Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja mijn excuses, het gaat om haar (ook een poolse). had ze beide openstaan toen ik de zoekopdracht deed.



Maar sws fake.
Ik gebruik de extensie 'PhotoTracker Lite' waarmee je foto's kan traceren. De resultaten van Yandex geven het beste resultaat. Het gaat hier wel degelijk over ene 'Magie May'.
 
Iemand ervaring met tantra auderghem? Dacht hier al iets gelezen te hebben maar vind niets terug via de zoekfunctie 😅
 
Iemand al een van deze twee bezocht? Charlotte of Mia?

of
Heeft iemand Mia geprobeerd? Nu in Mechelen.
 
Heeft iemand maria bella al geprobeerd? Waarschijnlijk fake?

Ik denk dat ze echt is.
Opletten hiermee!

Bij mij was het een andere dvp in haar plaats 😒

Kan je hier lezen:

 
Opletten hiermee!

Bij mij was het een andere dvp in haar plaats 😒

Kan je hier lezen:

Jammer, zal toch maar passen dan....
 
Heeft iemand deze dame al eens bezocht?

 
Op het gevaar af dat er een meer geschikte plek is om deze vragen te stellen toch maar hier:

Ik ben Nederlander maar krijg hopelijk de komende weken een kans een of meer Belgische dvp's te bezoeken. Ik begrijp dat Redlights de beste bron is om iets te vinden. De filteroptie ziet er veelbelovend uit en ik zoek dan vooral graag naar dames met een 'puur natuur' poes en die bij voorkeur aan pzc en cim doen.
Vragen:
1 - het valt mij op dat veel dames op Redlight melden dat ze 'Puur natuur / (ongeschoren)' zijn maar dat sommige foto's dan duidelijk laten zien dat ze, in elk geval ten tijde van de shoot, compleet kaal waren. Kan iemand uitleggen hoe dat zit?
2 - Sommige dames bieden 'Pijpen tot het einde' aan. Anderen expliciet 'Klaarkomen in mond (cim)'. In mijn optiek betekenden deze services hetzelfde hoewel het op Redlights in verschillende rubrieken staat nl. bij 'Voorspel' resp. bij 'Intiem'. Wat is 'tot het einde' dan als het bij voorspel staat? Tot het einde van het voorspel??
3 - is Girlsreview inderdaad de beste recensiesite ook voor België / Vlaanderen? Of zijn er nog concurrerende sites (zoals vroeger ProVla). Of kan ik beter mijn middelbare-school-Frans van stal halen en op Youppie.net gaan kijken?

Alvast dank voor jullie reactie(s). Mag ook per pm.
 
Op het gevaar af dat er een meer geschikte plek is om deze vragen te stellen toch maar hier:

Ik ben Nederlander maar krijg hopelijk de komende weken een kans een of meer Belgische dvp's te bezoeken. Ik begrijp dat Redlights de beste bron is om iets te vinden. De filteroptie ziet er veelbelovend uit en ik zoek dan vooral graag naar dames met een 'puur natuur' poes en die bij voorkeur aan pzc en cim doen.
Vragen:
1 - het valt mij op dat veel dames op Redlight melden dat ze 'Puur natuur / (ongeschoren)' zijn maar dat sommige foto's dan duidelijk laten zien dat ze, in elk geval ten tijde van de shoot, compleet kaal waren. Kan iemand uitleggen hoe dat zit?
2 - Sommige dames bieden 'Pijpen tot het einde' aan. Anderen expliciet 'Klaarkomen in mond (cim)'. In mijn optiek betekenden deze services hetzelfde hoewel het op Redlights in verschillende rubrieken staat nl. bij 'Voorspel' resp. bij 'Intiem'. Wat is 'tot het einde' dan als het bij voorspel staat? Tot het einde van het voorspel??
3 - is Girlsreview inderdaad de beste recensiesite ook voor België / Vlaanderen? Of zijn er nog concurrerende sites (zoals vroeger ProVla). Of kan ik beter mijn middelbare-school-Frans van stal halen en op Youppie.net gaan kijken?

Alvast dank voor jullie reactie(s). Mag ook per pm.
2. Pijpen tot einde zonder pzc betekent dat ze zich op het laatst moment terugtrekt als je klaarkomt en dus niet in haar mond.

3. Youppie is echt meer voor Wallonië en Brussel. Op niveau van Vlaanderen had je vroeger hookers.nl maar ik denk dat je bij girlsreview de beste opvolger hebt. Heb nog geen echte concurrent gevonden.
 
Op het gevaar af dat er een meer geschikte plek is om deze vragen te stellen toch maar hier:

Ik ben Nederlander maar krijg hopelijk de komende weken een kans een of meer Belgische dvp's te bezoeken. Ik begrijp dat Redlights de beste bron is om iets te vinden. De filteroptie ziet er veelbelovend uit en ik zoek dan vooral graag naar dames met een 'puur natuur' poes en die bij voorkeur aan pzc en cim doen.
Vragen:
1 - het valt mij op dat veel dames op Redlight melden dat ze 'Puur natuur / (ongeschoren)' zijn maar dat sommige foto's dan duidelijk laten zien dat ze, in elk geval ten tijde van de shoot, compleet kaal waren. Kan iemand uitleggen hoe dat zit?
2 - Sommige dames bieden 'Pijpen tot het einde' aan. Anderen expliciet 'Klaarkomen in mond (cim)'. In mijn optiek betekenden deze services hetzelfde hoewel het op Redlights in verschillende rubrieken staat nl. bij 'Voorspel' resp. bij 'Intiem'. Wat is 'tot het einde' dan als het bij voorspel staat? Tot het einde van het voorspel??
3 - is Girlsreview inderdaad de beste recensiesite ook voor België / Vlaanderen? Of zijn er nog concurrerende sites (zoals vroeger ProVla). Of kan ik beter mijn middelbare-school-Frans van stal halen en op Youppie.net gaan kijken?

Alvast dank voor jullie reactie(s). Mag ook per pm.
Puur natuur poes vind je zelden. Doorgaans zijn ze volledig geschoren.
Soms vind je er eentje met nog een streepje. Dat vind ik sexy.
Voor CIM weet ik een goed adres in Leuven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan