- 784
- 08/11/21
- 5.000
Of naar mij in privébericht. Objectief oordeel van een experte.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is een beter idee dan hier op het forum foto's plaatsen wordt dat discreet behandeld ??Of naar mij in privébericht. Objectief oordeel van een experte.
En dan een klacht aan je been voor het versturen van dickpics...Of naar mij in privébericht. Objectief oordeel van een experte.
Oordeel binnenkort maarOf naar mij in privébericht. Objectief oordeel van een experte.
Kan je gewoon technisch directeur bij Antwerp mee wordenEn dan een klacht aan je been voor het versturen van dickpics...
Nou, het is wel eerlijk als die mannen wat sexy pics zouden willen laten zien. Het is al een soort van verwachting dat wij de DVPs wat sexy profiel pics zouden moeten hebben, of niet?Kan je gewoon technisch directeur bij Antwerp mee worden
Mss wel maar dan toch liever in pb of je mag dat eens zeggen IRLNou, het is wel eerlijk als die mannen wat sexy pics zouden willen laten zien. Het is al een soort van verwachting dat wij de DVPs wat sexy profiel pics zouden moeten hebben, of niet?
Antwerp niks als overlast voor de omwonenden van de Bosuil...Kan je gewoon technisch directeur bij Antwerp mee worden
Tja ze noemen ze niets voor niets Antwerp marginaleAntwerp niks als overlast voor de omwonenden van de Bosuil...
Nochtans kzn je met een vleeslul direct van seconde 1 indruk makenNiemand gaat zijn hand opsteken @Rimon
Maar ik heb een bloedjeNochtans kzn je met een vleeslul direct van seconde 1 indruk maken
Opletten dan dat er nog wat bloed overblijft voor de hersentjes. In het andere geval klopt de uitspraak "mannen denken met hun lul" dan wel weerMaar ik heb een bloedje
Kan wel een hoop bloed in..... Dat is het voordeel dan.
Alsof dat niet reeds gebeurt is. Geen enkele meetlat op school die niet in aanraking is gekomen met een pik. Daarom in hout. Heeft desinfecterende eigenschappen tov vleesIk zal eens kijken of ik het volume kan meten, in slappe en in stijve toestand. Als ik een keertje écht niets beters te doen heb...
Of deze: God gaf mannen hersens en een penis, maar niet genoeg bloed om beide tegelijkertijd te gebruiken.Opletten dan dat er nog wat bloed overblijft voor de hersentjes. In het andere geval klopt de uitspraak "mannen denken met hun lul" dan wel weer
Moet je eens op Facebook posten.... heeft mij ooit een week ban opgeleverd.Opletten dan dat er nog wat bloed overblijft voor de hersentjes. In het andere geval klopt de uitspraak "mannen denken met hun lul" dan wel weer
Nou... het gezegde gaat als volgt: "God gaf de man hersenen en een penis... maar niet genoeg bloed om beiden gelijktijdig te laten functioneren!"Opletten dan dat er nog wat bloed overblijft voor de hersentjes. In het andere geval klopt de uitspraak "mannen denken met hun lul" dan wel weer
Great minds think a like. Kijk eens 4 berichten omhoog.Nou... het gezegde gaat als volgt: "God gaf de man hersenen en een penis... maar niet genoeg bloed om beiden gelijktijdig te laten functioneren!"
Dat is in vele topics voor sommigen te hoog gegrepen ...Kijk eens 4 berichten omhoog.
Met die meetlat meet je alleen de lengte, niet het volume. Heeft iemand nog tips daarvoor? Een formule om volume uit te rekenen o.b.v. lengte en omtrek (wiskunde was nooit mijn sterkste kant)? Of hem in een met water gevulde maatbeker hangen?Alsof dat niet reeds gebeurt is. Geen enkele meetlat op school die niet in aanraking is gekomen met een pik. Daarom in hout. Heeft desinfecterende eigenschappen tov vlees
Enig probleem: omtrek is niet constant door de hele lengte van een piemel. Dus een slappe piemel en vervolgens een harde piemel in een beker water laten hangen lijkt de beste oplossing te zijn.Volume = omtrek × omtrek × lengte / 4π
helemaal juist , beter een kleine plezanten dan een groten ambetanten en niet het volume dat ie inneemt is belangrijk , veel belangrijker is het volume dat er uit komt . En wat mij al opgevallen is in allemaal die cumshot filmpjes is dat het meestal de kleinere zijn die met de meeste druk en het grootste volume spuiten .M.i., hangt het ook van de dikte en niet alleen van de lengte af. Kortom: hoeveel bloed je erin krijgt als je opgewonden wordt.
Koud of warm water maakt misschien ook nog iets verschil ,als ik in koud water duik moet ik hem soms zoeken waar hij het uithangtEnig probleem: omtrek is niet constant door de hele lengte van een piemel. Dus een slappe piemel en vervolgens een harde piemel in een beker water laten hangen lijkt de beste oplossing te zijn.
Vul dan ook de pol voor penislengte in https://www.girlsreview.nl/threads/penislengte.2226/Ik zal eens kijken of ik het volume kan meten, in slappe en in stijve toestand. Als ik een keertje écht niets beters te doen heb...
Ken dat gevoel . zelfde probleem als ik een uurtje of vier in regenweer ben gaan mountainbiken , denk soms ook dat ie achter gebleven is .Koud of warm water maakt misschien ook nog iets verschil ,als ik in koud water duik moet ik hem soms zoeken waar hij het uithangt
Heb ik een tijdje geleden al gedaan.Vul dan ook de pol voor penislengte in https://www.girlsreview.nl/threads/penislengte.2226/