Klopt wel en zelf al meegemaakt dat de dame aangaf dat het voorschot niet meer nodig was. Maar waarom afwijken van hun werkwijze. Zie hoger het verhaal van
@Lisa Lefèvre , ze liet ook toe van het niet meer te betalen en was iemand die ze blijkbaar al nog gezien had. Was er vertrouwen? Blijkbaar van haar kant wel al, maar de persoon zegt op laatste moment af . Mogelijks met reden , weten wij niet maar Lisa was toch " not amused" zoals we allemaal konden lezen. Begrijpelijk, ze blijft met lege hand achter. Had ze duidelijke afspraken ivm afzeggen ? Waarschijnlijk niet. Zal ze dit verbeteren in de toekomst? Waarschijnlijk wel . Als je duidelijk vermeld dat afzeggen op allerlaatste momenteel leid tot verlies van het voorschot ,of in geval er een duidelijke reden is, het voorschot naar een andere afspraak kan geboekt worden zullen er al veel minder frustraties voorkomen. Sommige dames spreken zelfs van terug storten van het voorschot. Ik heb mijn voorschot mooi betaald aan de dame en zal dit in de toekomst ook blijven doen al zal ze wel altijd blijven zeggen dat het niet meer nodig is. ikke zeker van mijn afspraak,zij zeker van een deeltje van haar inkomst. Samen altijd tevreden En goeie basis voor nog vele uren genieten met elkaar.