Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAllé, ik ga eens een efforke doen. Als je 't heel sec bekijkt, is die vraag al opgelost. De dames hebben hun antwoord gegeven. Of de vraagsteller blij is met het antwoord, doet er niet toe. De dames gaan, terecht, niet afwijken van hun manier van werken. Zij zijn er blij mee, waarom zouden ze dan een stap terug moeten zetten? Als het hen al een hoop ellende heeft bespaard?De discussie gaat nog steeds over een voorschot dus ik begrijp het commentaar niet. In dit geval van 1 persoon die uitlegt waarom zij een voorschot vraagt.
Als je elkaar al zo vaak hebt gezien en er vertrouwen is, dan vraagt ze toch geen voorschot.Nooit, tenzij je haar al zo vaak hebt gezien en je haar kan vertrouwen. Dat zijn vaak openbare profielen uit ons land zelf en niet de buitenlandse dames die hier tijdelijk zijn.
mag dan misschien geil uitzicht lijken voor sommigen , mij zegt het niet veel en denk niet dat er in wezen veel dames zijn die daar echt zitten op de wachten. volgens mij prefereren ze eerder het voorschot.Nee dan wordt het tijd voor een facialcumshot
zie post #159Als je elkaar al zo vaak hebt gezien en er vertrouwen is, dan vraagt ze toch geen voorschot.
ISorry ik rook geld (KIDDING)
Nee, je weet dan dat er een hele goede reden zal zijn dat meneer de hondstrouwe en doodgoeie klant niet komt , maar die moet eerst verantwoording afleggen waarom hij niet kan.De " vaste" dame beoordeelt de kwaliteit van zijn smoes , of ze wel of niet het voorschot retourneert of inhoudt op de volgende date.Als je elkaar al zo vaak hebt gezien en er vertrouwen is, dan vraagt ze toch geen voorschot.
Nee als ik klaargekomen ben op wat voor manier dan ook kan het me weinig schelen op welke plek het eindproduct terecht is gekomen en wat er mee gedaan wordtmag dan misschien geil uitzicht lijken voor sommigen , mij zegt het niet veel en denk niet dat er in wezen veel dames zijn die daar echt zitten op de wachten. volgens mij prefereren ze eerder het voorschot.
Vandaag precies een jaar lid zie ik.Best wel veel 1500 berichten.ik vind is niet met dt, sorry, voor wie het belangrijk vindt ja. ik heb mijn date en mijn alcoholische versnapering al te pakken , dus niet weerhoudt me ervan jullie een prettig en zonnig weekend te wensen.Mijn eerste date zal (pas) maandag plaatsvinde.Heb wel keuze stress.
Ik zou graag zien dat het internet daar voor een behoorlijk tijd lamgelegd werd. Irritant volk.Ik zie vooral vaak uit nigeria en toestanden steeds meer gajes opkomen.
Dat is dan gelukkig een voordeel van onze taal; die heeft tamelijk veel en complexe regels dat praktisch elke buitenlander ermee onderuit gaat. Als je in een land woont waar Engels de voertaal is, zul je eerder in de valkuil trappen die een crimineel heeft opgezet.., flink veel spelfouten als je inhoudelijk leest, ze tikken alles in het Engels vertaald naar het Nederlands.
Ik zou graag zien dat het internet daar voor een behoorlijk tijd lamgelegd werd. Irritant volk.
Dat herken ik van ergens vroeger ooit meegemaakt. Ze bleven mij bestoken met mails, hoe ze aan mijn telefoonnummer geraakt zijn geen idee. Ben blij dat dit niet meer zo populair isHet zit in de cultuur om van de westerse te stelen. Het is heel normaal daar.
Net zoals de 419 Nigeria scams enzo toen ook populair waren.
Je krijgt mail met een paar miljoen te hebben gewonnen / geerfd of zomaar krijgt als donatie. Maar je moet wel duizenden euro's vooraf overmaken.
Ik had er jaren geleden een keer op een datingsite eentje die beweerde dat ze de persoonlijke assistente van de Filipijnse president Estrada was geweest en een paar zeecontainers vol met dollars wist te liggen ergens op een onbewoond eiland in de PacificHet zit in de cultuur om van de westerse te stelen. Het is heel normaal daar.
Net zoals de 419 Nigeria scams enzo toen ook populair waren.
Je krijgt mail met een paar miljoen te hebben gewonnen / geerfd of zomaar krijgt als donatie. Maar je moet wel duizenden euro's vooraf overmaken.
Met als excuus dat hun voorouders eeuwenlang door Westerlingen bestolen of benadeeld werden en een wraakactie daarom legitiem is vanuit hun perspectief?Het zit in de cultuur om van de westerse te stelen. Het is heel normaal daar.
Heel wat jaren terug kreeg ik ook van die berichten dat er een geldbedrag op een bank geparkeerd stond en niet uitgekeerd kon worden omdat er geen erfgenamen waren en daarbij de vraag of ik even wilde meewerken.Je krijgt mail met een paar miljoen te hebben gewonnen / geerfd of zomaar krijgt als donatie. Maar je moet wel duizenden euro's vooraf overmaken.