Ik snap het helemaal, ik heb er ook best moeite mee, vooral met Carina en Kelly omdat die toch een speciaal plekje hebben.
Ik heb er met Kelly pas over gesproken, gewoon gevraagd, gewoon eerlijk verteld dat ik de dame vlak bij haar staat een keer wil uitproberen en dat ik me er een beetje voor schaam. Kelly was daar heel relaxed over. Nu zag ik gisteren een hele lekkere donkere dame in het raam naast haar terwijl Kelly werkte.... dat vond ik dan weer moeilijk.
Perla vind ik ook te leuk, en heb ik de laatste maanden veel bezocht in afwezigheid van Carina..... maar die werken heel dicht bij elkaar..... dus ik heb Perla alvast verteld dat ze me met Carina moet delen als ze beiden terug zijn.....maar ik zal het toch heel moeilijk vinden om bij een naar binnen te gaan en niet bij de ander..
Coral zie je vaak met een dame waar ik ook naar binnen ga. De laatste keer dat ik ze samen zag heb ik gezegd dat ik niet meer een van de twee kies als ze samen zijn, dat ik me daar ongemakkelijk bij voel. Beiden waren super aardig en vonden dat onzin.
De dames die ik bezoek zijn superlief en gunnen elkaar ook wat, ze weten dat ik een putero ben........Bijna schaamteloos maar niet helemaal. ?