• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op het gevaar af dat er een meer geschikte plek is om deze vragen te stellen toch maar hier:

Ik ben Nederlander maar krijg hopelijk de komende weken een kans een of meer Belgische dvp's te bezoeken. Ik begrijp dat Redlights de beste bron is om iets te vinden. De filteroptie ziet er veelbelovend uit en ik zoek dan vooral graag naar dames met een 'puur natuur' poes en die bij voorkeur aan pzc en cim doen.
Vragen:
1 - het valt mij op dat veel dames op Redlight melden dat ze 'Puur natuur / (ongeschoren)' zijn maar dat sommige foto's dan duidelijk laten zien dat ze, in elk geval ten tijde van de shoot, compleet kaal waren. Kan iemand uitleggen hoe dat zit?

Dit is inderdaad heel spijtig en storend. Ik ben hier ook naar op zoek en kom helaas vaak van een kale reis terug (pun intended)

De reden is volgens mij gewoon dat deze profielen ingevuld worden door dames die de taal niet machtig zijn. Ze zullen vaak wel opzoeken wat ze precies moeten invullen, maar wanneer ze een vakje moeten aanduiden waarin ze het woord "natuur" zien staan, denken dat het over hun lichaam gaat. En dan duiden ze uiteraard graag aan dat alles naturel is en er niet aan gewerkt is.
Wanneer je bij een Nederlandstalige dame "puur natuur" ziet aangeduid staan klopt het meestal wel.

Dat is een manier om iets gerichter te kunnen zoeken, helaas is de vijver van nederlandstalige dames die puur natuur zijn vrij klein en zitten er heel weinig vissen in.
 


Iemand ervaring met 1 van deze dames? Ze ontvangen in Linter? In club versatile vermoed ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan