Volledige uitputting

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Steelsong

Newbie
19
17/05/22
23
4
Ik heb eigenlijk een vraag naar tips...
Misschien niet de juiste weg, maar op welke manier kan ik tijdens de seks een vrouw volledig laten uitputten zonder langdurig in een standje te blijven neuken. Rare vraag, i know, maar de wens is eens echt een dame serieus laten afzien op een respectvolle manier en dat ze het zelf nog leuk vind ook😉

Overigens, als je tegen een DVP zegt dat het je droom is haar volledig uit te putten, denk ik dat de meesten best bereid zijn om na een potje seks wat te hijgen en te zeggen "poe poe ik ben uitgeput"
Dat ja. Als je zoiets echt wil van een dvp moet je bereid zijn extra te besteden. Ik zou op een 12 uurs date zeker bereid zijn om tot het einde van m'n kunnen te gaan. Maar voor een normaal tarief mezelf in een uurtje helemaal uitputten is gewoon niet lucratief.

Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk een vraag naar tips...
Misschien niet de juiste weg, maar op welke manier kan ik tijdens de seks een vrouw volledig laten uitputten zonder langdurig in een standje te blijven neuken. Rare vraag, i know, maar de wens is eens echt een dame serieus laten afzien op een respectvolle manier en dat ze het zelf nog leuk vind ook😉
Nu... haar volledig 'platneuken' dat kan best hoor!
Maar... dan zal jij toch serieus moeten werken!

Of... je boeit haar spiernaakt 'spread-eagle' op bed... en bewerkt haar met een dildo... tot ze roept om 'genade'! wat dan ook meteen jullie stopwoord is)

Dat ja. Als je zoiets echt wil van een s.v.p. moet je bereid zijn extra te besteden. Ik zou op een 12 uurs date zeker bereid zijn om tot het einde van m'n kunnen te gaan. Maar voor een normaal tarief mezelf in een uurtje helemaal uitputten is gewoon niet lucratief.
12 uur date!
De meeste mannen kunnen nog niet eens één uur vullen! Daarvoor zal je dus een (grote) gangbang nodig hebben!

Dat is al de meest nuttige tip van allemaal 😉 natuurlijk lukt een volledige 'uitputting' niet in een uurtje...

En haar allemaal het werk laten doen, ben ik ook wel mee. Maar welke standjes zijn dan voor jullie echt uitputtend dan?
Nja ik ben 100kg, uiteraard is bovenop het meest slopend 😂

Maar even zonder dollen. Uitputtend staat niet gelijk aan perse iets positiefs.

Wat bijv voor mij minder uitputtend is maar wel seksueel toppunt: goed vingeren en stimulerrn van de clit met de tong/clit vibo of goeie doggy met een satisfyer erop. Ik begin dan echt te trillen en squirt alles onder.

Zorg dat je een dame zoekt die bij je past, bijv die er maar 3 per dag heeft oid. Ik heb er 10/15 op een dag, dan heb je daar de tijd noch de energie niet voor als dame.
"Eh hallo, voordat we gaan neuken, wanneer is je menstruatie?"

*dame rent weg
Ik heb de vraag wel rens gehad, tijdens mijn ovulatie smaakte mn poes beter

12 uur date!
De meeste mannen kunnen nog niet eens één uur vullen! Daarvoor zal je dus een (grote) gangbang nodig hebben!
Ik kan me niet voorstellen dat er 12 uur alleen gesext wordt.
Langere dates zijn eigenlijk altijd onrendabel. Één dame geeft me nog wel eens korting bij een afspraak 2x zo lang als ik normaal doe, maar dus niet 2x zo duur, echter de hoeveelheid sex is dan eigenlijk toch hetzelfde.

Ik kan me niet voorstellen dat er 12 uur alleen gesext wordt.
Langere dates zijn eigenlijk altijd onrendabel. Één dame geeft me nog wel eens korting bij een afspraak 2x zo lang als ik normaal doe, maar dus niet 2x zo duur, echter de hoeveelheid sex is dan eigenlijk toch hetzelfde.
Ik heb een aantal klanten die alleen maar dates willen van 12 of 24 uur. Die dates zijn maar eens in het halfjaar ofzo, maar toch heeft het voor mij de voorkeur omdat het veel intiemer is en organischer verloopt.
Het wordt meestal ingevuld met een etentje, drankjes en dan wordt het erg gezellig en komt van het een het ander. De focus ligt veel meer op het intiem zijn dan op een hoogtepunt krijgen. Daardoor duurt de seks vaak juist in verhouding langer. Je doet even iets anders en gaat weer verder met de volgende ronde. Na zo'n date ben ik vrijwel altijd uitgeput maar het zijn ook wel echt de leukste dates. De klanten die dat doen zijn degenen die graag tijd met je doorbrengen en niet alleen een zaakje legen, daar ontstaat echt wel een band. Je maakt meer mee op zo'n date. Die langere dates zijn natuurlijk wel een ander tarief maar het verdient goed.

ik weet anders wel een andere manier om een dame eens goed aan te pakken.
zeker als ze ongetrained of fysiek niks gewend is..
of wel naar de sportschool gaat om enkel wat machines en lichte oefeningen doet normaal..
neem ik ze mee naar mijn loods waar ik enkel freeweights heb..
doen we een sessie met 4 sets squatten in het rack..waarvan de topset de 2 laatste reps tot faillure..
dan vlakke bank 4 sets..tot faillure ..3 warm up sets deadlifts ..en 1 topset tot faillure..en als afsluiter 3 sets staande overhead press met barbell..laatste set tot faillure..(uiteraard blijf ik kijken en ingrijpen als vorm en houding verslechterd)
dan even wat drinken en wachten totdat het centraal zenuwstelsel het in de gaten krijgt..

vervolgens een lange befsessie gevolgd door lang neuken..
zal mevrouw dan allang geen zin meer in hebben en waarschijnlijk niet eens kunnen klaarkomen maar de verzuring en systemische fatique is genoeg om 2 dagen compleet uitgeblust te zijn..
'ik heb nergens zin in en mijn benen zijn net noedels'..dat idee

nja..
bedrijfsunit dan?..
voorste gedeelte is opslag voor bouwmateriaal etc..
de achterste 50m2 is mijn sportschool met wc en douche,klein keukentje..niks creepy aan verder..je zou er zo'n slechte Kim Holland film kunnen opnemen..

Terug
Bovenaan Onderaan