Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOf het is een tikfout, of hij heeft een verkeerd meet instrument. Maar het is wel meer dan 5 cm.En dat allemaal voor 5 cm.
Bekijk bijlage 166045
Misschien moet je toch even een andere site, gaan opzoeken, dit is een site over dames. Zijn sites genoeg voor en over homo'sOf het zijn geen eigen foto's, of hij is op tournee
Dan is het ook maar te hopen dat het ook waar voor het geld is en dat dit ook niet gephotoshopt isWat ik plaatste kom eigenlijk van een gay gigolo: https://www.kinky.nl/advertenties/4078919-antonio
Interessant dat gay gigolos in het algemeen duurder zijn dan dames. Alhoewel, er niet zo'n een groot verschil is tegenwoordig. Of misschien zeg ik zo maar wat, heb het niet uitgezocht.
Tja en vaak ook nog zo'n dreigappje/smsje na een tijdje krijgtIets wat de shemales ook nogal eens schijnen te doen...
Bij het laatste wordt je genaaid maar wordt niet geneuktOp die manier proberen ze je twee keer te naaien.
Valerie Mariah werkt inmiddels in een stripclub genaamd Bon Ton in de weekenden, daar is ze te neuken voor €100 per uur, kinky liep zeker niet met zulke high end tarievenMijn GR forum avatar is niet dezelfde als die van mijn app.... Ergo, ik weet niet met wie je geappt hebt.. Maar goed jou reactie toon maar weer aan dat het in lijn is met de gegeven service!
Het was mij al opgevallen dat marokkaanse dames de hoofdprijs rekenen. Ze zullen wel een andere doelgroep hebben dan gemiddeld
Mannen die geld opnemen zonder pinpas?Het was mij al opgevallen dat marokkaanse dames de hoofdprijs rekenen. Ze zullen wel een andere doelgroep hebben dan gemiddeld
Het zijn niet alleen marokkaanse dames maar ook andere nationaliteiten vragen tegenwoordig de hoofdprijs zelfs dames die er niet bijzonder uitzien zal waarschijnlijk door de inflatie komen.Het was mij al opgevallen dat marokkaanse dames de hoofdprijs rekenen. Ze zullen wel een andere doelgroep hebben dan gemiddeld
En dan het liefste 12 klanten in het uur?Zie nu ook al vluggertjes voor €150 voorbij komen en pzc is nog eens €50 extra...
En dan het liefste 12 klanten in het uur?
Het is met iets te bewerkelijk ze te volgen, maar ben toch ergens benieuwd hoe lang ze met zulke prijzen blijven adverteren.
sommige dames, hebben weinig zelfreflectie.Het zijn niet alleen marokkaanse dames maar ook andere nationaliteiten vragen tegenwoordig de hoofdprijs zelfs dames die er niet bijzonder uitzien zal waarschijnlijk door de inflatie komen.
Hoogmoed komt voor de val.En dan het liefste 12 klanten in het uur?
Het is met iets te bewerkelijk ze te volgen, maar ben toch ergens benieuwd hoe lang ze met zulke prijzen blijven adverteren.
Iaten we het hopen.Op een goed moment gaan mensen het niet meer pikken.
Ze zullen wel iets te veel schulden gemaakt hebben met shoppen, wellness, reizen en vakanties? Betaald met easy cash met hoge rentes en dat willen ze nu ff snel oplossen?
Zoiets zal het wel zijn. Sommige denken erg lichtzinnig over de waarde van geld en het uitgeven ervan.Hoogmoed komt voor de val.
Veel meisjes hebben ook gezinnen. Ze doen hun werk discreet. De meesten werken ook tijdelijk. Het is waarschijnlijk geen droombaan. De meeste foto's kunnen niet worden verwijderd en dit kan hun toekomst beïnvloeden.En dan zijn het in de meeste gevallen ook nog eens dames die hun gezicht niet durven te laten zien.
Tja voor sommige zal dit kleingeld zijn.Zoiets zal het wel zijn. Sommige denken erg lichtzinnig over de waarde van geld en het uitgeven ervan.
Doet de economie draaien!Ze zullen wel iets te veel schulden gemaakt hebben met shoppen, wellness, reizen en vakanties? Betaald met easy cash met hoge rentes en dat willen ze nu ff snel oplossen?