jumpstreet
Meubelstuk
Zeker, maar 2 uurtjes loont dus welOh, ik had niet verder gekeken dan 1 uur en dacht 140 is toch prima?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker, maar 2 uurtjes loont dus welOh, ik had niet verder gekeken dan 1 uur en dacht 140 is toch prima?
Of the price is wright!De tekst is al verkeerd, zal de prijs ook wel verkeerd door de vertaal machine zijn gekomen
het is Bath en niet BahtDe prijs in de Thaise munteenheid (Baht) zou ook mooi zijn.
Bath is een plaats in het VK...Over de Thaise baht. De baht is de nationale munt van Thailand. De munt staat eigenlijk voor een gewichtseenheid van 15,16 gram.
je hebt gelijk ik was even in de war, dat kan zelfs de beste overkomen, excuses.Ik lees toch iets anders...
Bath is een plaats in het VK...
Mee eens ik heb een einde gemaakt aan me wandel tochten juist omdat ik nu het risico te groot vind.Ik vind het wel misdadig als een omgebouwde man zich voordoet als een echte vrouw, ik wil helemaal geen sex met een omgebouwde man, alleen al bij de gedachte ga ik over mijn nek
Sommige mensen misschien wel, maar ik denk dat het merendeel van de mannen het ronduit walgelijk vinden.Sommige mensen zouden dat misschien op zichzelf al kinky vinden.
Of er zijn mensen zo gek dit te betalen voor pzc150 Euro voor pzc! Zeg dan gewoon dat je het niet wilt doen.
https://www.kinky.nl/advertenties/4460610-lina#overview
Ik hoop het niet!Of er zijn mensen zo gek dit te betalen voor pzc
Ik betaal er nooit voor maar ik krijg het soms wel zelfs bij dames die er niet mee adverteren, het gebeurt gewoon net als bij zoenen. Ik denk wel dat de dame je wel leuk moet vinden anders doet ze het niet.Tja zijn veel mannen die pzc willen, dus als ze op de app nee zeggen, wellicht daar wel omdat ze zwichten door de geilheid
Ook die advertenties heb ik gezien je had de volgende opties:Rekent die aanbieder ook extra voor het uittrekken van de kleding?
Misschien krijg je dan wel de optie striptease, hoe meer briefjes je gooit hoe meer er uit gaatOok die advertenties heb ik gezien je had de volgende opties:
1. met trui aan
2. met hemdje aan
3. met bh aan
4. topless
5. topless in broek
6. topless in string
7. helemaal niets aan
En je raad het al de prijzen liepen aardig op...
Echte of neppe briefjes?Misschien krijg je dan wel de optie striptease, hoe meer briefjes je gooit hoe meer er uit gaat
Ik dacht eerder aan doktersbriefjes, die zijn niet te lezenMonopoly briefjes natuurlijk!