Volledige uitputting

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie de noodzaak niet om te proberen de dvp volledig uit te putten. Ik steek er een hoop energie in om samen te genieten, maar ben het liefst zelf helemaal uitgeput als we klaar zijn. Net als zojuist, heerlijke seks gehad, ik liep met knikkende knieën weer naar buiten 🤣.

Ik heb eigenlijk een vraag naar tips...
Misschien niet de juiste weg, maar op welke manier kan ik tijdens de seks een vrouw volledig laten uitputten zonder langdurig in een standje te blijven neuken. Rare vraag, i know, maar de wens is eens echt een dame serieus laten afzien op een respectvolle manier en dat ze het zelf nog leuk vind ook😉
Dan zul je een vriendin moeten zoeken ,want dat laat een dvp niet toe die heeft meer klanten op een dag ,of je moet misschien de laatste zijn van de dag en dan is het nog maar de vraag dat ze zich overgeeft aan jou ,want morgen is voor haar weer een dag ,met een dvp heb je wel te maken met een vak vrouw die jou uit put in plaats van anders om🤭

En ik dacht altijd dat die bouwvakkers harde werkers waren en met de kop in de soep vielen bij thuiskomst🤣
Zoals eens de koempels.
nja..dat was voor mij de eerste 15 a 20 jaar het geval ja..
maar dat doe ik allang niet meer..ben niet van plan met 60 jaar de oven in te gaan..
of helemaal versleten te zijn..
work smarter ,not harder hee..

Terug
Bovenaan Onderaan