'Vreemdgaan' bij raamdames , of dames in een privéhuis, of jaloerse dames, heel erg lastig!
Ik herken het, probeer de ramen van de betreffende dame(s) te vermijden, van wie ik niet wil dat ze me bij iemand anders naar binnen ziet gaan. Speciaal goed uitkijken voor de spiegeltjes aan de raamposten die zo afgesteld lijken te staan, zodat ze je overal en vanuit elke hoek kunnen volgen!
Bepaalde meiden in privéhuizen vermijden en de dagen zo uitkiezen als die ene dame er wel is en die andere die je niet wilt zien, dan niet werkt. Heb het zeker twee keer meegemaakt dat een dame die ik wilde vermijden 'toevallig' zomaar de kamer binnenstapte waar ik met 'haar concurrente' in bed lag. Of dat ze me bij binnenkomst overdreven kwam groeten en zoenen aan de deur, terwijl ik voor iemand anders wilde gaan. Lastig!
Overigens is het me een keer niet gelukt om op tijd weg te duiken voor die klote spiegeltjes aan de raamposten. Ging 2 ramen verder naar binnen, dat vond mijn tot dan toe vaste dame niet leuk. Heeft serieus 5 minuten tegen de deur staan schoppen van haar concurrente, met wie ik net het 'liefdesspel' wilde aanvangen. Dat werd helaas geen relaxed onderonsje.