Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het blijft natuurlijk een erg persoonlijke dienst. Vol in je aura als vrouw zijnde.

Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat als je als DVP tussen de mogelijkheden hebt staan dat je (tong)zoent, en er staat opeens een gast voor je met brandnetels tussen het verroeste fietsenrek in z'n bakkes, dat tongzoenen toch even skipt...

Het blijft natuurlijk een erg persoonlijke dienst. Vol in je aura als vrouw zijnde.

Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat als je als DVP tussen de mogelijkheden hebt staan dat je (tong)zoent, en er staat opeens een gast voor je met brandnetels tussen het verroeste fietsenrek in z'n bakkes, dat tongzoenen toch even skipt...
Precies!
Ik zou het niet kunnen... wat die dames doen!

Sommige dames proberen de eerste schifting al te maken door vooraf een foto te vragen.

Maar als je daar extra voor betaald hebt en de dvp het geld heeft aangenomen dan snap ik dat best dat de bezoeker zich genaaid voelt als het niet wordt uitgevoerd.
Dat is natuurlijk iets heel anders!
'Mogelijkheden' op een advertentie zijn 1 ding... Maar als je extra betaald voor een extra service... wordt die ook maar best uitgevoerd!

Ik vind dat de mogelijkheden in principe moeten worden uitgevoerd.
Er kunnen natuurlijk wel redenen zijn, waarom een mogelijkheid niet wordt gedaan.
Het probleem ligt hem in dat dvp's je met valse beloftes In de maling proberen te nemen. Waarom het geld aannemen als je toch niet van plan bent je belofte na te komen. En natuurlijk zijn er redenen Waarom een dvp kan weigeren een bepaald handeling te verrichten, als je bijv uit je mond stinkt en je wilt gaan tongzoenen dan is dat natuurlijk een no go. Maar de meesten van ons zijn schoon dus ligt het daar vaak niet aan het probleem ligt toch echt bij de dvp's zelf. Het is heel simpel als je niet wil tongzoenen adverterteer daar ook niet mee en dat geldt ook voor alle andere mogelijkheden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan