringen is niet nodig want zoals reeds gezegd wij organiseren het zelf niet.
En er zijn zekers leden van girlsreview.nl bij.
En over welke gangbangclub heb je het? Eerste ervaring al achter de rug? Meegevallen voor haar?Zoals ik al zei. De organisatie nodigt uit via klantenlijst. Sta je daar niet op dan zal het voor een andere keer zijn.
precies ook mijn idee............begint hoe lenger nar FAKE te wijzen .....
Hier nog iemand dat kan bevestigen dat het geen fake is want staat ook op de lijst van de organisator en is er maandag normaal gezien bij.Ik ken wel iemand die zulke feestjes organiseert op hotelkamer of privelocatie. ben er zelf al paar keer naar gangbang geweest. Stuur maar een privebericht.
Niet te druk in maken Johan, Je kan niet voor iedereen goed doen. Als ik U was zou ik niet op iedereen te uitgebreid reageren.Hier nog iemand dat kan bevestigen dat het geen fake is want staat ook op de lijst van de organisator en is er maandag normaal gezien bij.
Kan bevestigen dat het hier GEEN fake is. In het verleden op locaties in Bekkevoort en Heusden-Zolder geweest waar deze organisator toen trio aanbood met dames. Later overgegaan in gangbang. Dus OKHier nog iemand dat kan bevestigen dat het geen fake is want staat ook op de lijst van de organisator en is er maandag normaal gezien bij.
Johan, Ik geloof je en trek mijn twijfels in. Veel plezier en geniet ervanHier nog iemand dat kan bevestigen dat het geen fake is want staat ook op de lijst van de organisator en is er maandag normaal gezien bij.
Zou leuk zijn om de ervaring ook eens van haar te horenIk kan hier zelf moeilijk op reageren vind ik. Maar heb het gevraagd van haar gevoel hier neer te schrijven.